Bruce Springsteen

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Waarom zoeken ze in NL áltijd naar de kleinst mogelijke sub in vergelijking met andere landen bij dit soort artiesten. Metallica, Rolling Stones en Coldplay precies zo. Het kost genoeg...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.548
Op TWC krijg je er voor bijna dezelfde prijs nog een Simply Red, Jack Johnson en Triggerfinger bij. Dat én een show volledig in het donker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Op TWC krijg je er voor bijna dezelfde prijs nog een Simply Red, Jack Johnson en Triggerfinger bij. Dat én een show volledig in het donker.
TWC is al maanden uitverkocht, eventuele beschikbare tickets komen er pas in de week vooraf
 

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Op TW Classic speelt hij natuurlijk wel 'maar' 2,5 uur, waardoor hij zal moeten snoeien in zijn setlist.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Teleurstellende (Doch goed klinkende) Support Act in Landgraaf... hoopte stiekem toch op James Bay, Frank turner of Sam Fender....
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
144
152
Als je, net als ik, lang Sam Fender in gedachten had is dit een domper. Maar naar een eerste luister ronde zeker geen slecht voorprogramma. Zin in 11 juni! Eerste keer Bruce Springsteen.

Alleen ken er niet heel veel van, buiten de hits, dus nog even goed inluisteren!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Goh, verwachten ze drukte ja?
NS/Prorail (en/of DB) werkt ook niet mee voor iedereen die vanuit Duitsland komt zetten. Werkzaamheden op het traject naar Landgraaf, waardoor er stopbussen worden ingezet. Zal dus ook wel drukker worden (en vraag me af hoe ze dat doen met een bus per uur). Er werken daar een paar heldere lichten, dat houd je niet voor mogelijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Haha!

Ik verwacht dat de uittocht na het concert een groot drama wordt. Dat is bij Pinkpop al niet best, en daar heb je nog spreiding. Nu willen 70k mensen tegelijk naar huis.
Ik kom op de fiets en ga op de fiets weg.😅 Tien minuutjes ben ik thuis. Ach ja normaal is hier niet veel. Maar ben het met je eens de uittocht wordt een drama.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.019
6.060
hopelijk lukt het om veel auto's snel van de parkeerplaats naar de N300 te krijgen in een gepaste stoet.

Ik kom op de fiets en ga op de fiets weg.😅 Tien minuutjes ben ik thuis.
idem! helaas kan ik dat niet vaker zeggen voor zo'n grote concerten 😅
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
593
549
Ik kom op de fiets en ga op de fiets weg.😅 Tien minuutjes ben ik thuis. Ach ja normaal is hier niet veel. Maar ben het met je eens de uittocht wordt een drama.
Kan ik de auto dan niet bij één van jullie parkeren dan... 😉
We zijn van plan om in Heerlen/Hoensbroek te parkeren en dan met de trein, ik zag dat je de treintickets met korting kan kopen...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
hopelijk lukt het om veel auto's snel van de parkeerplaats naar de N300 te krijgen in een gepaste stoet.


idem! helaas kan ik dat niet vaker zeggen voor zo'n grote concerten 😅
Jij snapt het ! Dus volgend jaar verwacht ik Rammstein, Queen, Ac/Dc op Megaland.

Grapje natuurlijk… gaat never nooit gebeuren!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Kan ik de auto dan niet bij één van jullie parkeren dan... 😉
We zijn van plan om in Heerlen/Hoensbroek te parkeren en dan met de trein, ik zag dat je de treintickets met korting kan kopen...
In de straat is genoeg plek. Maar het is wel nog steeds 10-15 minuten fietsen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken