Bruce Springsteen

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Is er al iets bekend van een tijdschema? Ik zie via MOJO dat de deuren al rond 15:00 open gaan? En start programma 17:30?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Is er al iets bekend van een tijdschema? Ik zie via MOJO dat de deuren al rond 15:00 open gaan? En start programma 17:30?
Het was:
15.00 Deuren open
17.45-18.30 Support
19.00-22.30 Bruce Springsteen

Maar als je ietsjes terugleest, kan je precies zien dat deze van de site is afgehaald, maar ga er maar vanuit dat dat schema deze week terugkomt.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Voor mij ook eerste keer Bruce, voor mij en m’n vriendin. Staat al zo lang op het lijstje met ‘must see before they don’t tour anymore’. Ongelofelijk veel zin in!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
En dan scoor je eerste pinksterdag via Swap een staplaats voor Bruce op Megaland. Ben benieuwd eerste keer Bruce…. Of gaat het tegenvallen ?😂
oh, mooi man!

"of het gaat tegenvallen"?
ik zal je zeggen, er zijn 2 soorten mensen, mensen die Springsteen fantastisch vinden en mensen die Springsteen nog nooit live gezien hebben ;)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
De Amerikaanse singer-songwriter Fantastic Negrito is bevestigd als support act van Bruce Springsteen & The E Street Band op 11 juni op Megaland, Landgraaf. De Grammy-winnende zanger maakt een swingende mix van folk, blues, R&B en funk. Zijn vijfde album White Jesus Black Problems (2022), dat grotendeels gaat over hoe de slavernij en rassenscheiding van vroeger nog steeds invloed heeft op de moderne maatschappij, kon rekenen op lovende recensies. Fantastic Negrito was eerder te zien op grote festivalweides als Lollapalooza en Glastonbury, en dit jaar ook op de heilige grassen van Megaland!
De laatste info over het concert van Bruce Springsteen & The E Street band vind je op
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Ik ken hem ook niet helaas, jammer dan had ik nog liever Guus Meeuwis of Rowen Heze gezien......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
De Amerikaanse singer-songwriter Fantastic Negrito is bevestigd als support act van Bruce Springsteen & The E Street Band op 11 juni op Megaland, Landgraaf. De Grammy-winnende zanger maakt een swingende mix van folk, blues, R&B en funk. Zijn vijfde album White Jesus Black Problems (2022), dat grotendeels gaat over hoe de slavernij en rassenscheiding van vroeger nog steeds invloed heeft op de moderne maatschappij, kon rekenen op lovende recensies. Fantastic Negrito was eerder te zien op grote festivalweides als Lollapalooza en Glastonbury, en dit jaar ook op de heilige grassen van Megaland!
De laatste info over het concert van Bruce Springsteen & The E Street band vind je op
is wel ietsje met de tijd geschoven zo te zien

1685437773709.png
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Pff... Zware dobber dit. We gaan toch niet iemand die in zalen als Victorie of LantarenVenster staat het voorprogramma maken als ze in andere landen veel grotere namen krijgen? Vast een noodoplossing, maar dan nog.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
De Amerikaanse singer-songwriter Fantastic Negrito is bevestigd als support act van Bruce Springsteen & The E Street Band op 11 juni op Megaland, Landgraaf. De Grammy-winnende zanger maakt een swingende mix van folk, blues, R&B en funk. Zijn vijfde album White Jesus Black Problems (2022), dat grotendeels gaat over hoe de slavernij en rassenscheiding van vroeger nog steeds invloed heeft op de moderne maatschappij, kon rekenen op lovende recensies. Fantastic Negrito was eerder te zien op grote festivalweides als Lollapalooza en Glastonbury, en dit jaar ook op de heilige grassen van Megaland!
De laatste info over het concert van Bruce Springsteen & The E Street band vind je op
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord..
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
602
250
Zolang wachten op de aankondiging van de support act en dan krijg je dit. Vrij lachwekkend..

Doe dan maar Guusje Meeuwis idd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
oh, ik zie dat Fantastic Negrito ook in Ferrara (18.05) support was, iemand die daar was en alvast iets kan zeggen er over?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Beter dan een Nlse noodoplossing laten we maar zeggen.
was ik wel ietje bang voor inderdaad...

Pff... Zware dobber dit. We gaan toch niet iemand die in zalen als Victorie of LantarenVenster staat het voorprogramma maken als ze in andere landen veel grotere namen krijgen? Vast een noodoplossing, maar dan nog.
in ieder geval niet 'weer' Teskey Brothers ;)

ik ga me vanavond er in verdiepen, maar eerste indruk is niet verkeerd hoor
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken