Bruce Springsteen

PeterenNiek

Nieuw lid
23 mei 2023
4
2
Inmiddels ook de Roll Call voor Amsterdam gestart. Mochten er mensen zijn die mee willen doen en niet hoeven te werken, kunnen jullie je melden in het Arena park (grasveld naast de AFAS) ;)
Goedemorgen Badmutsje, ik heb geen ervaring met de Roll Call. Heb je enig idee wanneer die start voor het concert van zaterdag? ik ga met mijn zoontje Niek die is nog niet heel lang en die wil heeeel graag ergens vooraan staan. Wordt dat spijbelen vrijdag?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Goedemorgen Badmutsje, ik heb geen ervaring met de Roll Call. Heb je enig idee wanneer die start voor het concert van zaterdag? ik ga met mijn zoontje Niek die is nog niet heel lang en die wil heeeel graag ergens vooraan staan. Wordt dat spijbelen vrijdag?
Waarschijnlijk start deze tijdens het concert van donderdagavond. Maar als je vrijdag start heb je vast een mooie plek vooraan. Volgens mij kun je het best vrijdagochtend melden voor een nummertje en dan krijg je te horen op welke tijdstippen je vrijdag (en zaterdag) moet melden om je nummertje te behouden. Alles gaat in samenspraak met de plaatselijke security.

Zelf neem ik overigens geen deel aan de roll call. Ik heb mooie zitplaatsen kunnen bemachtigen voor donderdag.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Net gehoord dat de roll call voor zaterdag in principe morgen al zou kunnen starten.
Maar mede gezien het feit dat de lijst voor de 1e show pas op 38 zit vanmorgen, is die start heel twijfelachtig.
Zelf zit ik overigens nog heerlijk in Rome, nagenieten van de show en aan het genieten van de stad Rome
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Matt1977

Nieuw lid
23 mei 2023
3
0
Goedemorgen Badmutsje, ik heb geen ervaring met de Roll Call. Heb je enig idee wanneer die start voor het concert van zaterdag? ik ga met mijn zoontje Niek die is nog niet heel lang en die wil heeeel graag ergens vooraan staan. Wordt dat spijbelen vrijdag?