Bruce Springsteen

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
831
646
Hoeveel tickets zijn er verkocht voor de Golden Circle?
In Barcelona waren dit circa 4.000 - 5.000 tickets, maar daar was de totale capaciteit 57.000 bezoekers. Voor Landgraaf (en Werchter) verwacht ik een grotere pit met circa 7.000 - 8.000 mensen in de Golden Circle.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
In Barcelona waren dit circa 4.000 - 5.000 tickets, maar daar was de totale capaciteit 57.000 bezoekers. Voor Landgraaf (en Werchter) verwacht ik een grotere pit met circa 7.000 - 8.000 mensen in de Golden Circle.
dat zou goed kunnen
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
831
646
In Amsterdam is ook sprake van één golden circle, naar verwachting ook 4.000 - 5.000 tickets. Voor sommige optredens is sprake van FOS1 en FOS2. Daar zullen de aantallen lager liggen.
 

Wijnand1900!

Playlistbediener
31 mei 2022
22
3
Ik maak me toch een beetje zorgen om de optredens in Amsterdam en Landgraaf, hij heeft teveel rommel in zijn setlisten, een behoorlijk aantal kunnen eruit, zeker Nightshift al die troep van Born in the USA en nog wel een aantal
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Poeh, ik dacht gistermorgen toen ik na de show in Dublin wakker werd dat ik Parijs misschien maar even moest overslaan. Het is hard werken, zo'n Bruce-tour ;) Maar inmiddels een rustig dagje thuis gehad, dus weer zin in de volgende show!

Volgens mij gaan er best wat mensen van hier naar Parijs. Zijn er Festileakers die zin hebben in een meetup vrijdagavond of zaterdagmiddag?
Heel leuk idee maar ben er zelf wat later vandaag rond het stadion verwacht ik. Even een sightseeing dagje, stevig lunchen en dan ergens die kant op.

Ben overigens benieuwd hoe hoog het podium zo gaat zijn. Als het zo hoog valt zoals ik Barcelona kun je beter lekker ruimte achterin de pit pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Heel leuk idee maar ben er zelf wat later vandaag rond het stadion verwacht ik. Even een sightseeing dagje, stevig lunchen en dan ergens die kant op.

Ben overigens benieuwd hoe hoog het podium zo gaat zijn. Als het zo hoog valt zoals ik Barcelona kun je beter lekker ruimte achterin de pit pakken.
Ikzelf ben ook nog ff met sightseeing bezig. Voordeel van GC-kaarten: geen gestress.
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Ja nam die post ook niet erg serieus. Al ben ik het wel met m eens dat Nightshift eruit mag. Een van de minst spannende nummers van dat nieuwe album. En vind die cover ook niet echt veel toevoegen tov het origineel

Ik vind zelf Nightshift juist één van de leukere van het nieuwe album. Al ben ik er niet geheel rouwig op als hij hem in z’n geheel weg zou laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Ja nam die post ook niet erg serieus. Al ben ik het wel met m eens dat Nightshift eruit mag. Een van de minst spannende nummers van dat nieuwe album. En vind die cover ook niet echt veel toevoegen tov het origineel
Ik vind Nightshift juist wel een leuk moment in de set. Bier vaak ik wel tijdens Kitty's Back. Zo zie je maar hoe smaken verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Wijnand1900!

Playlistbediener
31 mei 2022
22
3
Ja nam die post ook niet erg serieus. Al ben ik het wel met m eens dat Nightshift eruit mag. Een van de minst spannende nummers van dat nieuwe album. En vind die cover ook niet echt veel toevoegen tov het origineel
ik ben geen trol en heb recht op mijn mening.
We hebben een troll.
Ik heb recht op mijn mening , je kan toch niet zeggen dat Dancing in the Dark, Glory Days, Born in the USA wereldnummers zijn.Doe dan Racing in the Street, Lost in the Flood, Jack off all Trades, Point Blank, Streets of Fire.Hij heeft zoveel goede nummers maar speel die dan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
ik ben geen trol en heb recht op mijn mening.

Ik heb recht op mijn mening , je kan toch niet zeggen dat Dancing in the Dark, Glory Days, Born in the USA wereldnummers zijn.Doe dan Racing in the Street, Lost in the Flood, Jack off all Trades, Point Blank, Streets of Fire.Hij heeft zoveel goede nummers maar speel die dan ook.
Zeker Wijnand. Je hebt recht op alles. En vooral je mening! Hou daar aan vast!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Dat gezegd hebbende was Parijs vanavond ronduit kut. De Fransen zijn gewoon niet zo leuk en Bruce wist zich er ook geen raad mee. De pit was zo groot als de Ziggo, bizar. Voordeel is dan wel dat er achterin alle ruimte was. Maar een feestje was het nergens. Best raar omdat Parijs 2016 de beste show vd tour was.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: zero en Joslittel

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Zeker Wijnand. Je hebt recht op alles. En vooral je mening! Hou daar aan vast!

Wel met hem eens dat ik live ook liever de nummers hoor die hij noemt ;).

Vond het een prima avondje in Parijs! Niet zo memorabel als Nijmegen en Malieveld though. Vond het halverwege de set ook wel een beetje inkakken rond het Johnny 99 punt (dat nummer is gewoon niet zoveel). Maar het laatste uur was weer vol bangers.

Maandag weer! Hopelijk dan wat meer variaties. Vanavond was toch wel heel erg de standaard list van de tour.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Wel met hem eens dat ik live ook liever de nummers hoor die hij noemt ;).

Vond het een prima avondje in Parijs! Niet zo memorabel als Nijmegen en Malieveld though. Vond het halverwege de set ook wel een beetje inkakken rond het Johnny 99 punt (dat nummer is gewoon niet zoveel). Maar het laatste uur was weer vol bangers.

Maandag weer! Hopelijk dan wat meer variaties. Vanavond was toch wel heel erg de standaard list van de tour.
Ieder z'n ding. Jij onderbouwt het tenminste nog! Grote kans dat je dinsdag een verrassing hoort. Vanavond was gewoon te standaard.
 

Wijnand1900!

Playlistbediener
31 mei 2022
22
3
Dat gezegd hebbende was Parijs vanavond ronduit kut. De Fransen zijn gewoon niet zo leuk en Bruce wist zich er ook geen raad mee. De pit was zo groot als de Ziggo, bizar. Voordeel is dan wel dat er achterin alle ruimte was. Maar een feestje was het nergens. Best raar omdat Parijs 2016 de beste show vd tour was.
Ik denk zelf dat Landgraaf leuker gaat zijn dan Amsterdam.
 
12 nov 2016
704
453
Dat gezegd hebbende was Parijs vanavond ronduit kut. De Fransen zijn gewoon niet zo leuk en Bruce wist zich er ook geen raad mee. De pit was zo groot als de Ziggo, bizar. Voordeel is dan wel dat er achterin alle ruimte was. Maar een feestje was het nergens. Best raar omdat Parijs 2016 de beste show vd tour was.
Was die nieuwe La Defense Arena verder nog een goeie zaal?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • RoyP