Ah oké. Dankjewel! Toch vind ik het wel een beetje jammer. Want ik heb door werk en de afstand naar Landgraaf bijna geen mogelijkheid om eerder te gaan. Zou zondag best op tijd willen, maar wel zonde als er dan blijkbaar al een behoorlijke rij is.
Het systeem heeft sowieso wat minder waarde gekregen nu er standaard Golden-circle kaarten zijn. Vorige tour was dat anders natuurlijk (iig in Nederland). Toen moest je zorgen dat je er vroeg bij was om garantie te hebben dat je iig in het voorste vak komt.
Ik vraag mij deze keer dan ook wel af hoeveel waarde het meedoen aan de Roll Call heeft ten opzichte van vroeg (denk aan begin/halverwege middag)
op de laatste dag aankomen. Begrijp dat veel fans er toch voor kiezen om deze keer niet mee te doen en wat meer relaxte plekken (achterin) het voorste vak te zoeken. Dat heb ik overigens ook gedaan bij Rammstein en dat beviel mij bijzonder goed.
Je moet er trouwens rekening mee houden dat het podium van Springsteen in Europese (iig outdoor) tour redelijk hoog lijkt te zijn waardoor je zicht dichtbij het podium niet altijd het fijnste zicht hoeft te zijn. Wel iets om rekening mee te houden.