Bruce Springsteen

DaanPeters

Nieuw lid
6 feb 2023
4
0
Mensen die 25mei naar Bruce gaan?
Ik heb namelijk maar 1 kaartje weten te bemachtigen voor Bruce Springsteen op 25mei (staanplaatsen uiteraard), en dus bij deze een oproep om met andere mensen mee te gaan? :D
of misschien dat er meerdere mensen alleen gaan en dus ook iemand zoeken?
hoor het graag!!
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Nee, ik bedoel meer dat het een gegeven lijkt dat ie Europa altijd net even losser te komen qua setlist

Als ik een beetje terugkijk is het wel de trend dat hij in Europa veeeeeeel meer varieert dan de Tour in de USA. Krijg wel de impressie dat hij deze tour wel iets meer aan zijn 'basisplaylist' vast blijft houden dan in het verleden het geval is geweest. Voor ons natuurlijk gewoon te hopen dat hij met elke speeldatum, soundcheck en repetitie er meer variatie voor de opvolgende shows komt :).

Overigens zou ik niet balen als het nummer waar Jos aan refereert gespeeld gaat worden zaterdag, dat is één van mijn live favorieten :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Wat een toporganisatie hier in Dublin. Kwam rond half 3 aan bij het stadion. De roll call mensen stonden apart en werden toen aangevuld met de "gewone" mensen. Vervolgens top begeleid naar de pit en een bandje gekregen. Supermooie food&drink area ook. En het stadion is echt klein en sfeervol tov andere steden. Wel flink wat regen gehad. Maar dat deert de Ieren niet. Zoals ik eerder al schreef: de leukste mensen op aarde. Ook gelezen wat hij heeft gesoundchecked. Het zou zomaar een hele bijzondere kunnen worden. Zin in! Nog een half uurtje!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Ok ok ok... Zeer emotionele show vanavond. De combinatie Last Man Standing en Backstreets was erg intens. Ik ben toen ook even naar buiten moeten lopen om mezelf te herpakken. Maar toen gebeurde het allermooiste. Ik botste letterlijk tegen Glen Hansard. Een van mijn andere helden. Vriendelijke man. En alle tijd voor een foto. En toen ik vroeg of hij nog ging zingen, zei hij alleen "I wish". What a night!
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Ok ok ok... Zeer emotionele show vanavond. De combinatie Last Man Standing en Backstreets was erg intens. Ik ben toen ook even naar buiten moeten lopen om mezelf te herpakken. Maar toen gebeurde het allermooiste. Ik botste letterlijk tegen Glen Hansard. Een van mijn andere helden. Vriendelijke man. En alle tijd voor een foto. En toen ik vroeg of hij nog ging zingen, zei hij alleen "I wish". What a night!

Dat is wel een heel bijzonder en gaaf moment. Volgens mij waren de shows in Dublin wel een bijzondere ervaring zo 😳.

Zelf ben ik in Parijs van vrijdag t/m dinsdag. Had alleen tickets voor de zaterdag. Toeval laat dat er net een ticketdrop is geweest, voorste vak, voor de maandag. Ik kon het toch niet laten. Iets met de second show rule 😅. Heel veel zin an iig!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Second show rule is echt wel een ding he?
We gaan het meemaken, dit keer geen roll call voor mij voor de zaterdag show, maar de planning is om wel deel te bnemen voor de maandag show
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

SommyWillers

Playlistbediener
9 aug 2022
17
43
Leuk om alle verslagen hier te lezen.
Voor Amsterdam hadden we enkel tickets (tribune) voor night 1. De second show rule indachting heb ik ondertussen nog een GOLDEN CIRCLE-ticket op de kop kunnen tikken voor 'ingang J', maar ik ga nu nog op zoek moeten naar een tweede. Ik zie op het vloerplan dat men voor de GC en het veld een onderscheid maakt tussen 'ingang G' en 'ingang J',

Mijn vraag aan mensen die de situatie in de ArenA kennen:
=>kan je eens je binnen bent over het hele veld 'doorschuiven' van vak J naar vak G? Ik kan me namelijk moeilijk inbeelden dat er effectief een dwarslijn loopt over het hele veld?
*Hopelijk is het antwoord positief want dan kan ik zoeken naar GC-kaarten voor zowel vak J als vak G...
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
832
647
Nog even een vraagje over de concerten in Dublin. Was daar sprake van één soort veldkaart? Dus geen Golden Circle kaarten of iets dergelijks, zoals bij veel andere concerten wel het geval is?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Nog even een vraagje over de concerten in Dublin. Was daar sprake van één soort veldkaart? Dus geen Golden Circle kaarten of iets dergelijks, zoals bij veel andere concerten wel het geval is?
Dublin had idd als een van de weinige (of mss wel enige) steden 1 soort veldkaart, waardoor iedereen die op tijd was in de pit/golden circle kon belanden.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
269
132
Ik ga volgende maand samen met mijn vader naar Landgraaf, nu ben ik benieuwd: Zijn de parkeerplaatsen 3, 4 en 5 vergelijkbaar met PinkPop? Heeft iemand andere ideeën over wat handig is waar te parkeren?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Ik ga volgende maand samen met mijn vader naar Landgraaf, nu ben ik benieuwd: Zijn de parkeerplaatsen 3, 4 en 5 vergelijkbaar met PinkPop? Heeft iemand andere ideeën over wat handig is waar te parkeren?
ik heb het vermoeden dat dat dezelfde parkeerplakken zijn?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Poeh, ik dacht gistermorgen toen ik na de show in Dublin wakker werd dat ik Parijs misschien maar even moest overslaan. Het is hard werken, zo'n Bruce-tour ;) Maar inmiddels een rustig dagje thuis gehad, dus weer zin in de volgende show!

Volgens mij gaan er best wat mensen van hier naar Parijs. Zijn er Festileakers die zin hebben in een meetup vrijdagavond of zaterdagmiddag?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
327
271
Poeh, ik dacht gistermorgen toen ik na de show in Dublin wakker werd dat ik Parijs misschien maar even moest overslaan. Het is hard werken, zo'n Bruce-tour ;) Maar inmiddels een rustig dagje thuis gehad, dus weer zin in de volgende show!

Volgens mij gaan er best wat mensen van hier naar Parijs. Zijn er Festileakers die zin hebben in een meetup vrijdagavond of zaterdagmiddag?
Wat een leuk idee, ik ga echter pas zondagmiddag die kant op. Ik hoop dat de tweede show-regel weer van toepassing zal zijn. Vast veel plezier zaterdag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
overigens, voor de Landgraaf show, ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor de Premium Package de Skydeck in Landgraaf gesloten is tijdens het concert. Nou heb ik dat verkeerd gezien of wellicht was het bij het GnR-evenement?
Maar ik zie dus nu, dat voor mensen met Premium Package tijdens het concert het Skydeck open blijft en voor de Premium Package's word tijdens het concert op het Skydeck 'gewoon' hapjes en drankjes gesereerd...

mijn conclusie : meer ruimte in de Golden Circle :cool:
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
overigens, voor de Landgraaf show, ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor de Premium Package de Skydeck in Landgraaf gesloten is tijdens het concert. Nou heb ik dat verkeerd gezien of wellicht was het bij het GnR-evenement?
Maar ik zie dus nu, dat voor mensen met Premium Package tijdens het concert het Skydeck open blijft en voor de Premium Package's word tijdens het concert op het Skydeck 'gewoon' hapjes en drankjes gesereerd...

mijn conclusie : meer ruimte in de Golden Circle :cool:
Hoeveel tickets zijn er verkocht voor de Golden Circle?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken