Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Ik ben toch overstag gegaan, ik heb er nog 1 show bij gedaan, omdat ik PIT kaarten voro Hamburg kon vinden, deze ook maar erbij gedaan.
En wie weet pak ik TW Classic ook nog mee als ik 2 kaarten GC kan vinden, zit toch al in Belgie donderdag en vrijdag ivm Graspop :D
Punt is als je de setlist leest lijkt het niks bijzonders, maar als je er staat is gewoon een kwestie van ondergaan en genieten van elk moment
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Ik ben toch overstag gegaan, ik heb er nog 1 show bij gedaan, omdat ik PIT kaarten voro Hamburg kon vinden, deze ook maar erbij gedaan.
En wie weet pak ik TW Classic ook nog mee als ik 2 kaarten GC kan vinden, zit toch al in Belgie donderdag en vrijdag ivm Graspop :D
Punt is als je de setlist leest lijkt het niks bijzonders, maar als je er staat is gewoon een kwestie van ondergaan en genieten van elk moment
Voor mij is TW nog geen zekerheidje. Mocht ik hem overslaan, dan mag je mijn GC overnemen. Ik zoek nog een GC1 voor München. Heb zelf GC2.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Voor mij is TW nog geen zekerheidje. Mocht ik hem overslaan, dan mag je mijn GC overnemen. Ik zoek nog een GC1 voor München. Heb zelf GC2.
Zal mijn ogen en oren open houden voor je. Valt mij op dat je tijdens de roll calls nog wel eens wat kan regelen.
Zo ben ik ook aan 1 PIT kaart voor Rome gekomen. Kom er dus nog 1 te kort nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.418
14.169
En bij verwacht eind staat 22.30 uur. Dus dan zou hij 3,5 uur spelen. Zou super zijn maar verwacht dat niet. En ik verwacht ook niet dat hij al om 7 uur begint. Dan zou het concert bijna helemaal in daglicht zijn. Dat was in Barcelona ook niet. Maar we wachten nog maar even af........
Dublin was van half acht tot kwart over tien, dus het zou zomaar wel zo kunnen zijn.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Jaa ik begreep het verkeerd denk ik, reageerde op het 3.5 uur verhaal maar was over het daglicht waarschijnlijk
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
625
628
Maar die 19 uur start die Mojo nu zegt klinkt gewoon enthousiast vroeg. 19.30-22.15/22.30 klinkt wat normaler. Kan ook nog prima met de treinen, want ik kreeg het idee dat daar het probleem een beetje lag.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
Weinig variatie setlist in europa. Gaan op zelfde voet verder.
En dat is ook goed denk ik, gezien het verhaal wat hij wil vertellen.
Als is Dublin 1 wel heel erg standaard geweest. Ik hoop voor iedereen die daar nu is, dat er vanavond toch wel wat kleine wijzigingen zijn
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
En dat is ook goed denk ik, gezien het verhaal wat hij wil vertellen.
Als is Dublin 1 wel heel erg standaard geweest. Ik hoop voor iedereen die daar nu is, dat er vanavond toch wel wat kleine wijzigingen zijn
En even een ractie op mijzelf, want deze berichten komen nu binnen uit Dublin, en dat is toch behoorlijk anders:

  1. "My Love Will Not Let You Down"
  2. "Death to My Hometown" (I have no clue what's happening here either!)
  3. "No Surrender"
  4. "Ghosts"
  5. "Prove It All Night"
  6. "Darkness on the Edge of Town"
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en Bartjuh1981

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
En dat is ook goed denk ik, gezien het verhaal wat hij wil vertellen.
Als is Dublin 1 wel heel erg standaard geweest. Ik hoop voor iedereen die daar nu is, dat er vanavond toch wel wat kleine wijzigingen zijn
Zeker, maar ik zou best hiervoor tekenen als hij dit zou spelen in Amsterdam of Landgraaf. En het is geen jukebox de artiest bepaalt uiteindelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Rick1617899545

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Waar hij vroeger nog wel eens uitschieters had en met gemak langer dan 3 uur op het podium stond is dat deze tour nog niet voorgekomen toch??
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
N.a.v. de wijzigingen in Dublin 2 vanavond hopen ze op Greasy Lake dat dit het "setlist shake-up" moment is. Ben nu heel blij met mijn ticket voor Dublin 3. Eens zien of die trend doorzet!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.692
848
N.a.v. de wijzigingen in Dublin 2 vanavond hopen ze op Greasy Lake dat dit het "setlist shake-up" moment is. Ben nu heel blij met mijn ticket voor Dublin 3. Eens zien of die trend doorzet!
Dat is het dus niet geworden, maar wel heel benieuwd wat die 3e avond nu gaat brengen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
nieuwe officiele lyric video voor mijn favoriete Springsteen nummer op het kanaal van The Boss

 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
N.a.v. de wijzigingen in Dublin 2 vanavond hopen ze op Greasy Lake dat dit het "setlist shake-up" moment is. Ben nu heel blij met mijn ticket voor Dublin 3. Eens zien of die trend doorzet!

Ben heel benieuwd! Lijkt er wel op dat hij bij elke show die hij na de eerste op een locatie speelt (mijns inziens toch wel) positieve wijzigingen in de setlist aanbrengt. Vind My Love Will Not Let You Down ook wel een lekkerdere opening dan No Surrender (wat ik verder niet zo'n heel boeiend nummer vind).

Vind het trouwens toch stiekem wel jammer hoe hij het deze tour doet. Zelf ben ik bij de eerste show in Parijs het aankomende weekend. Er was een ticketdrop (incl. GC) voor de maandag en ik besloot die toch niet te kopen gezien het feit dat ik ook al naar de Landgraaf show ga. Ik had de kaarten voor die andere show wel aangeschaft als Springsteen z'n tour deed zoals we dat van hem gewend zijn. Overigens neem ik hem niets kwalijk. Hij en de band hebben wel een beetje 'slack' verdient op die leeftijd ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
204
98
Waar hij vroeger nog wel eens uitschieters had en met gemak langer dan 3 uur op het podium stond is dat deze tour nog niet voorgekomen toch??

Ik vraag me af of hij dat nog kan.
Het moet weer fenomenaal zijn maar hij oogt broos.

Zie ook deze recensie:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken