Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Net nog even de setlists van de Wrecking Ball tour uit 2012 bekeken. Die waren in USA de eerste tijd ook redelijk in beton gegoten. In latere USA-shows is hij wat gaan variëren (dat is nu dus niet), om vervolgens bij de Europese start in Barcelona 2 avonden achter elkaar totaal verschillende concerten te spelen. Er is nog een beetje hoop dus ;-) Al verwacht ik het niet.

Aanvulling: setlists van The River 2016 tour gaan analyseren heeft weinig zin omdat hij het album in de USA elke avond integraal speelde. Dat deed hij vervolgens in Europa niet meer, op 1 of 2 shows na.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
629
484
Net nog even de setlists van de Wrecking Ball tour uit 2012 bekeken. Die waren in USA de eerste tijd ook redelijk in beton gegoten. In latere USA-shows is hij wat gaan variëren (dat is nu dus niet), om vervolgens bij de Europese start in Barcelona 2 avonden achter elkaar totaal verschillende concerten te spelen. Er is nog een beetje hoop dus ;-) Al verwacht ik het niet.

Aanvulling: setlists van The River 2016 tour gaan analyseren heeft weinig zin omdat hij het album in de USA elke avond integraal speelde. Dat deed hij vervolgens in Europa niet meer, op 1 of 2 shows na.
Dit klopt inderdaad. Bij de arena shows, met name in de VS tijdens een eerste deel van de tour, wordt vaker vastgehouden aan een vaste setlist. Ze hebben volgende maand ook twee shows in dezelfde arena, maar daar verwacht ik nauwelijks wijzigingen.

Een echt beeld ontstaat pas als ze naar Europa komen en direct starten met een dubbele boeking in Barcelona. Hopelijk wisselt hij dan meer nummers dan de verwachte 4 of 5 die nu vaak rouleren. De rehearsals in Europa geven wellicht ook al een beter beeld van wat we kunnen verwachten. Fingers crossed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Dit klopt inderdaad. Bij de arena shows, met name in de VS tijdens een eerste deel van de tour, wordt vaker vastgehouden aan een vaste setlist. Ze hebben volgende maand ook twee shows in dezelfde arena, maar daar verwacht ik nauwelijks wijzigingen.

Een echt beeld ontstaat pas als ze naar Europa komen en direct starten met een dubbele boeking in Barcelona. Hopelijk wisselt hij dan meer nummers dan de verwachte 4 of 5 die nu vaak rouleren. De rehearsals in Europa geven wellicht ook al een beter beeld van wat we kunnen verwachten. Fingers crossed!
Ik denk dat de setlists op dat moment niet bekijken ook een beetje zal helpen. Zodat je op het moment van jouw concert compleet verrast bent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Welke parkeerplaats is het gunstigste? Kom nooit in die hoek namelijk.
geen idee, maar zo te zien moet je goed doorstappen

Afstand tot entree: Vanaf de parkeerterreinen loop je naar het concertterrein. Volg hiervoor de borden. Houd rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 tot 40 minuten.

edit:
ook apart, dit staat op de site van MOJO : Let op; alléén met vooraf online gekocht parkeerticket ben je gegarandeerd van een parkeerplek. Het is niet mogelijk om ter plaatse nog een parkeerticket te kopen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
629
484
geen idee, maar zo te zien moet je goed doorstappen

Afstand tot entree: Vanaf de parkeerterreinen loop je naar het concertterrein. Volg hiervoor de borden. Houd rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 tot 40 minuten.

edit:
ook apart, dit staat op de site van MOJO : Let op; alléén met vooraf online gekocht parkeerticket ben je gegarandeerd van een parkeerplek. Het is niet mogelijk om ter plaatse nog een parkeerticket te kopen.
Bestaat er geen overzichtskaart van de parkeerplaatsen tijdens bijvoorbeeld Pinkpop? Neem aan dat dit dezelfde parkeerterreinen zijn (alleen nu inclusief de parkeerplaatsen die normaliter voor campingbezoekers worden gereserveerd).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bestaat er geen overzichtskaart van de parkeerplaatsen tijdens bijvoorbeeld Pinkpop? Neem aan dat dit dezelfde parkeerterreinen zijn (alleen nu inclusief de parkeerplaatsen die normaliter voor campingbezoekers worden gereserveerd).
volgens mij is het
P3 bij Pinkpop volgens mij bij de ingang/parkeerplaats Mondo Verde voor Camping B
P5 is het terrein achter Camping C
maar het is mij niet duidelijk of dit voor de losse evenementen dezelfde plekken zijn.

1680003204691.png
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik denk dat het wel dezelfde zijn, een week later is het al Pinkpop, dus P3 en P5 zullen wel hetzelfde zijn. Ik denk dat ik dan maar voor P3 ga.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
769
Auto in Heerlen parkeren (div. Q-Parks) en daar de trein naar Landgraaf pakken (3 min reistijd) kan natuurlijk ook. Vanaf station Landgraaf is het alsnog 20-30 minuten lopen.
 

Ivodepivo

Playlistbediener
31 mei 2022
5
4
Tip: als je de park & bike optie kiest, kun je een parkeerplaats boeken voor 20 euro. Als je vervolgens een fiets huurt, betaal je 12,50 voor de fiets, maar is de parkeerplaats gratis. Wij parkeren nu op een mobian parkeerplaats in Kerkrade en waren sowieso al van plan onze eigen fietsen mee te nemen. Huurfiets haal ik niet op.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Fantastische tourpremiere in Madison Square Garden gisteren: Jungleland!
Jezus man, jij bent er vroeg bij, ik wilde dit ook net posten, nou ja, dan zeg ik maar dat deze show ook de langste was tot nu toe, maar dat is ook niet zo gek met ff-ing Jungland!!!
Kan mij nog herinneren dat het de eerste keer sinds het overlijden van Clarence in Gothenburg gespeeld werd. Nog nooit zoveel mensen met tranen in hun ogen bij een concert gezien
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Bartjuh1981 en jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken