Bruce Springsteen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Bruce gaat lekker! Openingsnummer veranderd maar vooral het nummer als tourdebuut ben ik wederom erg blij mee! Wrecking Ball vind ik één van zijn beste cd's in de periode na The Rising, mede door de folk sound erin. Dit nummer heeft dat heel erg. Hoe het middengedeelte van de show nu in elkaar zit wordt ik erg blij van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Openingsnr is niet veranderd hoor. Are yu loose is een uitspraak van de infamous Bombscare show uit `78
Tourdebuut is touwens inderdaad geweldig
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Oja ik loop achter zie ik. Night is al aantal shows geleden komen te vervallen.
Is inderdaad maar 1 keer gespeeld als openingsnummer. SvZ heeft trouwens aangekondigd dat hij de komende concerten nog geen grote wijzigingen in de setlist verwacht.

Daarnaast worden de sign requests vooralsnog niet gehonoreerd vanwege het gebrek aan repetities.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
De show die Bruce vanavond in Columbus Ohio zou geven, gaat vanwege ziekte niet door. Het persbericht geeft niet aan wie er ziek is. De show wordt op een later moment ingehaald.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bartjuh1981 en BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De show die Bruce vanavond in Columbus Ohio zou geven, gaat vanwege ziekte niet door. Het persbericht geeft niet aan wie er ziek is. De show wordt op een later moment ingehaald.
Ook de show van vandaag gaat niet door en wordt later ingehaald.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
136
163
Vanochtend op Kink het gerucht gehoord dat iemand (Bruce?) Een vinger gebroken zou hebben
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Vanochtend op Kink het gerucht gehoord dat iemand (Bruce?) Een vinger gebroken zou hebben
Bandleden die uitvallen, shows die niet doorgaan... Het sputtert toch maar wat door he deze tour.

Fingers crossed (pun not intended) dat deze band NL en BE haalt straks.
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Vanochtend op Kink het gerucht gehoord dat iemand (Bruce?) Een vinger gebroken zou hebben
Op diverse fan-fora gaan de meest wilde geruchten. Max die zijn hand zou hebben gebroken, Bruce die een poliep op z'n stem heeft, de gezondheid van Bruce z'n moeder. Laten we gewoon zo rustig mogelijk afwachten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Gisterenavond is de opname van St Paul online gekomen.
Sinds de eerste afgelasting zijn er ook geen nieuwe opnames verschenen.
Dit zou dus kunnen betekenen dat de tour morgenavond inderdaad weer verder gaat, sowieso zal een eventuele afgelasting vandaag moeten komen indien noodzakelijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken