Bruce Springsteen

Goed om te zien dat de band steeds meer op stoom komt maar ik ben toch een klein beetje teleurgesteld in de vastheid van de setlist. Gisteravond geen enkele nieuwe song. Ik hoop dat de speelsheid in de setlist nu ook langzaam gaat terugkeren. Die verrassing is toch een deel van het plezier.

Goed om te zien dat de band steeds meer op stoom komt maar ik ben toch een klein beetje teleurgesteld in de vastheid van de setlist. Gisteravond geen enkele nieuwe song. Ik hoop dat de speelsheid in de setlist nu ook langzaam gaat terugkeren. Die verrassing is toch een deel van het plezier.
Was bij de andere tourstarts in de VS niet anders. Laat ze even een aantal weken op “veilig“ spelen na een afwezigheid van 6 jaar. De variatie komt vast gaandeweg in Maart als ze al even onderweg zijn

Tulsa afgelopen nacht, band was weer compleet
Out: Glory Days
In: Darlington County en Bobby Jean
En op de printed setlist stond Land Of Hope And Dreams

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik (24-jarige muziekliefhebber) ben pas iets te laat in de catalogus van Bruce Springsteen gedoken, waardoor ik geen kaartjes heb voor zijn komende tournee.

Uiteraard vind ik dit zeer jammer! Zijn er mensen die weten hoe je toch nog aan betrouwbare kaartjes voor Werchter of Landgraaf zou kunnen geraken? Doorverkoopsites durf ik niet goed aan...

Merci alvast!

Ik (24-jarige muziekliefhebber) ben pas iets te laat in de catalogus van Bruce Springsteen gedoken, waardoor ik geen kaartjes heb voor zijn komende tournee.

Uiteraard vind ik dit zeer jammer! Zijn er mensen die weten hoe je toch nog aan betrouwbare kaartjes voor Werchter of Landgraaf zou kunnen geraken? Doorverkoopsites durf ik niet goed aan...

Merci alvast!
Kijk eens op Betrue bij de advertenties, Site wordt door fans gerund, en ze zijn redleijk voorzichtig met het plaatsen van advertenties

• Winning
Waarderingen: Stoogie
Gisteren I'm On Fire erbij. Nightshift verviel. Dus voor het eerst deze tour geen nrs van het soulalbum. Nog steeds een erg statische setlist. Hoop heel erg dat dat in Europa anders is.

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Gisteren I'm On Fire erbij. Nightshift verviel. Dus voor het eerst deze tour geen nrs van het soulalbum. Nog steeds een erg statische setlist. Hoop heel erg dat dat in Europa anders is.
Juig het wel toe dat de nummers van het soulalbum nu afvallen, vind ik weinig speciaal en vooral Nightshift. Letter to You heeft wel erg sterke nummers die gewoon mogen blijven. Fijne setlist laatste show met Burning Train opeens in het midden oa.

Nightshift terug in de set (Curtis King was er weer bij, vandaar).
De twee premieres van de vorige show werden niet gespeeld.

Oke, die 1e van de 2 tour premieres van afgelopen nacht kwam toch wel out of the blue:
Pay Me money Down en Working On The Highway
Jaaaaa wat ontzettend gaaf! Ik had alle hoop eigenlijk opgegeven dat er nog iets van de Seeger sessions gespeeld zou gaan worden. Dit is een hele mooie verrassing en had deze ook in mijn eigen setlist van Bruce gezet. Ook die tweede is een mooie verrassing (alhoewel iets minder uniek).

Users who are viewing this thread