Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Nu zat ik zomaar eens te denken: is het geen optie dat Springsteen met zijn Broadway shows naar theaters in Europa komt. Genoeg theaters waar hij langs zou kunnen gaan en veel crew heeft hij hier niet voor nodig. Ik vroeg me af of ze dit wel eens overwogen hebben. Zou toch mooi zijn als hij bv 4 of 5 keer in Carre staat en vervolgens door naar bv stadsschouwburg Antwerpen. Ik noem maar wat.......
Dit is inderdaad al eens overwogen. Er is toen specifiek gekeken naar London en Italie meen ik. MAar waarom dit uiteindelijk niet is door gegaan weet ik niet.
Overigens is hieruit toen die 2e editie van Broadway ontstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben benieuwd of die tour dan 1 op 1 doorgaat naar 2023. Of wordt er een compleet nieuw schema in elkaar gezet met nieuwe locaties/datums...?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hier was ik godver al bang voor. De tour cancelen voor Europa om vervolgens doodleuk in Amerika na de zomer te gaan optreden....
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Hier was ik godver al bang voor. De tour cancelen voor Europa om vervolgens doodleuk in Amerika na de zomer te gaan optreden....
Ja inderdaad. Eigenlijk vond ik het al raar dat ze startten met Europa en dan VS. Misschien een zalentour in de winter hier?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nee joh. Dat is zo uitverkocht, da's niet te doen.
Eens maar zou wel mooi zijn. U2 deed het ook een jaar of 6 terug. Heb ze toen gezien in het Sporpaleis. Het is toch een andere beleving dan die grote stadionconcerten.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hier was ik godver al bang voor. De tour cancelen voor Europa om vervolgens doodleuk in Amerika na de zomer te gaan optreden....
Parks And Recreation Computer GIF by PeacockTV


?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bekijk bijlage 1255


Misschien in het najaar een tour door de USA, ik zie Europa niet zo snel gebeuren
van de positieve kant... er is dus wel weer vooruitzicht naar een tour die er dus al had moeten zijn!

man man man... wordt er kriebelig van
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ben benieuwd wanneer die start maar ik vermoed dat deze leg door Amerika er al vanaf het begin heeft ingezeten. Alleen was het plan om nu te starten in Europa. Maar die tour had natuurlijk een vervolg gekregen en logisch gezien was dat Amerika. Daar wordt de draad nu opgepakt. Mogelijk zijn er de laatste tijd wat concerten toegevoegd vanwege het wegvallen van Europa ....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik kan me niet voorstellen dat die nog nog EU gaat aankondigen idd voor de zomer...

alhoewel, Stones lijken nog te komen en Lady Gaga is ook net pas met haar stadion tour op de proppen gekomen, al was dat al kort dag voor juli.
(maar, ik verwacht nu niet meer dat er een juni tour in zit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Stevie die hint op een tour lijkt toch echt wel op iets te duiden.
Normaal weet die van niks. Dat is tenminste wat ie altijd zegt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken