En belangrijker, zeker omdat dit bericht uit Italie komt, de Italiaanse promoter/vriend van Bruce (Claudio Trotta) is nog niet aan het hinten
Stevie weet niks, nooit gedaaan ook. Op BTX zeggen insiders dat het nog wel eens moeilijk kan gaan om het Amerikaanse deel van de tour te plannen ivm beschikbaarheid locaties en andere infraStevie Van Zandt : It's hard to predict, but 2022 could have some surprises
Bruce Springsteen was presented with the Woody Guthrie Prize Thursday night, May 13th, and during a Q&A with Guthrie’s daughter Nora and Grammy Museum Founding Executive Director Robert Santelli, Springsteen casually mentioned that he has a new album in the works. “California was an enormous influence on some of my most topical writing through my ‘90s, 2000s and even now,” he said. “We have a record coming out soon that’s set largely in the West.”
Nothing else is known about the album, but Springsteen has been unusually productive in the past couple of years
Mooie vondst Dennis, ik zie dat Trotta het ook gedeeld heeft op zijn Facebook.Cultuurwethouder in Milaan hint naar Springsteen in San Siro stadion zomer 2022
Facebook post Filippo Del Corno
met een foto van een voormalig Milaan concert van The Boss en een tekst die begint met "Waitin on a sunny day.."
Let wel, het stadion San Siro is in bezit van de gemeente, wat zich dus ook bemoeid met wat zich afspeelt in het stadion...
Italiaanse media speculeert nu op volbrachte gesprekken tussen M-I Stadio (beheer stadion en evenementen) en Barley Arts van Claudio Trotta (boeker Springsteen Italie).
Ach, jij zou, net als ik, overal in Nederland naar toe reizen om hem maar te zien. Maar doe dan, als het even mag, inderdaad toch maar het MalieveldIk bereid me alvast mentaal voor op de veldslag die gaat plaatsvinden voor tickets voor de shows van Bruce. Ik hoop op een show op het Malieveld, relatief dicht bij huis
Ik heb dat even gefixed voor jeAch, jij zou, net als ik, overal naar toe reizen om hem maar te zien. Maar doe dan, als het even mag, inderdaad toch maar het Malieveld
Haha klopt ja. Maar ik heb het nog niet gekker gemaakt dan NL, België en Duitsland. Ik sluit niet uit dat ik in 2022 weer voor 2 shows ga. Ergens denk ik toch dat dit de laatste keer gaat zijn dat de hele E-street band nog opgetuigd gaat worden. Zal best kunnen dat de hele wereldtour 2 jaar in beslag gaat nemen met nog een 2e Europese leg maar of men daarna nog een keer in staat gaat zijn om alles op te tuigen? Bruce is niet de enige die al ver voorbij de pensioengerechtigde leeftijd is.Ik heb dat even gefixed voor je
Ik denk inderdaad dat Bruce niet zozeer het probleem is, maar eerder een van de andere bandleden, ik denk dan aan een Roy Bittan of Max WeinbergHaha klopt ja. Maar ik heb het nog niet gekker gemaakt dan NL, België en Duitsland. Ik sluit niet uit dat ik in 2022 weer voor 2 shows ga. Ergens denk ik toch dat dit de laatste keer gaat zijn dat de hele E-street band nog opgetuigd gaat worden. Zal best kunnen dat de hele wereldtour 2 jaar in beslag gaat nemen met nog een 2e Europese leg maar of men daarna nog een keer in staat gaat zijn om alles op te tuigen? Bruce is niet de enige die al ver voorbij de pensioengerechtigde leeftijd is.
dat is niet eens een klein beetje opvallend! nice!Mooie vondst Dennis, ik zie dat Trotta het ook gedeeld heeft op zijn Facebook.
Ik krijg weer wat hoop
The Jersey rock icons could be back on tour together for the first time in six years if circumstances surrounding the COVID-19 pandemic continue to improve, E Street Band member Steven Van Zandt said.
The musician/actor appeared Monday on the "Talking Sopranos" podcast, where he was asked by hosts Michael Imperioli and Steve Schirripa if he thought The Boss and the E Street Band would tour again.
"I think probably 2022," Van Zandt said. "That's what it feels like right now. 2021 is still a little up in the air with this new South African variant and all of this stupid sh*t. It's a little hard to predict what the hell is going to happen here. So I think 2022, I hope, is a safer bet."
E Street Nation, keep your calendars clear in 2022 for a possible tour of Bruce Springsteen and the E Street Band.
phillyvoice.com/bruce-springsteen-e-street-band-tour-2022-steven-van-zandt
Springsteens 1e Pinkpop-optreden. "Stiekem hopen we dat hij het nog een keer doet", zegt oud-Pinkpop-baas Jan Smeets in een interview in ons boek 'Springsteen in Nederland'. http://ow.ly/lcZf50EYJCZ