Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Jongens... Deze recensie is veelbelovend! In combinatie met Ricks mening, kan ik niet wachten op vrijdag!
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/eindelijk-klinkt-the-boss-met-zijn-band-echt-goed-op-plaat~bab97449/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Jongens… Deze recensie is veelbelovend! In combinatie met Ricks mening, kan ik niet wachten op vrijdag!
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/eindelijk-klinkt-the-boss-met-zijn-band-echt-goed-op-plaat~bab97449/

Ja dit klinkt heel goed! Het besef doet me nog steeds pijn dat een nieuwe tour (voorlopig) door onze neus geboord is. Volgens mij staat de live teller voor Bruce bij mij bijna op 10 maar ik wil hem en de mannen nog heel graag één keer live zijn als een vorm van afscheid van de beste live band die ik ooit gezien heb.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ja hoor, daar is hij eindelijk, de splinternieuwe Bruce Springsteen met E Street Band...
De goeie ouwe Baas luistert weer lekker weg!
Favoriete tracks na 1 luisterbeurt, Burnin' Train, Ghosts en de titeltrack Letter to You.

Dik tevreden!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Dat album is nog steeds aan het groeien bij mij. Die recensies waren er niet naast... Wat een album zeg!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
gerucht: Claudio Trotta, boeker Springsteen in Italie, 3 data San Siro Milaan 2022, aan RollingStone.it gaf hij aan: hij heeft het niet specifiek gehint eerder, maar er moeten nog wel de laatste puntjes op de i gezet worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dat gerucht dateert van 19 december 2020. Toen ging het echter om 4 data i.p.v. 3. Is er ondertussen een update geweest? Ik kan het niet checken, wat het circuleert op Facebook. Dat heb ik al een tijdje geleden geloosd...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat gerucht dateert van 19 december 2020. Toen ging het echter om 4 data i.p.v. 3. Is er ondertussen een update geweest? Ik kan het niet checken, wat het circuleert op Facebook. Dat heb ik al een tijdje geleden geloosd...
interview in Rolling Stone Italie is van 12 januari 2021. Daar wordt hem naar dat 'gerucht' gevraagd. daarvan zegt hij dat de aannemes niet kloppen en dat er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden... nou, vul maar in wat puntje op de i zetten kan betekenen voor een tour die eigenlijk zo goed als ingepland was voor 2021, zou ik zeggen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dat is optimistisch. Maar het zou wel erg tof nieuws zijn voor Den Haag, Nijmegen of Landgraaf...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Met stip op 1 voor mijn wensenlijstje 2022 (met geduchte concurrentie van Ayreon). Wetende dat hij eigenlijk al in 2021 op tour wilde gaan is het natuurlijk heel voor de hand liggend dat 2022 wel zijn jaar wordt. Beste live artiest die tourt, ik ben er bij.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Met stip op 1 voor mijn wensenlijstje 2022 (met geduchte concurrentie van Ayreon). Wetende dat hij eigenlijk al in 2021 op tour wilde gaan is het natuurlijk heel voor de hand liggend dat 2022 wel zijn jaar wordt. Beste live artiest die tourt, ik ben er bij.
Ik denk dat we er hier allemaal bij willen zijn en dat is ook gelijk het probleem. Dit gaat binnen vijf minuten uitverkopen en uiteindelijk zit je vloekend en tierend achter je scherm.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op de springsteen forums wordt enkel gespeculeerd over een mogelijke 2022 tour. Zodra alle seinen op groen staan gaan ze touren zo geven oa Springsteen zelf en van Zandt aan in interviews. Waar ze starten en wanneer is totaal onduidelijk. Nog geen enkel recent gerucht op dat gebied... Al heeft Springsteen wel gezegd een aantal maanden geleden dat Australie mogelijk de eerste plaats is waar er weer getourd kan worden. Maar dat kan ondertussen weer al achterhaald zijn...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
volgens de persoon van deze tweet, zou Springsteen en E Street Band tour 2022 aangekondigd worden voor de herft / voor het najaar.
( ik heb het vermoeden dat deze persoon redelijk goed geinformeerd is over wat gebeurt in San Siro en een Sprinsteen-fan is )

Bekijk bijlage 12
Dat zou natuurlijk fantastisch nieuws zijn! Al is een stadiontour in het najaar erg ongebruikelijk aangezien de stadia dan voor het voetbal gebruikt worden. Kan me niet voorstellen dat hij zich beperkt tot de concertzalen. Dat wordt een slachtpartij voor kaarten als hij in Ziggo en Sportpaleis staat (al is het qua sfeer en akoestiek natuurlijk wel optimaal).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat zou natuurlijk fantastisch nieuws zijn! Al is een stadiontour in het najaar erg ongebruikelijk aangezien de stadia dan voor het voetbal gebruikt worden. Kan me niet voorstellen dat hij zich beperkt tot de concertzalen. Dat wordt een slachtpartij voor kaarten als hij in Ziggo en Sportpaleis staat (al is het qua sfeer en akoestiek natuurlijk wel optimaal).
denk dat dat niet de insteek van het bericht is, volgens mij word er bedoeld, aankondiging voor het najaar (ik gok in september 2021) en de tour in 2022 (zomer voor Europa fyi)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
denk dat dat niet de insteek van het bericht is, volgens mij word er bedoeld, aankondiging voor het najaar (ik gok in september 2021) en de tour in 2022 (zomer voor Europa fyi)
Ah, dat klinkt logischer. Volgende keer het bericht even door Google Translate halen voordat ik ga typen. Wat mij betreft mag de aankondiging van de tour best wat vroeger plaatsvinden. Bruce tourt vrij vaak in juni/begin juli en precies die periode begint al aardig vol te lopen inmiddels met (verschoven) festivals en concerten. Bruce heeft bij mij voorrang op alles wat nu al staat.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
denk dat dat niet de insteek van het bericht is, volgens mij word er bedoeld, aankondiging voor het najaar (ik gok in september 2021) en de tour in 2022 (zomer voor Europa fyi)
Dat is ook hoe ik `m lees.
En dat is eigenlijk ook wat altijd gezegd is
Helaas bestaat backstreets niet meer, en is er nu alleen nog Greasylake, en die meldt nog niks
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zolang greasy lake niets heeft reken ik nergens op.
Benieuwd wanneer er een nieuw gerucht de kop op steekt......
Even off topic maar ook niet onbelangrijk. Roger Waters gaat in juli 2022 op tour door Amerika. Die hoeven we dus in Europa niet te verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken