Bospop 2025

Ik weet dat ze populair zijn in Limburg, zeker in de Bosuil, maar kom op zeg. Die staan er ook echt ieder jaar. Vind eens wat beters.
Ach, laat het een vriendendienstje zijn tussen organisatie en band (net als bij Vido en Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes), met een verder ijzersterk programma kan ik er niet mee zitten. En zoals aangegeven, ze zijn populair in Weert en omgeving (verkopen al ik weet niet hoe lang dubbele concerten uit in december in Bosuil), dus zullen ze ongetwijfeld in een behoefte voorzien :) 🤘

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ach, laat het een vriendendienstje zijn tussen organisatie en band (net als bij Vido en Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes), met een verder ijzersterk programma kan ik er niet mee zitten. En zoals aangegeven, ze zijn populair in Weert en omgeving (verkopen al ik weet niet hoe lang dubbele concerten uit in december in Bosuil), dus zullen ze ongetwijfeld in een behoefte voorzien :) 🤘
Ik was blij verrast in 2023 toen ze ook op bospop stonden. Dat zelfde jaar en het jaar ervoor rammstein live gezien maar ik vond Stahlzeit eigenlijk veel leuker... Maar goed smaken verschillen en inderdaad met het hele bospop pakket en wat er nog wellicht bij komt prima. Wij gaan sowieso ieder jaar want het bospop sfeertje beleef je maar bij weinig festival van deze grote 🤩🎸🍻

Ik weet dat ze populair zijn in Limburg, zeker in de Bosuil, maar kom op zeg. Die staan er ook echt ieder jaar. Vind eens wat beters.
Er is zeker beters te vinden en wellicht komen er nog wat leuke aanvullingen. Maar het is wellicht een prijs technische leuke aanvulling. Ik heb nu niet het idee dat ze een geldboom in Weert hebben. Maar deze bospop editie moet het wel gaan doen... Dus wellicht vinden we nog wat bospop kerstcadeautjes 😅🎁🎁🎸🎸 dit jaar onder kerstboom 🎄

goed idee...zoals...
Vorig jaar (?) stond ISE er bijvoorbeeld. Nou dan kun je die spots ook aan lokale bands als Tommy Gazer (nota bene uit Weert), WOLFBOX (waren dit jaar op Mama's Pride erg leuk) en 32 OHM geven. Dat zijn niet eens de meest talentvolle acts uit de regio, maar passen wel bij het Bospop publiek.

Users who are viewing this thread

• Royke