Bospop 2025

Op de site hebben ze het dan weer over het feit dat op 2 december "de eerste namen" aan worden gekondigd. Dat insinueert dan juist weer dat er later nog meer komen...

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Via L1:

Naast het vormgeven van de nieuwe website werkt de organisatie ook hard aan het programma voor de editie van 2025. "Het wordt een van de beste edities ooit", belooft Verkennis, die ook de programmeur van het festival is.
Dan denk ik toch aan klappers van headliners. Of in ieder geval iets wat er jaren niet heeft gestaan. En dan denk ik toch aan een Scorpions Bryan Adams Iggy Pop HEART en misschien wel Neil Young...

• Leuk
Nieuwsartikel van vanavond in De Limburger heeft het ook over enkele namen:

Voor Verkennis is dat niet aan de orde: „We moeten door want op 2 december gaan we de eerste namen voor de editie van 2025 bekendmaken.” Klomp: „Bospop.nl verwijst nu automatisch door naar de nieuwe pagina. In principe kan ik dat uitzetten, maar dat ben ik vooralsnog niet van plan.”

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20241118_96804742

• Leuk
Waarderingen: PJ
Op de site hebben ze het dan weer over het feit dat op 2 december "de eerste namen" aan worden gekondigd. Dat insinueert dan juist weer dat er later nog meer komen...
Lijkt me een stuk aannemelijker; ik ken geen enkel festival dat in zo'n vroeg stadium álle namen bekendmaakt. Zou qua marketing/promotie/media-aandacht ook niet slim zijn.

• Leuk
Waarderingen: bas2204 en remkobak
De aankondiging van Pinkpop leidt er in ieder geval niet toe dat we voor Bospop moeten/kunnen gaan strepen. Staat weinig daar waar we voor Bospop tot op heden hadden geteld

• Leuk
Dat klopt, die hadden er kunnen staan. Zelfde zou bijvoorbeeld voor een Kaiser Chiefs kunnen gelden. Maar dat zijn de enige twee en die zijn niet beeldbepalend voor de line-up op zowel Pinkpop als Bospop

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Nederlandse bands schrijf ik eigenlijk niet af. Die kunnen altijd wel komen onder voorwaarde dat het in hun tourplannen past.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread