Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Puik line upje hier hoor. Mocht ik tegen die tijd een mooi swapje kunnen scoren ga ik hier zeker eens een kijkje nemen. Wel handen voor de oren als Train speelt.
Prima line-up! Hiermee gaan we ons als groep begin 30ers goed vermaken. Al zal dat toch wel weer goed komen met de gemoedelijke Bospop sfeer op camping en in 24-uurs tent
Als de opzet qua podia hetzelfde is als vorig jaar missen we op vrijdag nog 2 namen, zaterdag 3 en zondag 8 namen op de poster.
Zou er nog een verrassende naam in de hoge hoed zitten die nog rond moet komen, of zal het voornamelijk 'opvulling' zijn?
vooral de classic rock acts die ik nog niet gezien heb of nog heel erg graag nog eens wilde zien...
en dat heeft deze lineup voor mij niet...
Simple Minds, Roxette en Joe Bonnamassa zouden me enigszins kunnen overhalen, maar het is het net niet voor mij. Dan besteed ik dit budget liever aan een ander concert of festival dagje ergens, waar ik een act kan zien waar ik meer enthousiast over ben...
Stel, Heart zou er staan, nog nooit gezien en een soort classic rock 'bucketlist act' voor mij, dat had al een wereld van verschil gemaakt. Zo'n enthousiasme bedoel ik...
Fair enough en ik ga er op letten, maar je doet het zo wel een beetje lijken alsof al die posts op de aankondiging van gisteren zijn. Twee van de posts die je daar quote komen van eind november en eind oktober en zijn in andere topics (DTRH en RW) geplaatst.
Ik weet niet hoe ik voel als bands die ik actief nog heb meegemaakt in hun top populariteit(Franz Ferdinand, Snow Patrol) Bospop (sub-)headliners zijn, of ja dat weet ik wel vooral oud. Prima line-up voor bospop begrippen zelfs al op de kleinere namen(Bywater Call, Marlon Pichel, Dirty Sound Machine). Probeer er ieder geval weer een dag van mee te pakken.
Echt een hele goede line-up voor Bospop. (en voor mij persoonlijk ook een mooie 7-8, wie weet een dagje hier vertoeven !)
Vanuit Pinkpop forum wordt Bospop vaak (voor de grap) als afvoer gebruikt voor afgedankte namen. Maar ik denk dat dit een hele relevante Line-Up is die wel eens een breed publiek aan kan trekken. Verjonging!
En m.b.t. The Black Keys; ik denk dat dat prima gaat werken daar. wat intiemer dan een enorme Werchter-main. En wellicht een hoop mensen die ze nog nooit hebben gezien. Het is toch redelijk vaak; ZZ Top, Sting, Zucherro, Santana, John Fogerty bijvoorbeeld. Dan is dit een welkome nieuwe headliner.
Voor mijn gevoel (ja gevoel, ik heb het niet op feiten nagekeken) staan Beth Hart en Joe Bonamassa er overigens wel heel erg vaak. Goede live-artiesten die telkens een hoge spot innemen, iets meer variatie daarin is wellicht wel leuker? Verder een erg sterke line-up.
Fair enough en ik ga er op letten, maar je doet het zo wel een beetje lijken alsof al die posts op de aankondiging van gisteren zijn. Twee van de posts die je daar quote komen van eind november en eind oktober en zijn in andere topics (DTRH en RW) geplaatst.
Voor mijn gevoel (ja gevoel, ik heb het niet op feiten nagekeken) staan Beth Hart en Joe Bonamassa er overigens wel heel erg vaak. Goede live-artiesten die telkens een hoge spot innemen, iets meer variatie daarin is wellicht wel leuker? Verder een erg sterke line-up.
Beth Hart heb je gelijk in, die staat er regelmatig. Maar Joe Bonamassa staat er zeker niet vaker, was juist de wens van een hoop mensen hier op het forum dat hij er eens zou staan
Als de opzet qua podia hetzelfde is als vorig jaar missen we op vrijdag nog 2 namen, zaterdag 3 en zondag 8 namen op de poster.
Zou er nog een verrassende naam in de hoge hoed zitten die nog rond moet komen, of zal het voornamelijk 'opvulling' zijn?
Voor een dagticket betaal je € 107,50. Liever het hele weekend erbij zijn? Dat kan met een weekendticket voor € 235. Alle prijzen zijn inclusief servicekosten.
Kamperen voor 55 euries
Voor een dagticket betaal je € 107,50. Liever het hele weekend erbij zijn? Dat kan met een weekendticket voor € 235. Alle prijzen zijn inclusief servicekosten.
Kamperen voor 55 euries