Bospop 2025

Black Keys Snow Patrol Franz Ferdinand Davinna Michelle en Manic Street Preachers stonden er bij mijn weten nog nooit.
Simple Minds is ook al even geleden...

Vind die vrijdag er wel tof uitzien, heb die eigenlijk altijd vrij dus overweeg die eigenlijk wel. Kan alleen nergens een ticketprijs vinden?

Al een aantal jaar niet meer geweest, en zal er dit jaar ook niet van komen. Maar blij voor de organisatie dat ze dit jaar deze mooie affiche kunnen neerzetten, gun het ze van harte!

Voor mij persoonlijk zijn vrijdag en zondag echt geweldig! Zaterdag is ook sterk maar een stuk meer herhaling (alles bovenin heb ik al 1 of 2 keer eerder op Bospop gezien).

Maar gewoon weer dus een gelekte line-up... Zal de organisatie leuk vinden...

Wow damn. Wensen kunnen snel vervuld worden! Zonder enige twijfel ben ik zaterdag erbij. Simple Minds, Beth Hart en Melissa Etheridge alledrie nog nooit live gezien. Topdag! Maar eigenlijk heeft elke dag mooie namen staan.

Bospop doet hier toch wel het onverwachte door opeens een heel sterke old school Bospop line-up te droppen. Een tweede dagje sluit ik niet uit. Op vrijdag met name Manic Street Preachers als topper en zondag Joe. Fijn hoor.

Waarom heeft niemand het over die zondag? The Black Keys is niet helemaal mijn ding, maar op zich wel een sterke naam. Joe Bonamassa is Joe Bonamassa, Train is een redelijk grote naam, Warren Haynes is altijd lekker, Kenny Wayne Shepherd & Bobby Rush is een vette combinatie en met Lenoise, Ray Wilson en Bywater Calll heb je ook gewoon drie lekkere namen te pakken.

Vrijdag met de drie bovenste namen is in ieder geval wel leuk, daar ben ik het wel met jullie eens. Natasha Bedingfield had niet gehoeven. maar voegt wederom wel wat toe. Zelfde geldt voor Melissa Ethridge op de zaterdag. Davina Michelle en Remme zijn jammer, maar je merkt dus wel dat er wat animo voor is. Wederom The War and Treaty, dat verveelt ook niet en Roxette is lachen. Denk dat ik net als iedereen hier Simple Minds en Beth Hart (weer?) gewoon sterke namen vind.

Zondag > zaterdag > vrijdag

Die zondag is mooi maar The Black Keys is wel een hele povere headliner imo. Gaat het ook wel een beetje als een nachtkaars mee uit.

Waarom heeft niemand het over die zondag? The Black Keys is niet helemaal mijn ding, maar op zich wel een sterke naam. Joe Bonamassa is Joe Bonamassa, Train is een redelijk grote naam, Warren Haynes is altijd lekker, Kenny Wayne Shepherd & Bobby Rush is een vette combinatie en met Lenoise, Ray Wilson en Bywater Calll heb je ook gewoon drie lekkere namen te pakken.

Vrijdag met de drie bovenste namen is in ieder geval wel leuk, daar ben ik het wel met jullie eens. Natasha Bedingfield had niet gehoeven. maar voegt wederom wel wat toe. Zelfde geldt voor Melissa Ethridge op de zaterdag. Davina Michelle en Remme zijn jammer, maar je merkt dus wel dat er wat animo voor is. Wederom The War and Treaty, dat verveelt ook niet en Roxette is lachen. Denk dat ik net als iedereen hier Simple Minds en Beth Hart (weer?) gewoon sterke namen vind.

Zondag is inderdaad in de breedte weer eens de sterkste. Uncle Lucius is namelijk ook nog een erg leuke naam erbij. Voor mij is de vrijdag sterker dan de zaterdag maar dat komt door de zeroes nostalgie die ik daarbij heb als jonge dertiger.

Toch jammer dat Bryan Adams niet gelukt is maar die zal dan wel ergens anders landen. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij NL niet aandoet..

Zondag is een gigantisch sterke dag.

Users who are viewing this thread