Bospop 2025

Toch jammer dat Bryan Adams niet gelukt is maar die zal dan wel ergens anders landen. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij NL niet aandoet..
Heeft onlangs nog in Rotterdam gestaan, afgelopen jaren regelmatig in andere steden gestaan (met name 020).

Volgens mij werd er hier ook aangegeven dat ze nog bezig waren met enkele acts. Programma dus nog niet compleet.

Ja... en anders was dat met Simple Minds gebeurd. Beetje makkelijk scoren dit.
Gelukkig hoef ik niet te scoren, maar voel wel de frustratie over het verdeel en heers beleid daar. Adams past beter op Bospop dan Snow Patrol. Ben daarom nieuwsgierig naar de afwegingen van de agent. Desalniettemin een voor Bospop prima line-up. Ondanks Train.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Deze prachtige line-up zou naast véél meer bezoekers best wel eens de nodige Pinkpop-gangers kunnen trekken die teleurgesteld zijn in de huidige line-up van Pinkpop 2025.
Niet echt festivals die je met elkaar kan vergelijken. Pinkpop mikt toch op een veel jonger publiek. Toegegeven, Bospop heeft nu een aantal acts die op Pinkpop zeker ook niet hadden misstaan.

Snow Patrol Frans Ferdinand Manic Street Preachers Davinna Michelle zijn natuurlijk wel acts die ook op Pinkpop hadden kunnen staan. Black Keys misschien ook nog wel. Simple Minds staan in België gewoon op Rock Werchter. Dus deze line up voor Bospop is best strak. Niks mis mee. Benieuwd naar de ticketprijzen.....

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en graaf1
Gelukkig hoef ik niet te scoren, maar voel wel de frustratie over het verdeel en heers beleid daar. Adams past beter op Bospop dan Snow Patrol. Ben daarom nieuwsgierig naar de afwegingen van de agent. Desalniettemin een voor Bospop prima line-up. Ondanks Train.
Zal ik een VIP plaats voor je regelen voor tijdens het optreden van 🚃 😁;)?

Snow Patrol Frans Ferdinand Manic Street Preachers Davinna Michelle zijn natuurlijk wel acts die ook op Pinkpop hadden kunnen staan. Black Keys misschien ook nog wel. Simple Minds staan in België gewoon op Rock Werchter. Dus deze line up voor Bospop is best strak. Niks mis mee. Benieuwd naar de ticketprijzen.....
Dat bedoel ik :)💪

Users who are viewing this thread

• PJ
  • trolzzz