Bospop 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ik snap je volledig maar vraag me dan wel af of ze het moeten zoeken in de namen die jij noemt. Ik zou het dan zoeken in bv een Keane Snow Patrol Placebo Eagles Eric Clapton om maar eens wat te noemen.
Ik vind The War On Drugs geweldig, maar ik associeer Bospop toch meer met oude classic acts en als je het overzicht op de vorige pagina ziet dan touren er meer dan voldoende van dat soort acts. Dat zie ik dan toch liever, ook al ben ik fan van The War On Drugs.

Placebo en Snow Patrol lijken me ook hele mooie namen, ja. Ik denk dat dat er enerzijds een noodzaak ligt voor Bospop om iets ander publiek te gaan lokken om de toekomst van het festival veilig te stellen. En er anderzijds ook nog eens prima mogelijkheden liggen op dit vlak. Pinkpop lijkt zich meer dan ooit te focussen op het aantrekken van meer pop-gerelateerde namen, om zo een jongere doelgroep naar het festival te lokken. Dan zou Bospop, met de juiste namen, meer dan ooit de liefhebber van rockacts naar zich toe kunnen trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hennie24 en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Dat gat van Toto in hun tourschema rond Bospop is me ook wel iets te opvallend eerlijk gezegd. Ik zou ze niet uitsluiten al kunnen ze bv ook naar NSJ in Rotterdam of net als ZZ Top in de AFAS staan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Dus de grotere kanshebbers op een rijtje...
Zucherro
ALice Cooper
Duran Duran
Toto
Heart
Crowded House
Beth Hart
James Blunt (speelt wel de ma di woensdag na Bospop)
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Waarom zijn jullie zo zeker van zucchero? Als je zijn tour kijkt speelt 12 juli nog in Duitsland zou het alleen zaterdag of zondag kunnen maar maandag speelt die weer in Oostenrijk lijkt me logistiek niet echt handig naar mijn mening
 
  • Leuk
Waarderingen: Hennie24

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Waarom zijn jullie zo zeker van zucchero? Als je zijn tour kijkt speelt 12 juli nog in Duitsland zou het alleen zaterdag of zondag kunnen maar maandag speelt die weer in Oostenrijk lijkt me logistiek niet echt handig naar mijn mening
Het is 4 uur rijden tussen zijn optreden in Duitsland op 12 juli en Weert...
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Het is 4 uur rijden tussen zijn optreden in Duitsland op 12 juli en Weert...
Zou kunnen eventueel maar dan speelt die 3 dagen achter of pakt rust dagje en van Weert naar Oostenrijk waar die 15 speelt is 12 uur rijden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Zou kunnen eventueel maar dan speelt die 3 dagen achter of pakt rust dagje en van Weert naar Oostenrijk waar die 15 speelt is 12 uur rijden
Oké voor alles valt wat te zeggen maar als je zo kort in de buurt bent vind ik het wel aannemelijk dat hij zijn show komt inhalen. Tenzij ze afspraken hebben gemaakt voor een andere keer. Let wel, voor mij hoeft het ook niet en mag hij lekker thuis blijven 😂
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Oké voor alles valt wat te zeggen maar als je zo kort in de buurt bent vind ik het wel aannemelijk dat hij zijn show komt inhalen. Tenzij ze afspraken hebben gemaakt voor een andere keer. Let wel, voor mij hoeft het ook niet en mag hij lekker thuis blijven 😂
Gaan het zien inderdaad. Maar voor mij mag die ook thuis blijven haha
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en tom93

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Heel zonde, sorry voor m'n dubbele post. Snap ook niet goed waarom mojo deze in de AFAS zet. Passen perfect op Bospop.
Passen er natuurlijk perfect, maar het oordeel over of dit een goede beslissing was,vel ik pas donderdag. Er zijn nog zo veel leuke namen die nog in de pot zitten...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Passen er natuurlijk perfect, maar het oordeel over of dit een goede beslissing was,vel ik pas donderdag. Er zijn nog zo veel leuke namen die nog in de pot zitten...
Het lijstje slinkt wel op deze manier. En een Bryan Adams is eigenlijk niet logisch met nog 0 tourdata in juli. Hoe graag ik ook wil dat Heart zou komen heb ik daar ook m'n twijfels bij met een gat van 2 weken in dat tourschema. Wie weet vullen ze dat nog op maar vooralsnog......... Beth Hart zelfde liedje......
Logisch beredeneerd zijn Alice Cooper The Waterboys en Zucherro de enige waar ik eigenlijk geen reden heb om te twijfelen. De rest zitten toch wel wat haken en ogen aan en dat maakt het wat lastiger om te voorspellen 😂. Toch jammer dat bv een Scorpions, Status Quo en ZZ Top er niet gaan staan terwijl dat toch goede mogelijkheden waren gezien hun tourschema's.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.154
Het lijstje slinkt wel op deze manier. En een Bryan Adams is eigenlijk niet logisch met nog 0 tourdata in juli. Hoe graag ik ook wil dat Heart zou komen heb ik daar ook m'n twijfels bij met een gat van 2 weken in dat tourschema. Wie weet vullen ze dat nog op maar vooralsnog......... Beth Hart zelfde liedje......
Logisch beredeneerd zijn Alice Cooper The Waterboys en Zucherro de enige waar ik eigenlijk geen reden heb om te twijfelen. De rest zitten toch wel wat haken en ogen aan en dat maakt het wat lastiger om te voorspellen 😂. Toch jammer dat bv een Scorpions, Status Quo en ZZ Top er niet gaan staan terwijl dat toch goede mogelijkheden waren gezien hun tourschema's.
Bring back Sting...
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Hoe graag ik ook wil dat Heart zou komen heb ik daar ook m'n twijfels bij met een gat van 2 weken in dat tourschema. Wie weet vullen ze dat nog op maar vooralsnog.........
Qua Heart: omdat ze heel even op de poster voor Hellfest stonden en voor Noorwegen zijn bevestigd heb ik een vermoeden dat ze dit keer eens echt een goed (laatste?) rondje willen maken. En dus niet alleen UK met misschien NL en Duitsland. Ze hebben nooit in Noorwegen gespeeld. Frankrijk niet sinds 1976. Dat zou betekenen dat er best wat opvulling kan zijn tussen eind juni en medio juli. Ik zie de band echter ook wel op Soestdijk staan, in Afas of misschien zoals de Scorpions in een halve Ziggo. Hopelijk weten we het snel genoeg :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en bas2204

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Hopelijk droppen ze net zoals vorig jaar meteen 3/4 van de line up...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat zou wel lekker zijn ja. Bospop kennende komt minimaal de helft van de line-up wel in één keer en zitten daar minimaal 2 van de 3 headliners bij
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Dat gat van Toto in hun tourschema rond Bospop is me ook wel iets te opvallend eerlijk gezegd. Ik zou ze niet uitsluiten al kunnen ze bv ook naar NSJ in Rotterdam of net als ZZ Top in de AFAS staan...
Hopelijk op Bospop, daar zou ik zeker een dagkaart voor kopen.
Blijft een geweldige live band. Anders mogen ze weer naar de 013 komen zoals vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken