Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Eens zien vandaag wat de aankondiging van Pinkpop brengt. Grotere namen spelen normaal nooit zowel op Pinkpop als op Bospop...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Eens zien vandaag wat de aankondiging van Pinkpop brengt. Grotere namen spelen normaal nooit zowel op Pinkpop als op Bospop...
Klopt, dus al PP komt met bv een Snow Patrol Keane en Offspring kunnen we die voor Bospop wel afschrijven.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Snelle conclusie na het zien van de Pinkpop aankondiging: dat verandert niets tot zo goed als niets aan de verwachtingen voor Bospop als ik dit zo zie. Hozier is eigenlijk min of meer de enige naam die we hadden opgeschreven en die was met zijn tourschema eigenlijk ook al afgeschreven voor Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Logisch beredeneerd en kijkend naar tourschema's hou ik sterk rekening met iets uit de volgende namen.
Zucherro
Alice Cooper
Scorpions
Snow Patrol (12 juli wel in UK)
Simple Minds
Keane.
Crowded House.
ZZ Top
The Waterboys.
Heart 🤞🤞🤞
Duran Duran.
DI-RECT.
Allemaal gaat hem niet worden natuurlijk echter een aantal hiervan zou toch moeten lukken en dan zou ik dik te vreden zijn. Hopelijk deze week nog nieuws....
 
Laatst bewerkt:

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Na de zeer tegenvallende line-up bij Pinkpop zonder vrijwel een classic-act, hoop ik des te meer dat Bospop een mooie line-up weet neer te zetten. Wanneer verwachten we de eerste namen? Deze week nog?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Bospop kan dit jaar weleens gaan profiteren van de erg matige line-up van Pinkpop zonder de echte rockacts. Benieuwd wat ze in Weert neer weten te zetten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Natuurlijk komt PP met nog meer namen en zou daar ook een Snow Patrol en Keane bij kunnen zitten. Snow Patrol heeft gisteren net een show aangekondigd op de vrijdag van Bospop in the UK. Als Zucchero die zondag komt inhalen wat aannemelijk is blijft voor hen dus alleen die zaterdag over
Zie ik dus niet gebeuren en zullen dan mogelijk op PP staan. De eerste namen deze week en anders volgende week.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.551
Natuurlijk komt PP met nog meer namen en zou daar ook een Snow Patrol en Keane bij kunnen zitten. Snow Patrol heeft gisteren net een show aangekondigd op de vrijdag van Bospop in the UK. Als Zucchero die zondag komt inhalen wat aannemelijk is blijft voor hen dus alleen die zaterdag over
Zie ik dus niet gebeuren en zullen dan mogelijk op PP staan. De eerste namen deze week en anders volgende week.
Snow patrol kan toch ook prima als sub op de zondag? Zijn geen naam meer die een eigen dag kunnen dragen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Natuurlijk komt PP met nog meer namen en zou daar ook een Snow Patrol en Keane bij kunnen zitten. Snow Patrol heeft gisteren net een show aangekondigd op de vrijdag van Bospop in the UK. Als Zucchero die zondag komt inhalen wat aannemelijk is blijft voor hen dus alleen die zaterdag over
Zie ik dus niet gebeuren en zullen dan mogelijk op PP staan. De eerste namen deze week en anders volgende week.
Keane en Snow Patrol zijn ook niet echt het kaliber acts waar ik in Weert. Keane is een popact die beter past bij Pinkpop en Snow Patrol komt alleen als headliner. Dan zie ik die plaats graag ingevuld worden door een classic act als bijvoorbeeld Alice Cooper of Neil Young.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Zucchero inhalen hoeft van mij dan weer niet. Echt een matige naam als headliner.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Tenzij de Ziggo snel uitverkoopt (wat ik bij de huidige prijzen niet verwacht), zal Mojo niet snel besluiten om dergelijke acts ook nog op festivals neer te zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken