Ramkot afgelopen zomer op het Zomerparkfeest al gezien. Erg leuk bandje inderdaad en mag zo door komen. Hozier zou ik niet te veel op hopen als ik jou was. Als Ziggo Dome act te groot om op Bospop als subheadliner neer te zetten en als headliner zie ik het eerlijk gezegd niet gebeuren.Cooper gezien in de 013 enkele jaren geleden. Erg goed. Die mag wel komen.
Ik luister veel naar Kink op de radio. Voor de vernieuwing zou ik Ramkot, Cosmic Debris, The Hives ( maar die zijn op pad met Green Day) en ook Johan en Hozier graag zien.
Maar de namen die ik al gezien heb in alle speculaties hier vind ik ook prima. Scorpions, ZZ Top, allemaal gaaf
Zeker! Aantal jaren terug een van de beste acts van het festival!Rival Sons aangekondigd voor Hellfest, mooie opwarmer voor Alice Cooper op Bospop
Oh, ook dat zou een top boeking zijn zeg!!!Trouwens, ik zie nu pas dat Heart ook op Hellfest staat. Dat zou ook wel een geweldige boeking voor Bospop zijn!
Wilde ik ook al net zeggen, kunnen ze mooi hun gecanceld optreden komen inhalen.Snow Patrol aangekondigd voor Rock Werchter. Heerlijke naam voor Bospop!!
Hé, ook helemaal overheen gelezen. Heb wel meer gemist zie ik nu in tweede instantie. Inderdaad een hele toffe boeking zou dat zijn!Trouwens, ik zie nu pas dat Heart ook op Hellfest staat. Dat zou ook wel een geweldige boeking voor Bospop zijn!
Toegevoegd Snow Patrol, Heart en Keane.Dan zet ik voorlopig in op Zucchero, Alice Cooper Scorpions en ZZ Top.
Begin december kwamen ze met nieuws dus zal ergens volgende week zijn...
God-zij-dank! Dat is voor iedereen een zegen, ook voor degenen die dat andere net iets grotere Limburgse festival een warm hart toedragen.Mooi Lijstje, Kane valt af. Doen alleen CAS zo hebben ze zelf aangegeven.
Texas is wel op tour echter later in de zomer. Knopfler is gestopt met touren.
Ik denk van niet. Eerder dan bv een Snow Patrol. Dat is denk ik iets meer spelen op safe.. Vond ze dit jaar al gewaagd dat ze met Porcupine Tree kwamen aanzetten. (Prima trouwens).Ik denk het zelf niet direct, maar om de gedachte hier maar even neer te gooien: met de aankondiging van The War on Drugs in Scandinavië het weekend na Bospop en met het oog ook op vernieuwing die Bospop langzaam door moet voeren: zouden we TWoD nog als optie voor een van de headline posities toe kunnen voegen?
Die staat op PinkpopLenny Kravitz met de nieuwe aankondigingen in Italië uitgesloten voor Bospop neem ik aan
En als headliner op eerste dag Rock Werchter.Die staat op Pinkpop![]()
In 2024 is het alweer 35 jaar geleden dat wij samen in een kippenhok herrie gingen maken. Dat laten we niet ongemerkt voorbij gaan natuurlijk! Dus spelen we een paar zomerfestivals, verschijnt er oud werk op speciaal vinyl, presenteren we een eigen gebrouwen bier en gooien we ook nog wat nieuwe songs de wereld in, ergens in 2024.
Het eerste festival kondigt zich 6 december aan! It's gonna be a great year ?
Jera on Air lijkt me muzikaal voor de hand liggender voor ze.Even copy-paste uit het Pinkpop topic. Een quote van de Heideroosjes:
De datum komt mij bekend over... 6 december had ik al als verdachte datum voor de Bospop aankondiging gemarkeerd
Edit: inmiddels ook al gehoord dat Jera on Air op die datum in hun aankondigingsadventskalender 6 december ook heeft gemarkeerd als aankondigingsdatum. Dus dat is ook een goede mogelijkheid.