Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

• Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    18
Ik zou zeggen. De vrijdag houden voor tribute bands. De zaterdag en zondag worden volledige festival dagen met bv Bryan Adams en Joe Bonamassa als headliners.....

Daar zat ik ook al aan te denken, terug naar het concept van een aantal jaar geleden. Ik vind het toch jammer dat de festivaldagen nu opgevuld worden met tribute/coverbands.

Een vraagje :
Was de tribute and more stage van toegevoegde waarde?
Ik ben er alleen even bij Musest geweest en toen stond het goed vol.

Heb verder wel 2 gezellige dagen gehad, de sfeer achter de bar is altijd ontzettend goed en ik stond op 'n ideale plek waarbij ik de optredens van zowel de Main stage als de tent goed meekrijg, ideaal als het programma niet zo heel geweldig is (voor mij dan).
Tussendoor optredens kunnen bijwonen van Clouseau, stukje van de fl-meeting kunnen meepikken, had 'n dipje tijdens Stahlzeit waarbij ik rechtop op 'n bankje in de schaduw een powernap heb gedaan 😊 (daarna kon ik wel weer fit aan het werk 😅).
Toch wel n uurtje al meeblerend, genoten van Live.
Afgesloten met PT, 1 woord: FANTASTISCH!!!
Toch met 'n voldaan gevoel naar huis gegaan.

Volgend jaar miss weer als barvrijwilliger, maar mocht het programma zó goed zijn, dan toch ook weer als bezoeker!

Een vraagje :
Heb er de zaterdag even gestaan. Toen stond er best veel volk. Als ze dit doen op de vrijdag met een paar goede bands gaat hier zeker volk op af komen. De 24 uurs tent doet dan goede zaken! Alleen zullen ze dan een aparte prijs moeten hanteren voor de vrijdag.... Maar zeker een optie denk ik.

Een vraagje :
Totaal niet geweest. Kwam ook omdat het qua programmering samenviel met de tent en daar gedurende de dag de meeste interessante acts spelen. Mag van mij liever tijdens de mainstage waar je toch wat meer commerciëlere dingen hebt staan.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Jamel
Wel balen (maar begrijpelijk en verstandig) voor Bospop dat gisteren uitviel. Nog nooit daar geweest, maar komt toch wel over als een erg sympathiek festival. Kan me best voorstellen dat ik er in de toekomst wel eens te vinden zal zijn.

Voor de bezoekers nog wel een klein gelukje dat de dag met Zucherro uitviel en niet PT!

Wel balen (maar begrijpelijk en verstandig) voor Bospop dat gisteren uitviel. Nog nooit daar geweest, maar komt toch wel over als een erg sympathiek festival. Kan me best voorstellen dat ik er in de toekomst wel eens te vinden zal zijn.

Voor de bezoekers nog wel een klein gelukje dat de dag met Zucherro uitviel en niet PT!
Bo-na-mas-sa!

Die stond wel op zondag? Begrijp me ook niet verkeerd hoor, helemaal kut dat de dag uitviel. Probeerde een kleine silver lining te zoeken;).
En Billy Gibbons :-( Bonamassa wel al eens gezien in de pleurishitte (en drukte) op PP in 2014. En de Waterboys… maar zoals ze in Weert zeggen: mèr goöd det joamer gein zûnd-j es…

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
En Billy Gibbons :-( Bonamassa wel al eens gezien in de pleurishitte (en drukte) op PP in 2014. En de Waterboys… maar zoals ze in Weert zeggen: mèr goöd det joamer gein zûnd-j es…
Nu ben ik geboren en getogen in Zuid Limburg en kan ik het meeste dialect wel plaatsen. Maar joamer is mij niet helder haha.

Nu ben ik geboren en getogen in Zuid Limburg en kan ik het meeste dialect wel plaatsen. Maar joamer is mij niet helder haha.
“Maar goed dat jammer geen zonde is” is de letterlijke vertaling. Uitdrukking van gelatenheid als er iets mis gaat… en ik had me vertypt, moet jaomer zijn….

Joamer wordt toch in vrijwel alle Limburgse dialecten gebruikt.
Zie je toch wat tien jaar randstad met een mens doet ;).

Ik denk dat ik de uitspraak gewoon niet kende en volgens mij is er in Zuid-Limburg, oostelijke mijnstreek, niet echt een woord voor jammer in het dialect.

Zie je toch wat tien jaar randstad met een mens doet ;).

Ik denk dat ik de uitspraak gewoon niet kende en volgens mij is er in Zuid-Limburg, oostelijke mijnstreek, niet echt een woord voor jammer in het dialect.
Daar spreken ze toch alleen Nederlands en Duits? 😜

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
https://www.bospop.nl/nieuws/restitutie-voor-zondag-weekend-kaartkopers/

RESTITUTIE VOOR ZONDAG & WEEKEND KAARTKOPERS​

Allereerst willen we jullie bedanken voor jullie medewerking, het begrip en de hartverwarmende berichten die we van jullie gehad hebben als reactie op de afgelasting van de Bospop zondag. Dat doet ons oprecht goed!
Daarnaast hebben we een update voor de mensen die een dagticket voor zondag, of een weekendticket voor geheel Bospop 2023 hadden.
Kaarten gekocht bij Ticketmaster
Heb je een zondagkaart gekocht? Dan wordt je aankoopbedrag voor half augustus teruggestort. Daar hoef je verder niets voor te doen.
Heb je een weekendkaart gekocht? Dan krijg je voor half september 1/3de van je aankoopbedrag terug. Daar hoef je verder niets voor te doen.
Voor de afhandeling van gekochte consumptiemunten en hardcopy tickets van bezoekers en gasten komen we later deze week met een regeling. Het maakt daarbij niet uit of de hardcopy tickets gekocht zijn bij de Albert Heijn Heerschap-actie, de dagkassa of bij de fysieke voorverkoopadressen in Limburg.
LET OP: De Bospop consumptiemunten zijn niet tijdens het concert van Guns N’ Roses op dinsdag 11 juli geldig.
Bezoekers die graag een refund willen van hun gehuurde locker kunnen een mail sturen naar: [email protected].

via de site van Bospop

• Leuk
Waarderingen: SureD, Joslittel en PJ
Ik wilde het ook net plaatsen. Netjes afgehandeld. De consumptiemunten worden ook wel geregeld verwacht ik. Is er al een datum gecommuniceerd voor volgend jaar??

Users who are viewing this thread