bas2204 wrote:
Niemand heeft ook gezegd of beloofd dat het zal gebeuren, ze hebben alleen de vergunning om het te doen als zich een mooie kans voor doet.
Dus ik denk dat we even goed moeten letten op grotere artiesten die hun tours aan gaan kondigen en die aan de grote kant zijn voor de Ziggo Dome maar te klein voor het Goffertpark. Die aankondigingen zullen inderdaad in de komende maanden wel gaan volgen langzaam, al weet ik niet of ze misschien liever tot begin 2021 wachten met dergelijke aankondigingen nu vanwege de hele situatie.
Je had voor afgelopen zomer bijvoorbeeld de optredens die stonden voor het Zuiderpark in Den Haag voor eind juni: Editors met De Staat op een avond en Kings of Leon, Snow Patrol, Stereophonics en Indian Askin op de andere dag. Die zijn nog niet herpland en als ik het niet mis heb, is dat een vergelijkbare capaciteit. Misschien dat zoiets wordt doorgeschoven naar het Bospop terrein
Kings of Leon en de daarbij behorende artiesten is al sinds mei volledig geannuleerd. Kwam geen andere datum voor terug. Bij Editors overigens ook. Dan is het alleen de vraag of ze in een later stadium (2021) alsnog ergens gaan optreden.