Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Christian Lee Hudson is een naam waar iedereen een beetje overheen leest bij de primaveraposters, maar zijn indiefolknummers die samen zijn geschreven met onder andere Phoebe Bridgers en Lucy Dacus zijn echt de moeite waard en kan een goede act zijn zoals Grace Cummings dit jaar was overdag in The Secret. Hoop ook dat hij overkomt.
Volgens mij spelen ze één van de twee dagen in Manchester en moet de lineup van de London editie nog bekend gemaakt worden (ook al zal daar wel wat overlap zitten). Dat is tenminste hoe ik het interpreteer...
Heb een clashfinder van vorig jaar gevonden en ik denk dat je gelijk hebt. Elke dag kent weer een andere line-up, dus geen acts die meerdere dagen geprogrammeerd staan. Dat biedt dus nog perspectief op een Sunny Day Real Estate, Julie of Deafheaven. Of zelfs Alex G, al stond die er twee jaar geleden ook al.
Heb een clashfinder van vorig jaar gevonden en ik denk dat je gelijk hebt. Elke dag kent weer een andere line-up, dus geen acts die meerdere dagen geprogrammeerd staan. Dast biedt dus nog perspectief op een Sunny Day Real Estate, Julie of Deafheaven. Of zelfs Alex G, al stond die er twee jaar geleden ook al.
En als je nou Young Fathers gemist hebt vanwege de clash met Alex G?
Ik vond Alex G overigens niet spectaculair goed, maar dat kon ook te maken hebben met de dronken Belgen die met 10 man om me heen stonden hun dag door te nemen.
Ik vond Alex G overigens niet spectaculair goed, maar dat kon ook te maken hebben met de dronken Belgen die met 10 man om me heen stonden hun dag door te nemen.
Ik vind Alex G in een festivalsetting sowieso een stuk minder dan in een zaal. In de EKKO vond ik hem echt bijzonder sterk. Op BKS vond ik het prima, op Wide Awake vond ik het (mede door het slechte geluid) tegenvallen.
Fontaines heeft nu in het BKS-weekend zelf nog geen show bevestigd. Dat ziet er voorlopig inderdaad wel goed uit...
Jamie een waarschijnlijke afvaller, net als Haim, Turnstile en Wet Leg.
Morgen maar eerst horen hoe het er bij DTRH uitziet.
Fontaines heeft nu in het BKS-weekend zelf nog geen show bevestigd. Dat ziet er voorlopig inderdaad wel goed uit...
Jamie een waarschijnlijke afvaller, net als Haim, Turnstile en Wet Leg.
Morgen maar eerst horen hoe het er bij DTRH uitziet.
The War on Drugs kan je wellicht afschrijven voor Best Kept Secret Festival.
Naast 6 en zaterdag 14 juni gaan ze ook het publiek opwarmen voor Sam Fender in een extra concert in Newcastle op zondag 15 juni. (info uit net ontvangen nieuwsbrief van Sam Fender).
Mooi hoor, veel namen daar op donderdag en vrijdag die ik op BKS hoop te zien. Op die zaterdag daar voor mij alleen jammer van Squid, Wet Leg en Destroyer, hoewel ook die nog niet volledig uitgesloten zijn.
Destroyer speelt de 2025 tour tot in ieder geval eind april in duo setting. 2 gitaren kun je onder je arm wel snel t vliegtuig mee inkrijgen natuurlijk. Hopelijk spelen ze de festivals wel met de gehele band, maar dat zou de combi wel lastiger maken voor bks.