Blijft wel écht heel raar dat The War On Drugs de 6, 14 én 15 de support van Sam fender doet en de 12e niet..The War on Drugs kan je wellicht afschrijven voor Best Kept Secret Festival.
Naast 6 en zaterdag 14 juni gaan ze ook het publiek opwarmen voor Sam Fender in een extra concert in Newcastle op zondag 15 juni. (info uit net ontvangen nieuwsbrief van Sam Fender).
Zou de show van BKS al vast gelegen hebben als Sam Fender hem als support vroeg? Waarop TWOD zei "we kunnen alle dagen behalve die 12e want dat ligt wat nipt tegen onze headline show op BKS, dus als je zorgt dat we snel op en af kunnen, zijn we de dagen daarna wel vrij. Wat Sam Fender zo maar even gefixt heeft...? (en nu heb ik een insider nodig als @jimmywe die zegt "zo werken de dingen niet" of "zou best zomaar kunnen, gebeurd wel vaker dat grote namen bergen verzetten om hun favoriete act als support mee te krijgen").
Ik weet dat veel mensen hen de laatste jaren wat veel gezien hebben. Maar ik hoop al sinds 2017 voor een terugkeer in de Beekse Bergen. Hun vorige BKS show blijft mijn favoriete show op dat strand aller tijden!