Best Kept Secret 2025

The War on Drugs kan je wellicht afschrijven voor Best Kept Secret Festival.
Naast 6 en zaterdag 14 juni gaan ze ook het publiek opwarmen voor Sam Fender in een extra concert in Newcastle op zondag 15 juni. (info uit net ontvangen nieuwsbrief van Sam Fender).
Blijft wel écht heel raar dat The War On Drugs de 6, 14 én 15 de support van Sam fender doet en de 12e niet..

Zou de show van BKS al vast gelegen hebben als Sam Fender hem als support vroeg? Waarop TWOD zei "we kunnen alle dagen behalve die 12e want dat ligt wat nipt tegen onze headline show op BKS, dus als je zorgt dat we snel op en af kunnen, zijn we de dagen daarna wel vrij. Wat Sam Fender zo maar even gefixt heeft...? (en nu heb ik een insider nodig als @jimmywe die zegt "zo werken de dingen niet" of "zou best zomaar kunnen, gebeurd wel vaker dat grote namen bergen verzetten om hun favoriete act als support mee te krijgen").

Ik weet dat veel mensen hen de laatste jaren wat veel gezien hebben. Maar ik hoop al sinds 2017 voor een terugkeer in de Beekse Bergen. Hun vorige BKS show blijft mijn favoriete show op dat strand aller tijden!

• Geweldig
Waarderingen: TBK
Zou de show van BKS al vast gelegen hebben als Sam Fender hem als support vroeg? Waarop TWOD zei "we kunnen alle dagen behalve die 12e want dat ligt wat nipt tegen onze headline show op BKS, dus als je zorgt dat we snel op en af kunnen, zijn we de dagen daarna wel vrij. Wat Sam Fender zo maar even gefixt heeft...?
Als de 12e er nipt tegenaan ligt, dan geldt dat voor de 14e natuurlijk ook....

(Maar raar is het wel, misschien hebben ze een nog aan te kondigen show in het VK?)

• Leuk
Waarderingen: neracroft
Als de 12e er nipt tegenaan ligt, dan geldt dat voor de 14e natuurlijk ook....

(Maar raar is het wel, misschien hebben ze een nog aan te kondigen show in het VK?)
Stel dat ze de 13e BKS headlinen, dan moeten ze die dag nog voor de middag sound checken. Dus als ze dan de avond ervoor nog in de UK spelen, word dat al moeilijk lijkt me. Verwacht niet dat ze als support band van Sam Fender daar per sé moeten soundchecken om 11 uur 's middags... In dat opzicht is de dag nadien spelen misschien haalbaarder dan de dag voordien?

Ik maak mezelf waarschijnlijk maar wat wijs, omdat ik het écht een gedroomde headliner zou vinden. :ROFLMAO:
Zou voor mij de mooiste van alle geruchten zijn (liever dan Fontaines, Charli XCX, LCD Soundsystem, Lana Del Rey, Jamie XX, Michael Kiwanuka,...)

Stel dat ze de 13e BKS headlinen, dan moeten ze die dag nog voor de middag sound checken. Dus als ze dan de avond ervoor nog in de UK spelen, word dat al moeilijk lijkt me. Verwacht niet dat ze als support band van Sam Fender daar per sé moeten soundchecken om 11 uur 's middags... In dat opzicht is de dag nadien spelen misschien haalbaarder dan de dag voordien?

Ik maak mezelf waarschijnlijk maar wat wijs, omdat ik het écht een gedroomde headliner zou vinden. :ROFLMAO:
Zou voor mij de mooiste van alle geruchten zijn (liever dan Fontaines, Charli XCX, LCD Soundsystem, Lana Del Rey, Jamie XX, Michael Kiwanuka,...)

Helemaal eens, ik droom met je mee. Ik vind de kans ook niet afgenomen. 3 dagen achter elkaar spelen hebben ze ook geen moeite mee. Alleen het gezeik om de UK heen zou misschien roet in het eten kunnen gooien..

• Geweldig
Waarderingen: neracroft
TWOD mag komen op voorwaarde dat ze met nieuwe muziek komen. Iets wat ik niet per se zie gebeuren.. Hoelang touren die nu al met die plaat 3 zomers?

Denk niet dat je er teveel achter moet zoeken dat TWOD een datum geen support doet. Wellicht kan een bandlid niet door priveredenen, blabla. Je weet 't niet.

Users who are viewing this thread