Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anouk had al eerder de Alpha afgesloten, een dikke tien jaar nadat Pinkpop-bezoekers haar "te mainstream" vonden voor Pinkpop en met eieren bekogelden.
Touché! Die was ik even vergeten (lees: verdrongen), dacht dat ze alleen twee keer sub geweest was. Deze jongen stond toen in ieder geval bij Infadels.
Kan toch dat sommige de oversteek maken op hetzelfde weekend? Ik hoop het alvast, want Sunny Day Real Estate, Deafheaven & Have a nice life zijn wel echt absolute topnamen voor mij. En ook Denzel Curry of Danny Brown zouden me erg blij maken.
Tenzij ik het niet goed begrijp spelen alle acts op die poster drie dagen achtereen: 1 dag in Londen en de andere twee in Manchester. Dus dan houdt het op toch? Echt wel balen dit, staat heel veel moois daar.
Tenzij ik het niet goed begrijp spelen alle acts op die poster drie dagen achtereen: 1 dag in Londen en de andere twee in Manchester. Dus dan houdt het op toch? Echt wel balen dit, staat heel veel moois daar.
Volgens mij spelen ze één van de twee dagen in Manchester en moet de lineup van de London editie nog bekend gemaakt worden (ook al zal daar wel wat overlap zitten). Dat is tenminste hoe ik het interpreteer...
14 juni is het lastigst om met een grotere productie naar Nederland af te reizen, 12 is BKS nog niet begonnen en 13 kom je makkelijk nog zondag in Nederland.
14 juni is het lastigst om met een grotere productie naar Nederland af te reizen, 12 is BKS nog niet begonnen en 13 kom je makkelijk nog zondag in Nederland.
Mooi hoor, veel namen daar op donderdag en vrijdag die ik op BKS hoop te zien. Op die zaterdag daar voor mij alleen jammer van Squid, Wet Leg en Destroyer, hoewel ook die nog niet volledig uitgesloten zijn.
Zou al een prachtig begin zijn! Ik baal wel van Squid, Haim en Cap 'n Jazz op de 14e...
Wet Leg lijkt me een inkoppertje voor DTRH te worden. Kan bijna niet meer op BKS, en zit het DTRH weekend al in BE op Rock Werchter.
Jamie XX als mogelijk headliner dan ook maar stilaan afschrijven? Het lijkt er meer en meer op dat Fontaines en LCD 2 van de 3 headliners worden.