Best Kept Secret 2025

Buiten Beth Gibbons en Geordie Greep vormt de eerste worp van DTRH geen groot gemis. Wel erg benieuwd wat BKS nu heeft en of Lowlands een grotere stoorzender wordt.
Mee eens; lijkt erop dat BKS meer last gaat hebben van LL dan van DTRH. Wel zuur dat Beth Gibbons daar staat.
Had wel gehoopt dat Jamie XX of Barry die niet kan zwemmen daar zouden staan. Die blijven nu wat hangen als kanshebbers voor BKS.

• Leuk
Waarderingen: noid
Enig gemis voor bks voor mij is: beth gibbons, twigs, jpeg, wetleg, fatdog en geordie greep. En hiervan heb ik alleen beth gibbons en twigs nog nooit gezien. (greep komt 6dec)

Massive attack trouwens gezien voor paar tientjes in tilburg afgelopen zomer. Was er zelf niet heel door omver geblazen, blij dat ze op dtrh staan. Vond de show ook iets te politiek ingesteld, wat mij beetje afleidde van de muziek. (wel heel belangrijk wat ze aankaartte tijdens die show)

Buiten Beth Gibbons en Geordie Greep vormt de eerste worp van DTRH geen groot gemis. Wel erg benieuwd wat BKS nu heeft en of Lowlands een grotere stoorzender wordt.
Fat Dog, Zaho de Sagazan, Massive Attack had ik ook graag gezien op BKS, maar ach, zo zijn er altijd wel wat DTRH-namen die ik graag op BKS had gezien.

Zo, dropt DTRH daar even een dikke BKS lineup zeg. Was dit, 1 op 1, de lineup van BKS geweest, dan sprong ik een gat in de lucht.

Vooral Massive Attack, FKA Twigs en Beth Gibbons doen pijn maar ook een Iggy Pop, Patti Smith, Ezra Collective, JPEGmaffia, Wet Leg en Georgie Greep zijn behoorlijke "steals".

Jammer van Zaho de sagazan, Beth Gibbons, FKA twigs en Fat Dog. Vooral Beth Gibbons trouwens.
Maar goed wordt nu wel heel spannend wat BKS gaat doen, volgende week? Wordt het een hit or a miss?

Users who are viewing this thread