Best Kept Secret 2025

Echt een gigantisch verschil tussen fans van Lana en Charli (naast dat de eerste veel meer fans heeft).
Dat geloof ik meteen, ik heb geen idee. Vind Lana (zonder krijsende fans) wel tof maar heb van Charlie XCX nog nooit iets gehoord. Is voor mij ook lastig in te schatten, ineens staat ergens een vol veld en blijkt het iets TikTok gerelateerds te zijn ofzo. Wil alleen maar zeggen dat een fanschare van een bepaalde artiest wel degelijk iets kan doen met de sfeer op een festival. De fans van Mitski waren op Primavera misschien nog wel erger trouwens.

Zijn er nog andere mogelijke headliners dan (sorteervolgorde waarschijnlijk naar onwaarschijnlijk): Underworld, LCD Soundsystem, Jamie XX, Fontaines D.C., Beach House, Michael Kiwanuka, Charli XCX, Eefje De Visser, Cigarettes After Sex, Noah Kahan?

Hier kun je een hele mooi bovenkant (LCD Soundsystem * Fontaines D.C. * Charli XCX) mee maken, maar ook een (imo) afschuwelijke (Underworld * Kiwanuka * Cigarettes After Sex).

Zijn er nog andere mogelijke headliners dan (sorteervolgorde waarschijnlijk naar onwaarschijnlijk): Underworld, LCD Soundsystem, Jamie XX, Fontaines D.C., Beach House, Michael Kiwanuka, Charli XCX, Eefje De Visser, Cigarettes After Sex, Noah Kahan?

Hier kun je een hele mooi bovenkant (LCD Soundsystem * Fontaines D.C. * Charli XCX) mee maken, maar ook een (imo) afschuwelijke (Underworld * Kiwanuka * Cigarettes After Sex).
Misschien nog wat opties waarvan de tour nog niet aangekondigd is (maar wel zou kunnen) zoals Jack White of Vampire Weekend.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Ziet er goed uit inderdaad. Het is qua toerende namen wel een heel interessant jaar; daar zal toch genoeg van naar BKS komen zou je zeggen. Met namen die jij noemt en nog een Los Campesinos, Waxahatchee, Chat Pile Sunny Day Real Estate en Alex G , dan heb je al een Midcard om van te smullen.
Die twee zijn nu ook aangekondigd op de Londense editie van Outbreak festival (13 juni). En op 14 of 15 dus in Manchester...

• Leuk
Waarderingen: Black Lies

Denk dat je ook nog deze namen kan toevoegen; TWOD, the Black Keys, Jack White, the Libertines (denk geen headliner meer) en nog een hoop elektrische namen als Bicep enzo

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Die twee zijn nu ook aangekondigd op de Londense editie van Outbreak festival (13 juni). En op 14 of 15 dus in Manchester...
Ik zie het. Julie en Feeble Little Horse vallen daarmee ook af. En Horsegirl was al onwaarschijnlijk want op zaterdag nog op Priamvera Porto. Dompertje, want dat waren nou juist de kleine namen die ik graag had zien komen.

Denk dat je ook nog deze namen kan toevoegen; TWOD, the Black Keys, Jack White, the Libertines (denk geen headliner meer) en nog een hoop elektrische namen als Bicep enzo
Tame Impala teasde een half jaar geleden ofzo al naar een nieuwe plaat... Je zou denken dat die wel op Primavera zouden staan en/of stilaan hier of daar wel aangekondigd zouden worden. Maar wie weet mogen we van die kant toch nog een verassing verwachten.

Deftones

Van meest aannemelijk naar minst lijken me voorlopig:

LCD Soundsystem
Jamie xx
Fontaines D.C.
Noah Kahan
Beach House
Underworld
Charli xcx
Idles
Eefje De Visser
RAYE
Paul Kalkbrenner
Michael Kiwanuka
Aurora
Stormzy

• Leuk
Waarderingen: pongolesi

LCD Soundsystem
Jamie xx
Fontaines D.C.
Noah Kahan
Beach House
Underworld
Charli xcx
Idles
Eefje De Visser
RAYE
Paul Kalkbrenner
Michael Kiwanuka
Aurora
Stormzy
Noah Kahan op BKS? Dat wordt gewoon Pinkpop normaal.

Zou ik zelf ook zeggen, maar heb via-via gehoord dat ze wel eens hoger op de poster kunnen belanden. Geen inschatting in hoeverre dit gerucht ook werkelijkheid is/wordt
Zou me niet verbazen als die gewoon in 013 staan of iets dergelijks.

Juich ze verder toe op BKS hoor, fantastische band

LCD Soundsystem
Jamie xx
Fontaines D.C.
Noah Kahan
Beach House
Underworld
Charli xcx
Idles
Eefje De Visser
RAYE
Paul Kalkbrenner
Michael Kiwanuka
Aurora
Stormzy
Oprecht benieuwd op basis waarvan Jamie xx headliner materiaal zou zijn?
Aardige laatste plaat maar zo keihard is die niet gegaan toch?
Of is dit op basis van de belachelijk hoge spot op Primavera Porto?

Users who are viewing this thread