Best Kept Secret 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.383
4.359
Grappig om te zien hoe TicketSwap ineens van dikke honderd naar minder dan 50 kaarten zakt. Paniek in de tent🤣🤣🤣🥳
Ticketswap? En ja, logisch toch? Het festival is overmorgen? Haha
 
  • Thinking
Waarderingen: noid

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.175
Als ik hun socials interpreteer, niet de live set op BKS. Wel in Manchester dag erna.
Die lijken uberhaupt niet helemaal te weten wat ze nou doen. Ze headlinen gewoon the Other stage op Glastonbury, maar die staat ook nog niet op hun website etc. Lijkt me niet dat ze daar opeens een DJ set gaan doen terwijl ze nu weer een live set hebben.
 

wessah

Playlistbediener
12 feb 2024
10
5
Die lijken uberhaupt niet helemaal te weten wat ze nou doen. Ze headlinen gewoon the Other stage op Glastonbury, maar die staat ook nog niet op hun website etc. Lijkt me niet dat ze daar opeens een DJ set gaan doen terwijl ze nu weer een live set hebben.
Ik denk dat de social media manager gewoon uit gaat van de tour dates op de website:

Lijkt me dat we vrijdag gewoon een live show krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
Iemand enig idee of het doorverkoopplatform ook dichtgaat? Of blijft het mogelijk om op de dag zelf een dagkaart te kopen?
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
56
89
Iemand Paolo Nutini al live gezien? Weet niet zo goed wat te denken. Ik vind het goede achtergrond muziek & de man kan duidelijk zingen, maar echt raken doet zijn muziek me niet (toch niet op CD).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.175
Iemand Paolo Nutini al live gezien? Weet niet zo goed wat te denken. Ik vind het goede achtergrond muziek & de man kan duidelijk zingen, maar echt raken doet zijn muziek me niet (toch niet op CD).
Afgelopen jaar op Down the Rabbit Hole was toch echt wel sterk. Hij is gewoon een goede zanger met uiteindelijk best wel wat goede nummers, maar vooral de collectieve vreugde op het veld vanaf hij New Shoes speelde was wel bijzonder om te zien.

De review van Festileaks klopt hierin wel. https://festileaks.com/2023/07/paol...agisch-optreden-op-down-the-rabbit-hole-2023/
 
  • Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.869
2.529
Iemand Paolo Nutini al live gezien? Weet niet zo goed wat te denken. Ik vind het goede achtergrond muziek & de man kan duidelijk zingen, maar echt raken doet zijn muziek me niet (toch niet op CD).
Op Pinkpop 2014 vond ik het hele fijne muziek voor in de brandende zon. Op DTRH 2023 was ik sceptisch over zijn headlinespot van tevoren. Uiteindelijk was het een vrij aardige show, maar niet super memorabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre

Mup

Playlistbediener
9 jun 2023
5
2
Afgelopen jaar op Down the Rabbit Hole was toch echt wel sterk. Hij is gewoon een goede zanger met uiteindelijk best wel wat goede nummers, maar vooral de collectieve vreugde op het veld vanaf hij New Shoes speelde was wel bijzonder om te zien.

De review van Festileaks klopt hierin wel. https://festileaks.com/2023/07/paol...agisch-optreden-op-down-the-rabbit-hole-2023/
Al was het voor mij niet echt een afsluiter van het festival weekend. Als dagafsluiter denk ik dat het een stuk beter is. Ik ben daarom toen weggegaan (was na Phoenix in een feeststemming) en heb me elders vermaakt. Ben benieuwd wat hij nu komt brengen!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Over Disclosure. Ik hoop het. Maar 1 van die 2 kerels zit met paniekaanvallen door het touren. Als die erbij is doen ze het live, is die er niet bij, doet de andere dj volgens mij.
Hopelijk vrijdag gewoon live.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
298
498
Er was een podcast die de broer met paniekaanvallen van Disclosure recentelijk online had gezet, persoonlijk vond ik het erg dapper dat hij zo open sprak over zijn gevoelens van pijn en depressie tijdens touren. Gast was ook erg jong toen ze doorbraken en heeft jarenlang getourd. Het heeft hem een relatie/mogelijk huwelijk gekost, en maakte hem depressief. Dat is ook de reden dat de andere broer de afgelopen anderhalf jaar alleen heeft zitten te touren.

De huidige live tour is erg klein (ze touren op Primavera, BKS, Manchester, en Polen), en ze stoppen dan weer met de live tour zodat hij kan bijkomen. Ik verwacht de live set overigens gewoon op BKS, als ze namelijk niet live spelen staat er overal (DJ SET) achter op andere evenementen, zoals bij Audio Obscura.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
356
383
Ticketswap? En ja, logisch toch? Het festival is overmorgen? Haha
Vorig jaar op de donderdag in m’n lunchpauze nog een weekendkaart gekocht voor 140 euro en toen waren er nog kaarten zat. Nu helaas voor mij de prijs niet genoeg gezakt om het voor mezelf te verantwoorden. Met die prijsverhogingen hakken een paar van die weekenden met accommodatie er flink in. Dus is het keuzes maken en hopen op een gelukje zoals vorig jaar. En op volgend jaar weer een line up waar ik wel heel graag die 280 euro voor neerleg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken