Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ok, we snappen nu stilaan dat je de programmatie kak vindt en dat je de richting waarheen het festival gaat niet kan smaken maar hoef je dat in 72 berichten te stofferen?
Want er staat ergens dat dit niet mag? Dus gewoon je mond houden als een van je favoriete festivals naar de afgerond wordt gebracht? Nee dankje daar pas ik voor.
 
Laatst bewerkt:

dimitri90

Nieuw lid
24 feb 2014
4
1
Nou, ik vermoed dat meneer de festival directeur hier bijzonder content mee is, anders hadden ze dit niet geboekt. Maar fijn dat de directeur content is in zijn eigen speeltuin, weet alleen niet of dat hij veel mensen vindt om te komen kijken.
Met deze ticketprijzen icm deze artiesten vind ik het een en ander toch wel uit balans.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
321
321
Zouden ze een oude oranje hangar plaatsen op de plaats van de Casbah? Misschien kunnen ze er ook een grote wortelraket naast zetten als kunst?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.895
6.117
Wat als ze nu eens Editors toevoegen, zoals Live /s Live? 🧐

edit: en ja, ik besef dat ze al op Paaspop staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: peanuts

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Want er staat ergens dat dit niet mag? Dus gewoon je mond houden als een van je favoriete festivals naar de afgerond wordt gebracht? Nee dankje daar pas ik voor.

Waarom zou je dat niet willen? Editors is mischien niet super relevant, maar live wel beter dan de huidige 3 headliners. (Of mag dit ook niet meer gezegd worden van #teamhalfvol?).
Editors zou nu ook geen goede headliner zijn voor BKS. Wel een goede band dat wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Editors zou nu ook geen goede headliner zijn voor BKS. Wel een goede band dat wel.
Van te voren niet nu. Maar stel dit zou toegevoegd worden voor ter ondersteuning van Disclosure of Paolo Nutini dan is dat toch in de breedte altijd gewoon een win win?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Van te voren niet nu. Maar stel dit zou toegevoegd worden voor ter ondersteuning van Disclosure of Paolo Nutini dan is dat toch in de breedte altijd gewoon een win win?
Zie ze liever dan Disclosure en Paolo Nutini maar zou ook teleurgesteld zijn omdat ze al overal gestaan hebben de afgelopen 10 jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Waarom zou je dat niet willen? Editors is mischien niet super relevant, maar live wel beter dan de huidige 3 headliners. (Of mag dit ook niet meer gezegd worden van #teamhalfvol?).
Precies wat je zegt. Niet erg relevant meer en ze hebben afgelopen jaren al overal gestaan. Als ze nu nog het budget zouden hebben om iets als Editors te boeken dan zou ik liever zien dat ze dat voor andere namen inzetten.

Maar als ze in de plaats van Disclosure zouden komen hoor je mij niet klagen hoor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Precies wat je zegt. Niet erg relevant meer en ze hebben afgelopen jaren al overal gestaan. Als ze nu nog het budget zouden hebben om iets als Editors te boeken dan zou ik liever zien dat ze dat voor andere namen inzetten.

Maar als ze op in de plaats van Disclosure zouden komen hoor je mij niet klagen hoor.
Dat was de stelling niet haha, het was dat dit het blijft, of alles zoals het nu is plus Editors. Dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben. Maar gaat niet gebeuren lijkt me.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Editors, mwoah. Prima band maar vaak genoeg gezien. Kleine kans dat ik er zou gaan kijken. Daarom voor mij liever Nutini (nooit gezien, muziek even prima). Natuurlijk wel liever dan Disclosure, vrijwel alles liever dan Disclosure.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Editors is een Paaspop act geworden. Het staat mischien wat beter op de affiche dan Disclosure maar ik zou er ook geen minuut gaan kijken. Bij Nutini wel.
Bij nadere beschouwing toch best weer wat leuke dingen bij die nieuwe namen. Ali, trippy 70’s rock uit Indonesië met name. En Ise, de Julien Baker van de lage landen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken