Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Want er staat ergens dat dit niet mag? Dus gewoon je mond houden als een van je favoriete festivals naar de afgerond wordt gebracht? Nee dankje daar pas ik voor.
Nou, ik vermoed dat meneer de festival directeur hier bijzonder content mee is, anders hadden ze dit niet geboekt. Maar fijn dat de directeur content is in zijn eigen speeltuin, weet alleen niet of dat hij veel mensen vindt om te komen kijken.
Met deze ticketprijzen icm deze artiesten vind ik het een en ander toch wel uit balans.
Jammer dat ze iemand die nog nooit op BKS is geweest, aannemen voor het cultuur gedeelte. En vervolgens zegt dat ze het meeste uit kijkt naar De Jeugd Van Tegenwoordig.
Waarom zou je dat niet willen? Editors is mischien niet super relevant, maar live wel beter dan de huidige 3 headliners. (Of mag dit ook niet meer gezegd worden van #teamhalfvol?).
Waarom zou je dat niet willen? Editors is mischien niet super relevant, maar live wel beter dan de huidige 3 headliners. (Of mag dit ook niet meer gezegd worden van #teamhalfvol?).
Want er staat ergens dat dit niet mag? Dus gewoon je mond houden als een van je favoriete festivals naar de afgerond wordt gebracht? Nee dankje daar pas ik voor.
Van te voren niet nu. Maar stel dit zou toegevoegd worden voor ter ondersteuning van Disclosure of Paolo Nutini dan is dat toch in de breedte altijd gewoon een win win?
Van te voren niet nu. Maar stel dit zou toegevoegd worden voor ter ondersteuning van Disclosure of Paolo Nutini dan is dat toch in de breedte altijd gewoon een win win?
Precies wat je zegt. Niet erg relevant meer en ze hebben afgelopen jaren al overal gestaan. Als ze nu nog het budget zouden hebben om iets als Editors te boeken dan zou ik liever zien dat ze dat voor andere namen inzetten.
Maar als ze in de plaats van Disclosure zouden komen hoor je mij niet klagen hoor.
Precies wat je zegt. Niet erg relevant meer en ze hebben afgelopen jaren al overal gestaan. Als ze nu nog het budget zouden hebben om iets als Editors te boeken dan zou ik liever zien dat ze dat voor andere namen inzetten.
Maar als ze op in de plaats van Disclosure zouden komen hoor je mij niet klagen hoor.
Dat was de stelling niet haha, het was dat dit het blijft, of alles zoals het nu is plus Editors. Dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben. Maar gaat niet gebeuren lijkt me.
Editors, mwoah. Prima band maar vaak genoeg gezien. Kleine kans dat ik er zou gaan kijken. Daarom voor mij liever Nutini (nooit gezien, muziek even prima). Natuurlijk wel liever dan Disclosure, vrijwel alles liever dan Disclosure.
Editors is een Paaspop act geworden. Het staat mischien wat beter op de affiche dan Disclosure maar ik zou er ook geen minuut gaan kijken. Bij Nutini wel.
Bij nadere beschouwing toch best weer wat leuke dingen bij die nieuwe namen. Ali, trippy 70’s rock uit Indonesië met name. En Ise, de Julien Baker van de lage landen?
Ik zou Editors zeker gaan kijken als er geen zware clash is (zelfde als met Justice, als die clashen met pakweg Osees, Slowdive, Amyl & Teh Sniffers, Royel Otis,... dan is de keuze tweemaal heel snel gemaakt).
Paolo Nutini ga ik alleen eventueel van heel ver kijken als er écht niets anders is. Dicht bij de bar achteraan ofzo. Bij Disclosure ga ik dat zelfs niet overwegen. Editors zou wat mij betreft de magere vrijdag nog wel een extra boost kunnen geven. Maar dat zie ik niet gebeuren dat die nog voor of na Disclosure komen. Hoeft het? Nee, maar zou wel een toffe laatste boost geweest zijn bij het vorige pakketje. Nu geloof ik er niet meer in.
Editors is een Paaspop act geworden. Het staat mischien wat beter op de affiche dan Disclosure maar ik zou er ook geen minuut gaan kijken. Bij Nutini wel.
Bij nadere beschouwing toch best weer wat leuke dingen bij die nieuwe namen. Ali, trippy 70’s rock uit Indonesië met name. En Ise, de Julien Baker van de lage landen?