Best Kept Secret 2024

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
447
Ride komt met een nieuw album. Is dat een kanshebber? Of typisch een gevalletje "die laten we wel Paradiso doen omdat niemand ze wil hebben verder"?
 

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Gezien de kans dat The Smashing Pumpkins op BKS gaan komen redelijk nihil is toch maar tickets voor 29 juni gekocht. Jeugdliefde en nog nooit live gezien. Wel tof dat ze samen met Interpol toeren. Die zag ik vorig jaar op BKS maar moet eerlijk bekennen toen al wel aardig in de olie gezeten te hebben ;-)

On Topic, van de week naar een filmpje van Justice zitten kijken en moet eerlijk bekennen dat ik wel enthousiast wordt over die boeking.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.229
2.179
Er zouden namen voor Governor's Ball gelekt zijn. Als dit inderdaad de namen zijn missen we daar voor BKS weinig aan.

Die festivals in de VS zien er dit jaar wel beroerd uit zeg....

418443169_10225057229042488_2640563634086325106_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer.. en noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.229
2.179
Ride komt met een nieuw album. Is dat een kanshebber? Of typisch een gevalletje "die laten we wel Paradiso doen omdat niemand ze wil hebben verder"?
Zou natuurlijk prima passen, maar vraag is vooral of die festivals doen. Voorlopig alleen een korte tour in de VS aangekondigd.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
365
286
verwacht waxahatchee
Hmm, flink aantal jaar terug een paar keer gezien en toen vond ik het wat saai. Maar dat was in de tijd dat ik Kevin Morby ook nog wat saai vond en die bleek vorig jaar flinke stappen voorwaarts te hebben gezet, dus ze mag me net zo positief verrassen. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
The Black Keys komen met een nieuw album. BKS-waardig?
Twijfel. Ik vond ze op Pinkpop vorig jaar wel erg laag op het affiche staan. Was in 2012 wel een beetje the next bing thig aan het worden en toen vond ik ze best vet. Maar daarna ook wel heel snel uit het oog verloren.

Maar ik zou het misschien liever zien dan een Paolo Nutini o.i.d.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Soulwax in 2017 op de zondag in de TWO (vlak voor dat andere bandje BKS17 afsloot) was waanzinnig lekker. Hoop ze echt weer te zien in Hilvarenbeek.
 
  • Leuk
Waarderingen: boesOne

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Hier blijft de onrealistische hoop op Pulp...
Die hoop is hier wel een beetje verdwenen helaas. Ik denk dat we inderdaad iets gaan krijgen in de trend van Ben Howard of Paolo Nutini. Een Massive Attack zou al hoog gegrepen zijn op dit moment.

Of we krijgen als nog een headliner die eerst op andere festivals (Glasto?) aan het wachten is voor een announcement. Maar geen idee in welk kader je dan moet denken.
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
Soulwax in 2017 op de zondag in de TWO (vlak voor dat andere bandje BKS17 afsloot) was waanzinnig lekker. Hoop ze echt weer te zien in Hilvarenbeek.
De show nu is wel vergelijkbaar met toen, dus als je die hebt gezien is het niet veel nieuws. Al is het productioneel wel strakker, mooier, en grootser. Tis een klein wonder dat de hele stellage op dat kleine podium van Paradiso past.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken