Best Kept Secret 2024

Danny brown heeft een eu tour aangekondigd. 21 mei in de Melkweg. De tour is tot 5 juni. Zou bks er nog bij komen? Ben zelf bang van niet.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Danny brown heeft een eu tour aangekondigd. 21 mei in de Melkweg. De tour is tot 5 juni. Zou bks er nog bij komen? Ben zelf bang van niet.
Die gaan we niet meer zien op de festivals schat ik in. Pulp en Massive Attack idem, zou allang aangekondigd zijn.

Zal nog wel een baan worden die niet genoemd is en die ook naar die andere festivals nog gaat die eerdergenoemde is. Alleen uitgaande vanuit al aangekondigde albums geen idee wie dat zou moeten zijn.

Die gaan we niet meer zien op de festivals schat ik in. Pulp en Massive Attack idem, zou allang aangekondigd zijn.

Zal nog wel een baan worden die niet genoemd is en die ook naar die andere festivals nog gaat die eerdergenoemde is. Alleen uitgaande vanuit al aangekondigde albums geen idee wie dat zou moeten zijn.
Inderdaad. Uitgaande van al aangekondigde albums lijken mij enkel MGMT en The Libertines (zeer kleine) headliners te kunnen zijn. Lorde lijkt ook wel te teasen naar nieuwe muziek.

Laatst bewerkt:
Zou iets als Tyler The Creator niet kunnen dat die eerst de Coachella announcement afwacht of iets in die gast. Maar zal vast ook te hoog gegrepen
zijn.

Het leukste zal zal zijn als het een onverwachte naam is die we allemaal over het hoofd hebben gezien. Al hebben we alles al een beetje gehad hier geloof ik ;).

Gaat gewoon GEM reünie worden...

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Processierups en team-0
Inderdaad. Uitgaande van al aangekondigde albums lijken mij enkel MGMT en The Libertines (zeer kleine) headliners te kunnen zijn. Lorde lijkt ook wel te teasen naar nieuwe muziek.
Ik vind de Yeah Yeah Yeahs ook wel een kanshebber. Als Oscar and the Wolf mocht headlinen dan zijn zij daar ook zeker groot genoeg voor.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Blur zou ontzettend mooi zijn als die nog een heel klein tourtje doen in EU begin juni. Is ook wel een naam die zou kunnen kiezen dat ze pas eind januari bekend gemaakt willen worden. No Doubt vind ik verre van een BKS-band (maar veronderstel dat dat sarcasme was van @fred alweer.. )

In other news: Governors Ball kondigde ook aan, en zit in hetzelfde weekend als BKS. Dus kunnen we met 99.9% afschrijven: Beach Fossils, Blondshell, Faye Webster en Geese. 4 namen die ik ergens nog wel had zien gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Blur zou ontzettend mooi zijn als die nog een heel klein tourtje doen in EU begin juni. Is ook wel een naam die zou kunnen kiezen dat ze pas eind januari bekend gemaakt willen worden. No Doubt vind ik verre van een BKS-band (maar veronderstel dat dat sarcasme was van @fred alweer.. )

In other news: Governors Ball kondigde ook aan, en zit in hetzelfde weekend als BKS. Dus kunnen we met 99.9% afschrijven: Beach Fossils, Blondshell, Faye Webster en Geese. 4 namen die ik ergens nog wel had zien gebeuren.
Wat betreft Governors Ball, die hebben ook betere line-ups gekend naar mijn idee. En als je al dacht dat de design van BKS slecht was.... The Governors Ball doet het 10x slechter op dat gebied.

Sublime is ook een aparte naam op de Coachella lineup. en ze staan ook nog best hoog ook.
Als de laatste naam van BKS maar niet iets is in de trand van Justice of Disclosure. ik zou ook zeggen met zulke headliners dat er financieel nog wel ruimte is voor een wat grotere act.

Ben eens gaan kijken wie de ontbrekende headliner nog zou kunnen zijn en ik kwam uit op onderstaand lijstje (de een wat meer realistisch/headlinerwaardig dan de ander).

Arcade Fire - Fontaines DC - The Cure - Eels - Foals - Pavement - Sigur Ros - Tyler, The Creator - The War on Drugs - Lana Del Rey - Yeah Yeah Yeahs - Frank Ocean - Björk - Solange - Rosalia - Paolo Nutini - Ben Howard - Robyn - Placebo - The Smile - Charli XCX - Massive Attack - Pulp - Phoenix - Tame Impala - Lorde - King Gizzard - Blur - MGMT - The Libertines

Een heleboel namen hiervan hebben op dit moment nog geen aangekondigde tour- of albumplannen, maar ik zet ze er voorlopig wel bij. Het kan toch bijna niet anders dat het een van deze namen wordt? Of zie ik nog iemand over het hoofd?

Laatst bewerkt:

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread