Best Kept Secret 2024

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
Die hoop is hier wel een beetje verdwenen helaas. Ik denk dat we inderdaad iets gaan krijgen in de trend van Ben Howard of Paolo Nutini. Een Massive Attack zou al hoog gegrepen zijn op dit moment.

Of we krijgen als nog een headliner die eerst op andere festivals (Glasto?) aan het wachten is voor een announcement. Maar geen idee in welk kader je dan moet denken.

Dat denk ik ook ja. Als BKS Pulp had, dan wisten we dat na de eerste aankondiging wel.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
De show nu is wel vergelijkbaar met toen, dus als je die hebt gezien is het niet veel nieuws. Al is het productioneel wel strakker, mooier, en grootser. Tis een klein wonder dat de hele stellage op dat kleine podium van Paradiso past.
Ik denk dan ook dat als ze festivals gaan doen ze op een MOJO festival staan dit jaar. (stonden ook al op de LL line-up in 2020/2021 volgensmij)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Dat denk ik ook ja. Als BKS Pulp had, dan wisten we dat na de eerste aankondiging wel.
Op basis van het stukje in de podcast lijkt het erop dat BKS vorig jaar had ingezet op het drietal PJ Harvey - Justice - the National. Die laatste viel af en daarvoor kon niets beters dan Disclosure gevonden worden. En dat er met de schuif van PJ Harvey naar TWO ruimte is gekomen voor een kleinere headliner. Dat moet nog steeds wel een naam zijn die een dag kan dragen, want het meest realistisch lijkt het dat PJ Harvey en Justice op de zondag staan.

Als Pulp of Massive Attack er hadden gestaan hadden we het nu al wel geweten, want die hebben allebei al een reeks festivals aangekondigd.
Er hangen nog wel wat namen in die periode (zie Northside, Rosendal Garden Party, Sideways in Scandinavië die allemaal nog maar een deel van hun headliners hebben aangekondigd).
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Danny brown heeft een eu tour aangekondigd. 21 mei in de Melkweg. De tour is tot 5 juni. Zou bks er nog bij komen? Ben zelf bang van niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Danny brown heeft een eu tour aangekondigd. 21 mei in de Melkweg. De tour is tot 5 juni. Zou bks er nog bij komen? Ben zelf bang van niet.
Die gaan we niet meer zien op de festivals schat ik in. Pulp en Massive Attack idem, zou allang aangekondigd zijn.

Zal nog wel een baan worden die niet genoemd is en die ook naar die andere festivals nog gaat die eerdergenoemde is. Alleen uitgaande vanuit al aangekondigde albums geen idee wie dat zou moeten zijn.
 

submarine

Playlistbediener
30 apr 2019
26
21
Die gaan we niet meer zien op de festivals schat ik in. Pulp en Massive Attack idem, zou allang aangekondigd zijn.

Zal nog wel een baan worden die niet genoemd is en die ook naar die andere festivals nog gaat die eerdergenoemde is. Alleen uitgaande vanuit al aangekondigde albums geen idee wie dat zou moeten zijn.
Inderdaad. Uitgaande van al aangekondigde albums lijken mij enkel MGMT en The Libertines (zeer kleine) headliners te kunnen zijn. Lorde lijkt ook wel te teasen naar nieuwe muziek.
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Zou iets als Tyler The Creator niet kunnen dat die eerst de Coachella announcement afwacht of iets in die gast. Maar zal vast ook te hoog gegrepen
zijn.

Het leukste zal zal zijn als het een onverwachte naam is die we allemaal over het hoofd hebben gezien. Al hebben we alles al een beetje gehad hier geloof ik ;).

Gaat gewoon GEM reünie worden...
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Processierups en team-0

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Inderdaad. Uitgaande van al aangekondigde albums lijken mij enkel MGMT en The Libertines (zeer kleine) headliners te kunnen zijn. Lorde lijkt ook wel te teasen naar nieuwe muziek.
Ik vind de Yeah Yeah Yeahs ook wel een kanshebber. Als Oscar and the Wolf mocht headlinen dan zijn zij daar ook zeker groot genoeg voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Blur zou ontzettend mooi zijn als die nog een heel klein tourtje doen in EU begin juni. Is ook wel een naam die zou kunnen kiezen dat ze pas eind januari bekend gemaakt willen worden. No Doubt vind ik verre van een BKS-band (maar veronderstel dat dat sarcasme was van @fred alweer.. )

In other news: Governors Ball kondigde ook aan, en zit in hetzelfde weekend als BKS. Dus kunnen we met 99.9% afschrijven: Beach Fossils, Blondshell, Faye Webster en Geese. 4 namen die ik ergens nog wel had zien gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Gebruikers die dit onderwerp bekijken