Best Kept Secret 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Naar mijn aanvoelen zijn ze nu ook populairder dan vorige keer. Chapeau ook. Ik ken niet veel bands die een rëunie doen en die het klaar spelen om daarna nog groter te worden.

Vorige keer was late namiddag in de TWO als ik me nier vergis. Ik kwam aan toen ze al bezig waren en de TWO puilde wel goed uit toen. Ik verwacht ze nu rond 20u in de TWO. Met nog 1 grotere act (of eventueel 1 grotere act + elektronische afsluiter)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Ik dacht dat die Shoegaze revival al weer een paar jaar achter de rug was. Tweede helft vorig decennium had je op BKS de terugkeer van Slowdive, de Mary Chain en Ride. Toen stonden er ook wat kleinere bands in dat genre op de poster. Nu staat er toch geen Shoegaze los van Slowdive, wat ik(met die laatste plaat) zelf eigenlijk meer Dreampop dan Shoegaze vind, op de line-up?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik dacht dat die Shoegaze revival al weer een paar jaar achter de rug was. Tweede helft vorig decennium had je op BKS de terugkeer van Slowdive, de Mary Chain en Ride. Toen stonden er ook wat kleinere bands in dat genre op de poster. Nu staat er toch geen Shoegaze los van Slowdive, wat ik(met die laatste plaat) zelf eigenlijk meer Dreampop dan Shoegaze vind, op de line-up?
The Haunted Youth. Al is dat ook niet puur shoegaze maar ook dreampop.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Ik ga niet 'shoegazen' op The Haunted Youth in ieder geval. Massive Attack is n bijna legendarische act. Als die komen is mn route door t festivalweekend al n heel stuk mooier.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Ik begin best wel zin te krijgen in Mildlife (lekker lang uitgesponnen nummers, hopelijk live nog een schepje pit erop en dan kan dat echt mooi worden) en Katy Kirby (een aantal erg fijne liedjes die weliswaar net iets te veel klinken alsof ze zijn geschreven voor het 'gevoelige' stukje in een American Pie-film, maar die vooral gewoon fijn en mooi zijn en lekker kunnen werken halverwege de middag in Secret).
 
Laatst bewerkt:

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Misschien uiteindelijk wel Amyl & The Sniffers. Kende dat ergens al wel, maar die band heeft een aantal dikke hits (Hertz!) die ik nooit heel bewust had geluisterd. Kan echt mooi worden; denk dat ze geboekt zijn als sub op de ONE? Lijkt me in ieder geval een mooie spot voor ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken