Best Kept Secret 2024

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Voor mensen die Osees graag willen zien, ze staan 9 juni in de melkweg. En 8 juni op BKS (in Venlo volgens hun website :p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Geen idee of deze 'leak' betrouwbaar is, maar vind hem nog best geloofwaardig eigenlijk. Het is een naam die een beetje uit het niets komt (volgens mij nauwelijks genoemd op dit forum) en hij ligt in lijn met de wat meer toegankelijke headliners van de laatste jaren, gericht op een wat jonger publiek.

Chemical Brothers - Oscar and the Wolf - Aphex Twin
Disclosure - Paolo Nutini - Justice

Krijg wel een erg LL/dtrh-gevoel bij dit rijtje:unsure:
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.229
2.179
Geen idee of deze 'leak' betrouwbaar is, maar vind hem nog best geloofwaardig eigenlijk. Het is een naam die een beetje uit het niets komt (volgens mij nauwelijks genoemd op dit forum) en hij ligt in lijn met de wat meer toegankelijke headliners van de laatste jaren, gericht op een wat jonger publiek.

Chemical Brothers - Oscar and the Wolf - Aphex Twin
Disclosure - Paolo Nutini - Justice

Krijg wel een erg LL/dtrh-gevoel bij dit rijtje:unsure:
Ik vind het best aardig om Paolo Nutini een keer live te zien hoor, maar net als vorig jaar krijg je daarmee geen heel aansprekend lijstje ONE-afsluiters. De namen direct daaronder moeten het dan doen dit jaar; PJ Harvey en Slowdive zijn mooie namen!

Om Aphex Twin een "wat meer toegankelijke headliner" te noemen vind ik trouwens wel bijzonder!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.340
1.789
De headliner van DTRH '22 staat er ook en dat is ook niet verstandig, dus dat zegt niets.

Dry Cleaning mag doorkomen trouwens. Was enorm goed op Pukkelpop vorig jaar.
Ja vond je Dry Cleaning goed op Pukkelpop? Ik vond het mega ongeïnspireerd toen. Matig geluid ook. Ben zelfs eerder weggegaan, terwijl ik het album erg goed vind.

Heb ze een keer daarvoor in een zaal gezien, toen vond ik het wel heel sterk. Op DTRH in 22 viel het me ook al erg tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
Ja vond je Dry Cleaning goed op Pukkelpop? Ik vond het mega ongeïnspireerd toen. Matig geluid ook. Ben zelfs eerder weggegaan, terwijl ik het album erg goed vind.

Heb ze een keer daarvoor in een zaal gezien, toen vond ik het wel heel sterk. Op DTRH in 22 viel het me ook al erg tegen.
Ik moet zeggen dat het moment dat ze speelden (22 tot 23) wel perfect voor hun muziek was en ik ook wel toe was aan die post-punk laid back vibe. Ik vond ze veel beter dan op DTRH22, wat de enige keer is dat ik ze heb gezien. Dat verschil was wel groot en misschien vond ik het daarom zo goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Ik vind het best aardig om Paolo Nutini een keer live te zien hoor, maar net als vorig jaar krijg je daarmee geen heel aansprekend lijstje ONE-afsluiters. De namen direct daaronder moeten het dan doen dit jaar; PJ Harvey en Slowdive zijn mooie namen!

Om Aphex Twin een "wat meer toegankelijke headliner" te noemen vind ik trouwens wel bijzonder!
En Slowdive is eerlijk gezegd ook niet eens "groot".
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.340
1.789
Dry Cleaning vond ik ook erg sterk op Pukkelpop hoor, die ongeinteresseerdheid is meer een act ook geloof ik.
Klopt hoor dat het deel is van de uitstraling. Maar ik had ze al eerder gezien en nu viel me op hoeveel minder bezielend dit optreden op Pukkelpop was.

Maar als anderen daar geen last van hadden is dat natuurlijk alleen maar fijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken