Best Kept Secret 2024

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Als ze dit keer dan maar op tijd is
Ik zou in elk geval zelf niet op tijd klaar staan. Zou al bij al voor mij persoonlijk de minste editie worden qua headliners. Justice zou ik dan nog wel gaan kijken als er niks anders tegenover staat, al vind ik eigenlijk alleen die eerste plaat de moeite waard, maar de overige twee sloeg ik over.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Zou Grace Jones niet die headliner zijn waarmee afgedanst wordt na PJ Harvey?
Ik verwacht eigenlijk dat Justice die "dansbare" headliner gaat zijn na PJ Harvey en ik verwacht dat zij beiden op de zondag gaan staan.

Justice staat op vrijdag nog op Primavera Porto; voor hen zal de zondag beter passen dan de zaterdag.
En PJ Harvey staat op donderdag in Porto, maar zij neemt iedere keer best wat tijd tussen haar festivaloptredens.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en yannickd

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Het lijkt erop dat er weer wat links naar foto's zijn klaar gezet.

Via: https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=8700 krijg je een sneeuwlandschap met Julia Koi in de bestandsnaam.
En als je hierna 8700 verhoogt volgen tientallen pagina's met een nieuwe profielfoto van Elsemarijn Bruys (uit het cultuur-programma).

Zit hier nog iets aan te komen op korte termijn, of is BKS ons aan het trollen?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Even een praktisch vraagje: zijn er hier mensen die weleens in een accommodatie bij het Safaripark zijn verbleven?

- Check in is pas vanaf 14:00, zou je wel daarvóór al je festivalbandje kunnen halen?
- Krijg je dat bandje dan (bij het inchecken) op het safaripark?
- Is dat een ander bandje dan het gewone festivalbandje? Oftewel: zouden vrienden die op de normale camping staan mee kunnen naar het huisje voor een drankje of bij het ontbijt?
Safariresort geraak je niet binnen zonder een speciaal bandje, vrees ik.
Festivalbandjes kreeg je aan de tunnel op weg van het resort naar de weide.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Het lijkt erop dat er weer wat links naar foto's zijn klaar gezet.

Via: https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=8700 krijg je een sneeuwlandschap met Julia Koi in de bestandsnaam.
En als je hierna 8700 verhoogt volgen tientallen pagina's met een nieuwe profielfoto van Elsemarijn Bruys (uit het cultuur-programma).

Zit hier nog iets aan te komen op korte termijn, of is BKS ons aan het trollen?
Als ze er nu mee bezig zijn gaan ze misschien toch nog voor kerst wat bekend maken.
 
  • Thinking
Waarderingen: ZiggyStardust93

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Het lijkt erop dat er weer wat links naar foto's zijn klaar gezet.

Via: https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=8700 krijg je een sneeuwlandschap met Julia Koi in de bestandsnaam.
En als je hierna 8700 verhoogt volgen tientallen pagina's met een nieuwe profielfoto van Elsemarijn Bruys (uit het cultuur-programma).

Zit hier nog iets aan te komen op korte termijn, of is BKS ons aan het trollen?
Die foto van dat sneeuwlandschap heeft volgens mij niks met een artiest o.i.d. te maken.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Ik heb Grace Jones in Den Haag gezien. Top artieste, zingt hit na hit en is nog steeds superfit, niks anders dan respect voor Grace Jones, maar ze is wel n beetje te goofy voor BKS ? Massive Attack. Ja. Dat zou mijn weekend wel n stuk fijner maken.
 
  • Haha
Waarderingen: wil

Haarlemmagpie

Nieuw lid
12 dec 2023
1
3
Ga na jaren weer naar BKS. Sinds Corona niet meer geweest. Vriendengroep ook overtuigd mee te gaan. De teleurstelling is in de groep groot qua afsluiters. Krijg ik een hoop commentaar op. Voel me een soort van zondebok en therapeut tegelijk. Het is echt een tof festival hoor app ik nog maar een keer in de groep. Toch geen goed teken denk voor de kaartverkoop als ik deze reactie al krijg. Zelf zie ik een aantal pareltjes en ontdekkingen gelukkig maar de afsluiters zijn idd iets teleurstellend. Ik begrijp dat er wel geprobeerd is grotere namen te boeken maar dat er helaas een aantal missers zijn geweest. Naast de afsluiters mis ik persoonlijk ook de 2de laag gangbare indienamen.. Hoop dat ze daar nog wat aan doen. Death Cab for Cutie, Calexico, Belle and Sebastian, Beirut, Perfume Genius, Still Corners zijn wellicht mooie aanvullingen. Qua harde gitaren en Folk ben ik helemaal in mijn nopjes. Ach ja er is altijd genoeg te ontdekken weer. Toch veel zin ondanks mijn mokkende vrienden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Over vriendenclubs gesproken. Ik heb hetzlefde. Als fan van het eerste uur moet ik elk jaar harder aan de kar trekken om mensen enthousiast te krijgen. Wij hebben besloten volgend jaar sowieso geen early bird meer te doen. Misschien gaan we wel slechts voor n dagkaart of wel helemaal niet meer.
Die nieuwe koers van Schoenmaker Maurits heeft er voor gezorgd dat de schoen eigenlijk niet meer past.
Jammer.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
82
58
Over vriendenclubs gesproken. Ik heb hetzlefde. Als fan van het eerste uur moet ik elk jaar harder aan de kar trekken om mensen enthousiast te krijgen. Wij hebben besloten volgend jaar sowieso geen early bird meer te doen. Misschien gaan we wel slechts voor n dagkaart of wel helemaal niet meer.
Die nieuwe koers van Schoenmaker Maurits heeft er voor gezorgd dat de schoen eigenlijk niet meer past.
Jammer.
Herkenbaar met dezelfde geluiden in onze groep. Maurits heeft twee podia, 3en5, met onze muziek ingeruild voor teveel boem boem party on geluid. Neigen steeds meer over te stappen naar Misty Fields
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Over vriendenclubs gesproken. Ik heb hetzlefde. Als fan van het eerste uur moet ik elk jaar harder aan de kar trekken om mensen enthousiast te krijgen. Wij hebben besloten volgend jaar sowieso geen early bird meer te doen. Misschien gaan we wel slechts voor n dagkaart of wel helemaal niet meer.
Die nieuwe koers van Schoenmaker Maurits heeft er voor gezorgd dat de schoen eigenlijk niet meer past.
Jammer.
Voor mij voelt BKS niet als iets waar nu een hele nieuwe koers gevaren wordt. Het zit hem vooral in die paar bepalende namen aan de bovenkant waar nu dance acts staan. Voor zover ik ik begreep is dat niet per se een bewuste keuze (een nieuwe koers) maar lukte het niet met de Indie headliners. Het gros van de verdere line-up is in lijn met vorige edities wat mij betreft.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
154
105
Ik vind de verhalen hierboven erg herkenbaar. Wat dat betreft hoop ik op een mooie aansprekende 3e headliner (en de andere nieuwe namen) waarmee ik de groep mee krijg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken