Best Kept Secret 2024

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Ik ben de laatste jaren solo naar BKS gegaan omdat het om verschillende redenen niet meer lukte mensen mee te krijgen. Inmiddels vind ik het heerlijk zo! Airbnb in Tilburg, elke dag op en neer met de OV-fiets en met niemand rekening hoeven houden. Is natuurlijk niet voor iedereen, maar ik kan gelukkig goed alleen zijn. Al mis je af en toe wel de gezelligheid en het samen delen van mooie momenten...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.572
2.051
Concerten zouden nog veel leuker zijn als iedereen gewoon solo was. Heerlijk om te doen, maar een meerdaags festival is mij zelf altijd wel nog een stapje te ver geweest.
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
96
99
Parcels op zaterdag
Slow Pulp op zondag

Keek naar wat agenda’s van bands en zag dit festival: https://elbjazz.de/en/

Wellicht Belle & Sebastian een goede optie? The Streets zal wel niet ivm losse concertdata.
Late reactie, maar deze kun je in potlood neerzetten; treden op 5 juni ook in NL op, dus BKS past er mooi achteraan. Zal dan denk ik de vrijdag worden
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Late reactie, maar deze kun je in potlood neerzetten; treden op 5 juni ook in NL op, dus BKS past er mooi achteraan. Zal dan denk ik de vrijdag worden
Waar spelen zij (kan ik zo snel niet vinden)? Dat ze kort voor BKS in NL spelen hoeft niet perse goed nieuws te zijn...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Offtopic, maar bij dat zoeken bij op de Tivoli-site zie ik dat er de zondag voor BKS een erg mooi soort minifestival met Olafur Arnalds is in het hele gebouw:


Voorverkoop vanaf vrijdag
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
In dit geval, mijn gewaardeerde conculega, die trouwens nog meer gewaardeerd zal worden als ie in een DM'tje stuurt hoe ie aan deze informatie komt ;)
Ik heb 'm absoluut nog niet gevonden.
Kan natuurlijk altijd zijn dat iemand bij informatie komt voordat er een tour bekend gemaakt wordt / ticketing er mee aan de haal mag gaan ;)
 

DJ_Tjorre

Playlistbediener
2 jun 2023
37
69
Offtopic, maar bij dat zoeken bij op de Tivoli-site zie ik dat er de zondag voor BKS een erg mooi soort minifestival met Olafur Arnalds is in het hele gebouw:


Voorverkoop vanaf vrijdag
Zowel Kiasmos, als Olafur zelf zouden voor mij absolute top namen zijn. Ook al heb ik beide al meermaals gezien (maar elke keer wel weergaloos goed).
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
96
99
In dit geval, mijn gewaardeerde conculega, die trouwens nog meer gewaardeerd zal worden als ie in een DM'tje stuurt hoe ie aan deze informatie komt ;)
Ik heb 'm absoluut nog niet gevonden.
Helaas was ik net te vroeg.. Optreden van Belle and Sebastian is teruggetrokken op “mijn” locatie. Kan ook zijn omdat het te dicht op een ander optreden in NL zit, dus er is nog hoop!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Helaas was ik net te vroeg.. Optreden van Belle and Sebastian is teruggetrokken op “mijn” locatie. Kan ook zijn omdat het te dicht op een ander optreden in NL zit, dus er is nog hoop!
Zullen we die dan toch maar met potlood gaan opschrijven?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.572
2.051
Nee. Maar brengen natuurlijk wel een album uit, dus die zullen volgend jaar wel ergens gaan touren
Ze hebben eerder al gezegd dat ze hun manier van touren willen aanpassen, wat mogelijk inhoudt dat ze maar een handjevol shows gaan spelen.
Waar ze eerder inderdaad een wereldtour deden als een album uit was, gaven ze aan daar zo opgebrand van te raken dat ze enkele jaren klaar waren met muziek maken. Ze vinden zichzelf bovendien meer een studio-band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken