Best Kept Secret 2024

Yoeri

Nieuw lid
1 dec 2023
1
0
The War on Drugs mag van mij die laatste spot wel pakken!!
En graag nog
Palace, ISLAND, Ocean Alley, Daily J.
Lijkt me tof om op BKS te zien.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
James Blake naar o.a. Dour.

Is er een kans dat dit de 3e headliner wordt? Of meer een afsluiter van de TWO?
Die is volgens mij groot genoeg om te headlinen. Zijn huidige tour zou ook wat meer clubby/dansbaar zijn, dus wie weet is hij de ontbrekende headliner.
 

Fiery5

Nieuw lid
1 dec 2023
1
2
Ingrediënten om een goede line-up te bekomen zonder zwaar over je budget te moeten gaan:

100 Gecs
Oliver Tree
Froukje
Fat Dog
Dream Wife
Ada Oda
Sophie Straat
Mickael Karkousse
Bluai
Dorpsstraat 3
Meltheads
Keg
Kids With Buns

Geen probleem met 1 dance/dj headliner, maar twee is er los over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Maar die kan je probleemloos zo maar 3x in een jaar gaan kijken imho. Dat ze in de TWO staat geeft wel aan dat ze waarschijnlijk veel van het laatste album gaat spelen. Vind ik één van haar beste platen, maar had een iets steviger show op de ONE ook wel kunnen waarderen.

Ik weet nog dat ik PJ Harvey in 1998 op Lowlands zag. Omver geblazen en direct een groot fan. Ze is wel echt een wat andere weg ingeslagen. Ipv een dwarsdoorsnede van haar euvre, speelt ze tegenwoordig voornamelijk nieuw werk. Haar laatste plaat vind ik weer iets beter dan Let England Shake en The Hope Six Demolition Project. Die vind ik duidelijk haar minste twee platen. Te politiek, te hoog gezongen. Dat is echt persoonlijk. White Chalk vond ik al iets minder maar nog steeds goed. T/m Uh Uh Her vind ik alles fantastisch. Meer rockend, rauwer, persoonlijker en met een lager stemgeluid. Gelukkig speelt ze nu weer meer ouder werk. Ze heeft zoveel topnummers. Het is bijna misdadig dat je daar tegenwoordig zo weinig meer van hoort. Aan de andere kant siert het een artiest om niet te blijven hangen in het verleden. Tijdens deze tour heeft ze echt twee blokken: nieuw vs oud. Ze zou dat van mij best mogen combineren ipv die twee hoofdstukken tijdens een live show.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik overweeg iets te boeken op dat Lake Resort, maar lijkt me wel een tering eind lopen naar het festival terrein of valt dat mee?
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Pulp speelt op zaterdag 8 juni in Porto, dus daar kan wel definitief een streep doorheen?
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Ingrediënten om een goede line-up te bekomen zonder zwaar over je budget te moeten gaan:

100 Gecs
Oliver Tree
Froukje
Fat Dog
Dream Wife
Ada Oda
Sophie Straat
Mickael Karkousse
Bluai
Dorpsstraat 3
Meltheads
Keg
Kids With Buns

Geen probleem met 1 dance/dj headliner, maar twee is er los over.
Kids with Buns? Dar vind ik echt een Pinkpop band.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Wat best raar is want twee dagtickets levert ze meer op dan één weekendticket
Volgens mij gaat 80-90% van de verkochte tickets naar weekendtickets. Of ik herinner me het verkeerd van vorig jaar.

Maar het klopt wel wat je zegt. Dus wat precies de logica erachter is weet ik niet.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik weet nog dat ik PJ Harvey in 1998 op Lowlands zag. Omver geblazen en direct een groot fan. Ze is wel echt een wat andere weg ingeslagen. Ipv een dwarsdoorsnede van haar euvre, speelt ze tegenwoordig voornamelijk nieuw werk. Haar laatste plaat vind ik weer iets beter dan Let England Shake en The Hope Six Demolition Project. Die vind ik duidelijk haar minste twee platen. Te politiek, te hoog gezongen. Dat is echt persoonlijk. White Chalk vond ik al iets minder maar nog steeds goed. T/m Uh Uh Her vind ik alles fantastisch. Meer rockend, rauwer, persoonlijker en met een lager stemgeluid. Gelukkig speelt ze nu weer meer ouder werk. Ze heeft zoveel topnummers. Het is bijna misdadig dat je daar tegenwoordig zo weinig meer van hoort. Aan de andere kant siert het een artiest om niet te blijven hangen in het verleden. Tijdens deze tour heeft ze echt twee blokken: nieuw vs oud. Ze zou dat van mij best mogen combineren ipv die twee hoofdstukken tijdens een live show.
Ik hoopte dat ze op de ONE zou staan met een best of set van haar hele oeuvre en niet met een focus op die laatste plaat. Niet dat ik die slecht vind, verre van maar zou toch een show prefereren met voldoende, meer opzwepend ouder werk zoals Nick Cave een aantal jaren geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik hoopte dat ze op de ONE zou staan met een best of set van haar hele oeuvre en niet met een focus op die laatste plaat. Niet dat ik die slecht vind, verre van maar zou toch een show prefereren met voldoende, meer opzwepend ouder werk zoals Nick Cave een aantal jaren geleden.

Nick Cave, wat een klasbak is dat zeg. Fenomenaal. PJ zou ook zo'n show kunnen geven maar ze vertikt het. Ik heb vorig jaar die drie disk cd gekocht van al haar b-kantjes. Alleen al met dat materiaal zou ze een fantastische show kunnen geven. Maar ze kiest een andere weg. In ieder geval geen best of show en daar valt ook wat voor te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken