Best Kept Secret 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.043
3.388
BKS heeft natuurlijk ook in 2017 Radiohead binnen gejengeld, het kan in het kader van die relatie natuurlijk wel zijn gelukt. Hoewel, Yorke stond in 2019 solo op DTRH..
En heeft in 2022 een hele lofzang gehouden over Down the Rabbit Hole (of in iedergeval een lofzang over het meertje)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Met die voetnoot dat ik PJ Harvey nog maar pas heb gezien. ;)
Maar die kan je probleemloos zo maar 3x in een jaar gaan kijken imho. Dat ze in de TWO staat geeft wel aan dat ze waarschijnlijk veel van het laatste album gaat spelen. Vind ik één van haar beste platen, maar had een iets steviger show op de ONE ook wel kunnen waarderen.
 

bemeall

Nieuw lid
1 dec 2023
1
0
Heeft iemand toevallig de link van de presale bij de hand? Ik heb een screenshot van iemand gekregen met code, maar geen link :rolleyes:
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.200
1.448
Maar die kan je probleemloos zo maar 3x in een jaar gaan kijken imho.
Beetje overdreven dit.
Ben grote fan van haar sinds Let England Shake (2011) en heb haar sindsdien op Main Square festival in Arras (2011), Vorst Nationaal (2016) en Koninklijk Circus (2023) gezien. Enkel haar Pukkelpoppassage in 2017 heb ik niet meegepikt.
Zo heel vaak tourt die nu ook niet.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.043
3.388
Beetje overdreven dit.
Ben grote fan van haar sinds Let England Shake (2011) en heb haar sindsdien op Main Square festival in Arras (2011), Vorst Nationaal (2016) en Koninklijk Circus (2023) gezien. Enkel haar Pukkelpoppassage in 2017 heb ik niet meegepikt.
Zo heel vaak tourt die nu ook niet.
Volgensmij ging dit eerder over dat de concerten dusdanig goed zijn dat je 3 optredens in een jaar kan zien, niet dat ze zo vaak tourt
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en selurxela

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.200
1.448
Volgensmij ging dit eerder over dat de concerten dusdanig goed zijn dat je 3 optredens in een jaar kan zien, niet dat ze zo vaak tourt
Zo had ik het niet begrepen, maar dat klopt wel.
Had ook wel gehoopt op een aangepaste festivalsetlist waarin ze nog eens iets van Stories From the City, Stories From the Sea speelt bijvoorbeeld, maar met die TWO-show lijkt het toch weer van het meer minimalistische soort te gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Beetje overdreven dit.
Ben grote fan van haar sinds Let England Shake (2011) en heb haar sindsdien op Main Square festival in Arras (2011), Vorst Nationaal (2016) en Koninklijk Circus (2023) gezien. Enkel haar Pukkelpoppassage in 2017 heb ik niet meegepikt.
Zo heel vaak tourt die nu ook niet.
Ik bedoelde dat niet letterlijk "operationeel", want zoveel tourt ze inderdaad niet. Ik bedoelden het figuurlijk. Zelfs als je haar 3x in een jaar ziet is het m.i. nog steeds de moeite.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Ik heb, voor een festival als BKS, eigenlijk liever geen 'dance'-headliner. Het kan wel, in het kader van het promoveren van een act naar headline-niveau maar iets als Justice vind ik eigenlijk niet passen..
Ik vind een Justice eigenlijk wel prima, ondanks dat het niet helemaal mijn ding is, als je dat bijvoorbeeld na een PJ Harvey zet om de nacht in te dansen. Dansen op dat strand is ook wel iets speciaals. Een enkele dance headliner (op de vrijdag of zaterdag bij voorkeur) is dan wel de max en alleen als het gecombineerd wordt met iets anders (zoals PJ)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Het valt me nu ineens op dat ik ben gepromoveerd tot support act. Mijn Festileaks carrière zit duidelijk in de lift (omhoog)! Ik wil bij deze graag iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt, mijn ouders, mijn manager, de hele crew van Festileaks, mijn lieftallige vrouw en natuurlijk de hond die nooit stopt met kwispelen als ik na een lange dag posten op het forum naar beneden kom. DANK DANK DANK!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken