Best Kept Secret 2024

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
466
The Smile zou echt perfect zijn. Na 2017 voelt het alsof het gebied van de Beekse Bergen speciaal is aangelegd voor Thom Yorke.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.043
3.388
The Smile zou echt perfect zijn. Na 2017 voelt het alsof het gebied van de Beekse Bergen speciaal is aangelegd voor Thom Yorke.
Zolang er een meertje ligt is hij volgensmij vrij snel tevreden als ik z'n speech op dtrh hoorde.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
835
1.773
1: The Smile + Danny Brown
2: Air (playing Moon Safari)

1: The National + Big Thief
2: Soulwax

1: Justice + Pavement
2: Slowdive
Pavement post net op Instagram 'more dates coming soon', dus die touren lekker door. Hopelijk komen ze inderdaad na hun Zuid-Amerikaanse festivals weer naar Europa, zou ik heel blij van worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.368
Pavement post net op Instagram 'more dates coming soon', dus die touren lekker door. Hopelijk komen ze inderdaad na hun Zuid-Amerikaanse festivals weer naar Europa, zou ik heel blij van worden.
Het nieuws dat zij terug touren en Air en The Smile zo goed verkoopt was de reden dat ik nog eens een gokje durfde wagen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
En de vorige show van Pavement in Nederland werd geboekt door Friendly Fire....
Het probleem met een act als Pavement is dat die relatief duur is op basis van een grote reputatie uit het verleden terwijl het als publiekstrekker weinig zoden aan de dijk zet, tenzij op Primavera.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.368
Het probleem met een act als Pavement is dat die relatief duur is op basis van een grote reputatie uit het verleden terwijl het als publiekstrekker weinig zoden aan de dijk zet, tenzij op Primavera.
Kan hun prijs/populariteit niet echt inschatten maar verkochte wel makkelijk Cirque Royal in Brussel uit.
Enerzijds het feit dat ze in Cirque Royal staan, zal ook wel zeggen dat ze niet onwaarschijnlijk veel kosten (als in niet in de richting van een headliner), en het feit dat het uitverkocht was zegt dan wel weer dat er genoeg interesse is.

Speelde in diezelfde zaal en verkocht hem ook makkelijk uit -> King Gizzard & The Lizard Wizard. Er bestaat geen betere spot voor Pavement wat mij betreft. Het laatste uur zon van de dag op een strand... Dan vind ik Pavement de perfecte soundtrack.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.418
14.169
Zit Justice in de Friendly fires hoek, of die van Mojo?
Als 't goed is, is dat Mojo, maar ja, hoelang geleden hebben die hier nog op een relevant festival gestaan of een optreden gehouden? Zie niet echt een reden om die te verwachten.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Kaarten voor Air binnen (Paradiso, maart 2024). Zou ik wel op BKS willen zien.

Verder komt Panda Bear met een nieuw album, net als Weezer, Sticks en Nicolas Jaar. Alleen van harte welkom.

Weezer heeft wat mij betreft op zo nu en dan een leuke single na al wel heel lang niet veel soeps meer uitgebracht, maar een paar jaar terug in Tivoli was het (met best veel nummer van Blue Album) wél erg leuk. Zou het zeker geen vervelende naam vinden.

Nicolas Jaar na de headliner in TWO zou fantastisch zijn.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Dat album van Nicolas Jaar is trouwens in samenwerking met Ali Sethi. Het is mooi, wel behoorlijk rustig. Zou misschien juist ook wel goed werken redelijk vroeg op de dag (zaterdag of zondag) in TWO, waar Nils Frahm ooit ook stond. (Maar eerst maar eens zien of ze hier uberhaupt mee gaan touren hoor)
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
149
225
Pavement post net op Instagram 'more dates coming soon', dus die touren lekker door. Hopelijk komen ze inderdaad na hun Zuid-Amerikaanse festivals weer naar Europa, zou ik heel blij van worden.
Aaaa ik was echt bang dat ze weer gingen stoppen voor een tijdje, zou echt een geweldige naam zijn voor bks
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ik zie Pavement helaas ook niet snel meer gebeuren, de huidige koers zetten ze op die positie gewoon een Froukje o.i.d. op die positie neer, want “dat werkt wel”

En ik als ik sociaal media bekijk zijn ze weer aan het pinpointen op de beleving vam het festival. I don’t like it Ergens vrees ik wel voor deze editie na het succes van vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken