Best Kept Secret 2024

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Haal Pet Shop Boys maar 's naar het strand :) Hartstikke nostalgisch en eigenwijs.

20231102_140426-jpg.6787
Pas maar op, ik zie Maurits dat nog doen ook....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
Zullen we hier afspreken dat er niets van die RiR-line up in hetzelfde weekend overkomt naar Hilvarenbeek? Verschrikkelijk....
Neem aan dat je Rock am Ring bedoelt? Ik zou Queens of The Stone Age niet vervelend vinden, maar is misschien niet de beste match met het festival. Verder is het natuurlijk een totaal ander festival voor een andere doelgroep.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Neem aan dat je Rock am Ring bedoelt? Ik zou Queens of The Stone Age niet vervelend vinden, maar is misschien niet de beste match met het festival. Verder is het natuurlijk een totaal ander festival voor een andere doelgroep.
Inderdaad Rock am Ring. En QOTSA is inderdaad een lichtpuntje in een verder tamelijk belabberde line up.
Hoop ook voor Pinkpop dat ze zich niet teveel door die line up laten inspireren...
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
139
187
Met betrekking van het nostalgisch en eigenwijs, Maurits zei er ook bij "straks weer met iets heel nieuws". Veel bands die hier genoemd worden met nostalgisch en eigenwijs redenatie lijken niet met nieuw werk te komen.
 

TranspirerendeSimon

Playlistbediener
28 okt 2023
11
7
Neem aan dat je Rock am Ring bedoelt? Ik zou Queens of The Stone Age niet vervelend vinden, maar is misschien niet de beste match met het festival. Verder is het natuurlijk een totaal ander festival voor een andere doelgroep.
QOTSA staat dat weekend dus, net als de meeste artiesten op het affiche, op beide Rock am Ring en Rock im Park (zusterfestivals). Volgensmij gebeurt het nagenoeg nooit dat artiesten in dat weekend een derde optreden doen op een ander festival. De namen op die line-up kan je dus zo goed als zeker vergeten voor BKS, maar dat zal over het algemeen geen gemis zijn.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Ondertussen is BKS het aantal tease-berichten op de sociale media wat aan het opvoeren. Nu met een wat foto's van Aphex Twin vorig jaar!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Duran Duran is nostalgisch, eigenwijs en heeft iets helemaal nieuws ....ik zeg dit omdat mn youtube music algoritme opeens allemaal Duran Duran laat zien🧁 verder geen reden. Nee, Jarvis stond ook op de gecancelde corona-lineups. Dus die mag nu ook wel n keer echt komen.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
140
149
Als Pulp blijkbaar niet populair genoeg is als headliner dan zie ik hen boeken als headliner ook gewoon als opvoeding voor het Nederlandse publiek. Immers wel de band met het beste Britpop album ooit. En volgens mij moet je niet onderschatten hoe populair BKS is onder de Britten. Dan moeten die maar komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Na Goldband, Sophie Straat en the 1975 maar tegelijkertijd ook Young Fathers, Aphex Twin en PPC vind ik het beetje lastig inschatten welke kant ze op willen gaan. Bij BDRMM op LoTD een gevarieerd publiek, dus lijken me op zowel 2013 als 2023 versie goed te passen.
Ik denk/hoop dat 'de kant' die BKS op gaat min of meer hetzelfde zal blijven en dat je met twee keer drie namen aardig de bandbreedte aangeeft. De meeste acts zitten daar dan ergens tussenin. De acts aan rechterkant waren er in 2013 ook al (misschien relatief nog wel iets meer); aan de linkerkant zijn ze wellicht wel wat meer richting de andere festivals opgeschoven, maar dat gaat dan vooral ten koste van dingen als Kaleo en George Ezra. De grote middengroep bestaat al sinds 2013 uit dingen als Alvvays, Fontaines D.C., Wilco etc. Relatief toegankelijke indie. BDRMM is inderdaad een goede match zou ik zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
346
381
Duran Duran is nostalgisch, eigenwijs en heeft iets helemaal nieuws ....ik zeg dit omdat mn youtube music algoritme opeens allemaal Duran Duran laat zien🧁 verder geen reden. Nee, Jarvis stond ook op de gecancelde corona-lineups. Dus die mag nu ook wel n keer echt komen.
Duran Duran headlined Latitude. Maar ik zie die nog niet echt naar Hilvarenbeek komen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Ik ook niet. De combinatie datum en festivalorg lijken meer aan te sluiten op DTRH. Latitude heeft eigenlijk geen overlap met BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken