Best Kept Secret 2024

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Hen wordt meestal gebruikt, toch?
Die/diens, hangt er beetje vanaf wie je het vraagt.

Smashing Pumpkins vind ik een moeilijke trouwens. Je krijgt er gerust een 013 of Paradiso mee vol, maar ik weet niet hoe goed het ligt bij het wat jonger publiek. Ook de de kwaliteit van de laatste paar albums helpt niet mee natuurlijk.

Eerder geopperd natuurlijk, maar het zou beter passen op Bospop ofzo. Dit zeg ik als zeer groot Pumpkins fan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Past beter bij Pinkpop niet?
Oh echt? Dan heb ik ze echt helemaal verkeerd ingeschat. Siamese Dream en Mellon Collie zijn echt 2 wereldse platen die toch wel tegen de alternatieve hoek aanschuren, wat beter bij bks past, leek mij. Knap als ze op PP staan tho, maar Bospop vind ik ook niet zo'n gek idee nee.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.887
1.820
Oh echt? Dan heb ik ze echt helemaal verkeerd ingeschat. Siamese Dream en Mellon Collie zijn echt 2 wereldse platen die toch wel tegen de alternatieve hoek aanschuren, wat beter bij bks past, leek mij. Knap als ze op PP staan tho, maar Bospop vind ik ook niet zo'n gek idee nee.
Niet een 100% Pinkpop act hoor maar heb ook niet het idee dat het echt een BKS act is. Zoals @fred alweer.. zegt, het is een moeilijke
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Smashing Pumpkins vind ik best kunnen. Zoveel mooi werk gemaakt, toch weer “iets anders” kwa headliners voor het festival. Kwa discografie kunnen ze BKS prima hebben. Doet me beetje denken aan de Placebo discussie van vorig jaar.

Feitje van de dag, Indiaantje heeft zijn vrouw ten huwelijk gevraagd tijden Smashing Pumpkins op Glasto in mijn wilde jaren. Dus de band kan voor mij sowieso weinig fout doen.

Maar een prachtige Tonight, Tonight zou ik veel liever in het donker op BKS zien dan op Pinkpop in het licht voor Green Day ofzo.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Smashing Pumpkins vind ik best kunnen. Zoveel mooi werk gemaakt, toch weer “iets anders” kwa headliners voor het festival. Kwa discografie kunnen ze BKS prima hebben. Doet me beetje denken aan de Placebo discussie van vorig jaar.

Feitje van de dag, Indiaantje heeft zijn vrouw ten huwelijk gevraagd tijden Smashing Pumpkins op Glasto in mijn wilde jaren. Dus de band kan voor mij sowieso weinig fout doen.

Maar een prachtige Tonight, Tonight zou ik veel liever in het donker op BKS zien dan op Pinkpop in het licht voor Green Day ofzo.
Tja betreft dat laatste valt sowieso weinig in te brengen natuurlijk 😀

De nieuwe single van MGMT is btw dikke prima, dus laat die ook maar doorkomen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Is Pulp al gevallen? Zie ze ook eerder op BKS staan, dan DTRH of pinkpop, mochten ze naar NL komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Bearded Theory heeft namen gedropt. Daarvan zeker BDRMM wel een naam die goed zou passen.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Staan voor mij zondag op het programma!

Maare op dat festival staan nog wel een stuk meer namen die ook op BKS passen.
Na Goldband, Sophie Straat en the 1975 maar tegelijkertijd ook Young Fathers, Aphex Twin en PPC vind ik het beetje lastig inschatten welke kant ze op willen gaan. Bij BDRMM op LoTD een gevarieerd publiek, dus lijken me op zowel 2013 als 2023 versie goed te passen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Pulp - The National - PJ Harvey

Maar zal wel iets te duur zijn allemaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken