Best Kept Secret 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Weer terug van vakantie en aan het werk, tijd om het forum weer wat teruglezen. :D Goed om te lezen dat The National nog steeds op pole ligt. Verder nog iets wat speelt?


Romy is de meest overschatte artiest. Laat haar maar overal wegblijven.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Roskilde heeft dus PJ Harvey geboekt, die daarmee ook voor DTRH een flinke kanshebber is.
Vooralsnog geen The National op Roskilde. Die lijken dus voor Northside of Syd for Solen te gaan, en blijven dan een flinke kanshebber voor BKS
DTRH en Roskilde overlappen niet vaker dan BKS en Roskilde qua headliners op basis van afgelopen twee jaar. Dus zegt nog niet heel veel, kansen zijn niet groter of kleiner geworden voor BKS/DTRH na deze aankondiging.

Maar ja, PJ Harvey kan nog naar BKS, DTRH en Lowlands. (Zul je zien dat ze naar North Sea Jazz gaat.) (Of helemaal niet naar NL komt.)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Weer terug van vakantie en aan het werk, tijd om het forum weer wat teruglezen. :D Goed om te lezen dat The National nog steeds op pole ligt. Verder nog iets wat speelt?


Romy is de meest overschatte artiest. Laat haar maar overal wegblijven.
Romy zingt tegenwoordig wel live, dat is al een hele verbetering tov die DJ set op DTRH. Over twee weken horen we hoe ze als solo artiest is haha
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
The National
PJ Harvey
King Gizzard

Fontaines DC
Soulwax
Slowdive
...
Het ding is: DTRH moet ook zijn headliners hebben haha. Of verwachten we dat we dat al die headliners voor daar hun tour nog moeten delen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
King Gizzard, Jungle (en stiekem ook The National) zijn in ieder geval dikke Mojo-namen. Nu maakt dat niet heel erg uit, maar gevoelsmatig zeg ik King Gizzard en Jungle op DTRH.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Ik denk dat het ook belangrijk is dat als een band kan kiezen tussen een festival headlinen of mogelijks op het tweede podium pas staan (Ik zie daar geen headliner in voor een festival van 45k man), dat ze wel voor die eerste zullen kiezen ookal ís het een band die bij MOJO zit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
King Gizzard, Jungle (en stiekem ook The National) zijn in ieder geval dikke Mojo-namen. Nu maakt dat niet heel erg uit, maar gevoelsmatig zeg ik King Gizzard en Jungle op DTRH.
Top, maar dat zegt ons nog weinig over de mogelijke headliners daar. King Gizzard kan subben, Jungle prima (maar ook een beetje saaiig) vulsel voor overdag ergens.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Het ding is: DTRH moet ook zijn headliners hebben haha. Of verwachten we dat we dat al die headliners voor daar hun tour nog moeten delen?
Dat denk ik wel. Meeste geruchten komen van festivals in juni. Pas nu komen de eerste namen in juli met oa Roskilde. Wie zegt dat ze niet voor iets als Sam Smith zouden gaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
305
307
Weer terug van vakantie en aan het werk, tijd om het forum weer wat teruglezen. :D Goed om te lezen dat The National nog steeds op pole ligt. Verder nog iets wat speelt?


Romy is de meest overschatte artiest. Laat haar maar overal wegblijven.
Zo zo, net terug van vakantie en nu al een overspannen reactie. Dat belooft veel ‘goeds’
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Is The Smashing Pumpkins te groot voor BKS? Was leuk geweest om dat met Halloween bekend te maken tho..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken