Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ving bij de merch stand op dat de saxofonist zei dat ze volgend jaar Europa gaan touren. Moet goed komen lijkt me! Ik ben er bij, dat weet ik wel. Absurd goede show gisteren.
Ving bij de merch stand op dat de saxofonist zei dat ze volgend jaar Europa gaan touren. Moet goed komen lijkt me! Ik ben er bij, dat weet ik wel. Absurd goede show gisteren.
Zag ook een post van "See you soon" over Nederland gaan. Natuurlijk zegt dat niet zoveel, maar in ieder geval een mooie bevestiging. En doe maar een albumpje en een zaalshow.
Northside is aan het teasen op de sociale media. Zowel de Facebook-pagina als de website zijn nu een wit vlak.
Zullen waarschijnlijk ook snel met nieuws komen.
The National?
Ik zou dit ook een mooie naam vinden. Maar: Motorpsycho op Bergenfest is een Noorse band op een Noors festival, dus ziet er nog niet naar uit dat ze ook buiten Noorwegen festivals doen.
PJ Harvey past ook helemaal bij uitspraak van Maurits. Eigenwijze ietwat nostalgische act die met nieuw werk komt (kwam inmiddels) die voor hem voelt als headliner.
PJ Harvey past ook helemaal bij uitspraak van Maurits. Eigenwijze ietwat nostalgische act die met nieuw werk komt (kwam inmiddels) die voor hem voelt als headliner.
We moeten ons nog even niet rijk rekenen met PJ Harvey. Zoals eerder gemeld in het forum staat ze ook op Øya in Noorwegen, en dat sluit dan weer goed op Lowland aan.
We moeten ons nog even niet rijk rekenen met PJ Harvey. Zoals eerder gemeld in het forum staat ze ook op Øya in Noorwegen, en dat sluit dan weer goed op Lowland aan.
Roskilde heeft dus PJ Harvey geboekt, die daarmee ook voor DTRH een flinke kanshebber is.
Vooralsnog geen The National op Roskilde. Die lijken dus voor Northside of Syd for Solen te gaan, en blijven dan een flinke kanshebber voor BKS
Roskilde heeft dus PJ Harvey geboekt, die daarmee ook voor DTRH een flinke kanshebber is.
Vooralsnog geen The National op Roskilde. Die lijken dus voor Northside of Syd for Solen te gaan, en blijven dan een flinke kanshebber voor BKS
Weer terug van vakantie en aan het werk, tijd om het forum weer wat teruglezen. Goed om te lezen dat The National nog steeds op pole ligt. Verder nog iets wat speelt?
Romy is de meest overschatte artiest. Laat haar maar overal wegblijven.