Best Kept Secret 2024

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De link verwijst vrij duidelijk naar een bepaalde comment, als je die al niet kunt volgen dan weet ik het ook niet meer.
Ben wat verder gaan snuffleen en zie dan dat een anonieme reaguurder denkt dat Massive Attack "are in".Om in je eigen woorden te blijven: als jij dat een serieuze bron noemt weet ik het ook niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Maar PJ Harvey is dan "de klassieke act die iets nieuws doet komend jaar" ? Laat die eerste namen maar komen, ik word gek. #teamvroegedrop
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Maar PJ Harvey is dan "de klassieke act die iets nieuws doet komend jaar" ? Laat die eerste namen maar komen, ik word gek. #teamvroegedrop
Je moet hem natuurlijk wel goed citeren "Nostalgisch, eigenwijs en met weer iets heel nieuws"!
En dit kunnen we nog een paar maanden op iedere naam die we bedenken loslaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

PatrickB

Playlistbediener
12 jun 2023
20
12
Zijn er nog geruchten rond Björk? Was vorig jaar headliner op Coachella en heeft heel Noord-West Europa overgeslagen, maar wel Zuid Europa gedaan vorig jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Zijn er nog geruchten rond Björk? Was vorig jaar headliner op Coachella en heeft heel Noord-West Europa overgeslagen, maar wel Zuid Europa gedaan vorig jaar.
Nee, weinig nieuws. Heeft tot begin december nog een paar losse optredens in Europe. O.a. in Duitsland en Frankrijk. Maar Nederland wordt overgeslagen.

Coachella vorig jaar was volgens mij een enorme mismatch met de rest van dat programma...
 

PatrickB

Playlistbediener
12 jun 2023
20
12
Dat zegt ook iets over de rest van het programma van Coachella 😃. Maar met allemaal midgrote festivals in NW Europa (Northside, Syd for Solen, Tempelhof Sounds, Oya) sluit ik het het uit. Maar het is inderdaad stil…..
 

TranspirerendeSimon

Playlistbediener
28 okt 2023
8
3
Zie heel wat moois voorbijkomen, maar zal ook nog een duit in het zakje doen. Hier een paar namen die ik hier nog niet heb gezien:

Drop Nineteens: maken na 30 jaar een comeback met een nieuw album en een aantal shows in April, waaronder op Sick New World. Een Europese festivalzomer lijkt me aannemelijk en zouden in Nederland denk ik alleen op BKS goed tot hun recht komen.

The Armed: voor een deel van de Amerikaanse tour support geweest bij QOTSA. Paar maanden geleden met een nieuw album gekomen en passen wat mij betreft goed op BKS.

Magdalena Bay: nog nooit in NL opgetreden en komen naar verluidt met een tweede album. In het verledan al op Primavera en Coachella gestaan, maar nog geen concrete aanwijzingen voor een nieuwe tour.

clipping.: Aangekondigd voor Roadburn en zou naar mijn mening erg goed bij BKS passen. Hebben vorig jaar ook Lowlands al gedaan, dus weet niet of een derde NL show erin zit.

Kairon; IRSE!: toegegeven, een vrij obscure naam, maar hebben een nieuw album aangekondigd voor 2024. Zeker in de shoegaze kringen wel gerespecteerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax en Lion

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Kairon; IRSE!: toegegeven, een vrij obscure naam, maar hebben een nieuw album aangekondigd voor 2024. Zeker in de shoegaze kringen wel gerespecteerd.

Die worden ook nog aangekondigd voor Roadburn. Eén van mijn favoriete bands. Zou tof zijn als een Finse package, waaronder Kairon, maar ook Oranssi Pazuzu en Polymoon op BKS zouden staan, maar ik denk van niet.
 

TranspirerendeSimon

Playlistbediener
28 okt 2023
8
3
Die worden ook nog aangekondigd voor Roadburn. Eén van mijn favoriete bands. Zou tof zijn als een Finse package, waaronder Kairon, maar ook Oranssi Pazuzu en Polymoon op BKS zouden staan, maar ik denk van niet.
Is dat een voorspelling of heb je dat ergens gehoord? Weet wel dat ze daar inderdaad al eerder hebben gestaan. Hoop sowieso dat BKS wat meer uit de Roadburn vijver vist, die hebben met The Jesus and Mary Chain en eerder genoemde clipping. best wat mooie namen al aangekondigd.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Is dat een voorspelling of heb je dat ergens gehoord? Weet wel dat ze daar inderdaad al eerder hebben gestaan. Hoop sowieso dat BKS wat meer uit de Roadburn vijver vist, die hebben met The Jesus and Mary Chain en eerder genoemde clipping. best wat mooie namen al aangekondigd.
Gehoord van één van de bandleden dat er contact is geweest met hun management. Band wil zelf heel graag.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Heb niet het idee, maar correct me if I'm wrong, dat ooit een band in hetzelfde jaar op BKS en Roadburn stond. Gezien hoe dicht de festivals bij elkaar liggen (qua datum en locatie) kan ik me niet voorstellen dat het voor Roadburn werkbaar is als een band als TJAMC of clipping. op beide staat. Met een kleine band kan dat natuurlijk anders zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Heb niet het idee, maar correct me if I'm wrong, dat ooit een band in hetzelfde jaar op BKS en Roadburn stond. Gezien hoe dicht de festivals bij elkaar liggen (qua datum en locatie) kan ik me niet voorstellen dat het voor Roadburn werkbaar is als een band als TJAMC of clipping. op beide staat. Met een kleine band kan dat natuurlijk anders zijn.
Terzij De Horde stond binnen 1 jaar op beide festivals (niet hetzelfde jaar, maar toch)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Heb niet het idee, maar correct me if I'm wrong, dat ooit een band in hetzelfde jaar op BKS en Roadburn stond. Gezien hoe dicht de festivals bij elkaar liggen (qua datum en locatie) kan ik me niet voorstellen dat het voor Roadburn werkbaar is als een band als TJAMC of clipping. op beide staat. Met een kleine band kan dat natuurlijk anders zijn.
Alleen lokale bands. Walter heeft meestal exclusieve deals met internationale bands. Ik juich een samenwerking overigens wel toe. BKS mag wat mij betreft wat meer pit hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken