Best Kept Secret 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Volgens mij is Pulp ook aangekondigd ergens op een festival. Weet niet goed waar...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Volgens mij is Pulp ook aangekondigd ergens op een festival. Weet niet goed waar...
Op Oyafestivalen in augustus, net als PJ Harvey trouwens, dus die doet een lange festivalzomer.

Vraag bij beide is of ze voor minder dan headliner komen, want ik zie ze beide geen dag dragen op BKS...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Op Oyafestivalen in augustus, net als PJ Harvey trouwens, dus die doet een lange festivalzomer.

Vraag bij beide is of ze voor minder dan headliner komen, want ik zie ze beide geen dag dragen op BKS...
Samen op 1 dag zou dus 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Op Oyafestivalen in augustus, net als PJ Harvey trouwens, dus die doet een lange festivalzomer.

Vraag bij beide is of ze voor minder dan headliner komen, want ik zie ze beide geen dag dragen op BKS...
Als mijn Noors me niet in de steek laat staan ze op Oya op dezelfde dag als afsluiters van het hoofdpodium.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Mag ik dromen van het afsluitende duo PJ Harvey - The National?
Ik droom mee!

Alleen, het valt op dat ze alleen maar headlineshows pakt tot nu toe. Bergenfest, Oya en die show in de UK. Al zal dat wel sneuvelen wanneer Primavera de lineup deelt. Daar verwacht ik zowel PJ Harvey als Pulp nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
PJ Harvey zou een erg mooie naam zijn. Maar met deze planning kan het dus ook LL worden.
Op BKS is dat gewoon een headliner. Was ze eerder al bij DTRH. En het past ook in de lijn die BKS wil inzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Op BKS is dat gewoon een headliner.
Denk je dat? Oya heeft met 20K nog minder dagtickets te verkopen en zelfs daar staat ze op een dag onder Pulp.

Zie ze graag op de lineup verschijnen hoor.

Heb het gevoel dat je BKS sinds vorig jaar erg onderschat. Maar headliners die een Ziggo uitverkopen lijken me nog altijd een must voor BKS (helaas).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
PJ Harvey headliner met daarachter iets als Justice?

Volgens een bron op Inforoo zou Massive Attack getekend hebben voor PS btw. Hebben we 't bingokaartje dan vol?
Ja bij Massive Attack is de gitarist overleden. Klinkt fout, maar lijkt me dat ze nu verder kunnen, na dat pijnlijk hoofdstuk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Waaruit komen die Justice geruchten trouwens. Zijn toch nog niet ergens bevestigd?

Alleen omdat ze vorig jaar 2 dance headliners hadden... of?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
De mate waarmee Justice hier op dit forum geplugd wordt is veel te hoog.

Ik zie wel andere namen langskomen hier waar ik blij van word: PJ Harvey, The National...Ik denk dat er nauwelijks overlap gaat zijn met wat er bij Live is Live geboekt wordt, dus The National niet dan ? Massive Attack. Graag !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken