Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
De mate waarmee Justice hier op dit forum geplugd wordt is veel te hoog.

Ik zie wel andere namen langskomen hier waar ik blij van word: PJ Harvey, The National...Ik denk dat er nauwelijks overlap gaat zijn met wat er bij Live is Live geboekt wordt, dus The National niet dan ? Massive Attack. Graag !
Ik zou niet teveel hoop hebben op Massive Attack. Bericht van eerder deze week:

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Ik kan me voorstellen dat de groep bepaalde beslissingen al had gemaakt vooraleer de beste man het leven liet deze week. Hij was zoals het artikel schrijft, al even ziek. De kans dat die snel terug zou aansluiten, kan in acht zijn genomen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.357
5.049
Gekoppeld aan een interpretatie van de uitspraken van Maurits. Maar niet concreter dan dat
Aha juist, ik zie hem hier soms best stellig voorbij komen. En voor mij ook geen act waar ik een BKS gevoel bij krijg als ik eerlijk ben. Om een of ander manier nog minder dan een Chemical Brothers ofzo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Aha juist, ik zie hem hier soms best stellig voorbij komen. En voor mij ook geen act waar ik een BKS gevoel bij krijg als ik eerlijk ben. Om een of ander manier nog minder dan een Chemical Brothers ofzo.
Maurits heeft al een paar keer laten vallen dat Daft Punk zijn droomheadliner zou zijn. Op the Strokes na dan. En als Daft Punk dan niet kan komt Justice als Frans electronisch duo in beeld.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
PJ Harvey is mijn persoonlijke droomheadliner voor BKS. Haar Paradiso show was ook weer fenomenaal. Zij verkoopt AFAS overigens makkelijk uit, sterker 2x zou ook zo maar kunnen lukken, Dan ben je commercieel toch ook echt wel headlinewaarsig op een medium sized festival als BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Joslittel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Maurits heeft al een paar keer laten vallen dat Daft Punk zijn droomheadliner zou zijn. Op the Strokes na dan. En als Daft Punk dan niet kan komt Justice als Frans electronisch duo in beeld.
Dat maakt hen daarom nog niet headlinewaardig op BKS. Tegenwoordig headlinen die enkel nog tweederangsfestivals. Op de grotere affiches komen zij ergens in de 2e/3e lijn terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Also, Massive Attack stond op die gecancelde 2020 line-up. Het zou kunnen, vier jaar na datum, dat ze die uiteindelijk wel gaan goedmaken. The Strokes hebben uiteindelijk die show wel goed gemaakt en The National wordt hier al eeuwen genoemd..

edit: en die scoop vanop Inforoo zou vanop Efest komen in PS-topic.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Dat vind ik echt een heel raar argument: de droom is Daft Punk, maar die bestaan niet meer, dus dan nemen we maar een enigszins vergelijkbare Franse danceact. Beetje à la "we gingen eigenlijk voor de Kendrick Lamar, maar die konden niet dus toen hebben we 50cent maar geboekt". Ook Amerikaanse rap. En het verschil tussen Daft Punk en Justice is een stuk groter dan dat. Justice vind ik een nogal slap aftreksel van DP.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Massive Attack zou ik wel mooi vinden. De beelden van die laatste show zagen er schitterend uit. Maar er is volgens mij geen enkele indicatie dat zij gaan touren.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Dat maakt hen daarom nog niet headlinewaardig op BKS. Tegenwoordig headlinen die enkel nog tweederangsfestivals. Op de grotere affiches komen zij ergens in de 2e/3e lijn terecht.
Het was ook de timing, het nieuws dat Justice iets ging doen kwam net na publicatie van het interview met Maurits en net na opstart van dit topic.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Dat maakt hen daarom nog niet headlinewaardig op BKS. Tegenwoordig headlinen die enkel nog tweederangsfestivals. Op de grotere affiches komen zij ergens in de 2e/3e lijn terecht.
Justice was in 2022 nog headliner op o.a. FIB Benicassim en Festin'Euch. Beide niet perse kleiner dan BKS (allebei capaciteit 30-35.000); wel minder indie dan BKS.
En verder wat zworp ook zegt: dat interview met Maurits kwam ongeveer tegelijk met het nieuws dat Justice weer ging touren. Dus dat werd snel aan elkaar gekoppeld.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Vis die link kom ik in een hele discussie over Bad Bunny en Rosalia. Nu heb ik uitslag over mijn hele lichaam.
Het feit dat hun guitarist is overleden vind ik geen indicatie over een eventuele tour tbh.
De link verwijst vrij duidelijk naar een bepaalde comment, als je die al niet kunt volgen dan weet ik het ook niet meer.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
MGMT zijn groter dan je denkt anno 2023 hoor (mede dankzij *ahem* tiktok...) met een nieuw album kunnen ze de ONE makkelijk aan imo
Bij hun vorige album stonden ze één na laatste op de Hotot bij DTRH. Ook zonder Tiktok is een plek op de ONE dan een normale verwachting.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Ik word wel hoopvol met de namen die elders bevestigd worden dat het met de lineup van BKS dit jaar helemaal goed gaat komen.

Nog wat kanshebbers zo uit mijn hoofd die met een nieuw album komen: Future Islands, The Libertines, Danny Brown (nieuwe single is heerlijk punk). Geen idee of ze The Strokes nog willen of aandurven.

Peter Gabriel is meer een Bospop naam neem ik aan?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Ik word wel hoopvol met de namen die elders bevestigd worden dat het met de lineup van BKS dit jaar helemaal goed gaat komen.

Nog wat kanshebbers zo uit mijn hoofd die met een nieuw album komen: Future Islands, The Libertines, Danny Brown (nieuwe single is heerlijk punk). Geen idee of ze The Strokes nog willen of aandurven.

Peter Gabriel is meer een Bospop naam neem ik aan?
Libertines niet aub :LOL:. Peter Gabriel zou ik niet heel erg vinden, maar wel zonde van een wellicht hoge spot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken