Best Kept Secret 2024

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Maruja heeft vanmiddag de bovenzaal van Paradiso afgebroken, wat was dat goed zeg. Mogen van mij zeker langskomen !
Ving bij de merch stand op dat de saxofonist zei dat ze volgend jaar Europa gaan touren. Moet goed komen lijkt me! Ik ben er bij, dat weet ik wel. Absurd goede show gisteren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Ving bij de merch stand op dat de saxofonist zei dat ze volgend jaar Europa gaan touren. Moet goed komen lijkt me! Ik ben er bij, dat weet ik wel. Absurd goede show gisteren.
Zag ook een post van "See you soon" over Nederland gaan. Natuurlijk zegt dat niet zoveel, maar in ieder geval een mooie bevestiging. En doe maar een albumpje en een zaalshow.
Ja precies. Is nog niet duidelijk of het gaat om een nieuw album of dat ze eindelijk eens gaan touren.
Houd me nog steeds hieraan vast.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Maruja heeft vanmiddag de bovenzaal van Paradiso afgebroken, wat was dat goed zeg. Mogen van mij zeker langskomen !
Zag ze eerder dit jaar in Brussel en dat is nog altijd het concert dit jaar dat het meeste indruk op me maakte.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
61
62
Bergenfest (12-15 juni) bevestigt Fontaines D.C., Motorpsycho, Grace Cummings en The Darnkess
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Ik had PJ Harvey op die line-up trouwens ook even gemist.

Lijkt me dat die ook gewoon komt natuurlijk. Zijn al een paar mooie naampjes al voor dit jaar, met slag om de arm uiteraard.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Motorpsycho zou ik ook weer tof vinden, helaas recentelijk gemist in de 013.
Ik zou dit ook een mooie naam vinden. Maar: Motorpsycho op Bergenfest is een Noorse band op een Noors festival, dus ziet er nog niet naar uit dat ze ook buiten Noorwegen festivals doen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
PJ Harvey past ook helemaal bij uitspraak van Maurits. Eigenwijze ietwat nostalgische act die met nieuw werk komt (kwam inmiddels) die voor hem voelt als headliner.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
PJ Harvey past ook helemaal bij uitspraak van Maurits. Eigenwijze ietwat nostalgische act die met nieuw werk komt (kwam inmiddels) die voor hem voelt als headliner.
We moeten ons nog even niet rijk rekenen met PJ Harvey. Zoals eerder gemeld in het forum staat ze ook op Øya in Noorwegen, en dat sluit dan weer goed op Lowland aan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Roskilde heeft dus PJ Harvey geboekt, die daarmee ook voor DTRH een flinke kanshebber is.
Vooralsnog geen The National op Roskilde. Die lijken dus voor Northside of Syd for Solen te gaan, en blijven dan een flinke kanshebber voor BKS
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net en Pompompidom

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Roskilde heeft dus PJ Harvey geboekt, die daarmee ook voor DTRH een flinke kanshebber is.
Vooralsnog geen The National op Roskilde. Die lijken dus voor Northside of Syd for Solen te gaan, en blijven dan een flinke kanshebber voor BKS
Roskilde heeft ook Romy geboekt. Als zij tourt zal er volgend jaar nog geen the XX-tour zijn denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken