Best Kept Secret 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Wat me de laatste jaren ook een beetje stoort aan bks is dat ze echt alles in de line-up zetten, nu staan zelfs degene die de visuals hebben ontworpen en kartje kilo op de poster. voelt voor mij een beetje als goedkope opvulling van een karig programma

Stel je voor dat dtrh of LL al de randprogrammering op de poster gaat zetten, heb je waarschijnlijk meerdere paginas nodig
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Wat me de laatste jaren ook een beetje stoort aan bks is dat ze echt alles in de line-up zetten, nu staan zelfs degene die de visuals hebben ontworpen en kartje kilo op de poster. voelt voor mij een beetje als goedkope opvulling van een karig programma

Stel je voor dat dtrh of LL al de randprogrammering op de poster gaat zetten, heb je waarschijnlijk meerdere paginas nodig
Ik snap wat je bedoelt, heb dat zelf ook een beetje, het voelt al snel goedkoop, maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat de mensen die al die tijd en moeite in het terrein steken zo ook op de poster komen te staan. Het hele terrein en de aankleding daarvan verdient ook wel wat aandacht want dat is juist een punt waarin BKS zich altijd heel erg onderscheidt. Ik heb persoonlijk heel erg dat dezelfde artiest voor mij op BKS veel meer waard is dan op bijvoorbeeld DTRH, en dat komt doordat alles op een heel angename manier samenkomt op BKS, mede ook door de visuals en alles eromheen.

Verder vind ik ook dat het terrein, de flow van de mensenmassa's en de sanitaire voorzieningen echt zoveel beter zijn geregeld dan op de meeste festivals. De persoon die daar verantwoordelijk voor is mag wat mij betreft ook op de poster.

En zeg nou zelf, Kartje Kilo is toch de echte headliner?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Zou wel echt een stunt zijn als ze nu morgen ineens nog een Phoenix, The War On Drugs, The Smile of LCD Soundsystem uit hun hoed toveren.

Zou een rare strategie zijn... Maar met BKS weet je maar nooit. Misschien het nieuws dat er nog een grote naam bijkomt om samen met PJ Harvey of Disclosure een dag te dragen kan op zich wel... Maar daar zullen we ook maar niet op beginnen hopen zeker?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Bij de voedselbank zijn de hoogste gemiddeldes tussen de 35 en 50 jaar. Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan wel of niet maar een festival te kunnen. Het is maar hoe je er naar kijkt. En nee ik vind het best prima dat we wat doen voor de jongeren maar nogmaals deze verhouding is scheef en staat ook niet gelijk aan wat je doet met de line-up. Jan Frederik uit Leiden gaat veel liever pillen pakken op Awakenings dan dat hij naar PJ Harvey gaat.

Daarnaast denk ik dat je jongeren idd moet trekken met het boeken van bepaalde artiesten. En het is niet zo dat ze daar in uitblinken dit jaar. Maar goed genoeg over dit onderwerp lijkt me.
Mart Hoogkamer is een Leijenaar hoor. Jan Frederik uit Laren komt hier alleen even 3 jaar de Minerva kippetjes afwerken en gaat dan braaf het A'dam Zuid advocatenghetto in.

(Dit is maar half een grap, de Echte Leijenaar is een pauper met een Tokkie rrrrrrrr, een voorliefde voor Rrrrrrruberrremn Rrrrrobie en een intense haat voor iedereen die wél binnen de Singel woont)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Klopt! St. Paul had heeft al 9 namen aangekondigd voor The Floor, dus dat scheelt al een hoop. Vorig jaar kwamen die allemaal later.

Library Card (DJ set)
Unruly Phoenix (3 Step set)
Passion Deez
Phillipi (DEEWEE)
Dokter Moon B2B Dochter Moon
Hauptgast
Nadiem Shah
The Glimmers
Chew Chew
St Paul staat er natuurlijk zelf ook, en hij staat uiteraard ook in het lijstje van BKS. Dus dat maakt 10!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Ik denk dat Jos misschien iets verteld over de huidige gekozen headliners, misschien net iets meer info waarom headliner .... niet gelukt is of niet geboekt is maar niet meer dan dat.

Met alle respect voor de Festileaks podcast maar ik neem aan dat BKS daar niet een headliner voor bewaart.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Ik denk dat Jos misschien iets verteld over de huidige gekozen headliners, misschien net iets meer info waarom headliner .... niet gelukt is of niet geboekt is maar niet meer dan dat.

Met alle respect voor de Festileaks podcast maar ik neem aan dat BKS daar niet een headliner voor bewaart.
Dit verwacht ik ook ja. Zal ook de bevestiging tussen zitten dat dit dan echt de headliners al zijn.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Disclosure, Justice en PJ Harvey zijn gewoon de drie headliners hoor. Als je het programma op de website bekijkt, staan alle artiesten alfabetisch gerangschikt. Behalve Disclosure, Justice en PJ Harvey. Die hebben ze bovenaan gezet omdat ze de drie headliners zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken